Zoekresultaten

  1. death knight 13

    Dynamische groep: selecteren op punten in bepaalde groepen

    Hey Ik was dus een paar nieuwe dynamische groepen aan het maken. Ik had een bepaald soort groep in mijn hoofd. Ik heb die geprobeerd te maken maar dat is mij niet gelukt. Ik wil dus een groep maken met dorpen die nog verder uitgebouwd worden. Deze dorpen komen uit meerdere andere handmatige...
  2. death knight 13

    Kerkicoontje bij markeringen kaart

    Ik ben op zoek naar het icoontje van de kerk om dit bij de markeringen op de kaart te zetten. Want in de pop-up bij markeringen staan alleen de icoontjes van de verschillende troepen. Je kan wel een URL-linkje ingeven van een symbool. Weet iemand misschien of je ergens dat kerkicoontje kunt...
  3. death knight 13

    Tijdsaanduiding bij afwezigheid bij spelers met oranje en rode bolletjes

    Beste AF'ers Naar aanleiding van de discussie van cgrain, over de zichtbaarheid van de bolletjes die aangeven hoe actief iemand is, ben ik gaan nadenken wat we daar nog aan kunnen verbeteren. Ik zat dus te denken dat het voor de leiders handig zou zijn als ze wisten van leden die een oranje...
  4. death knight 13

    Meerdere dorpen tegelijk terug trekken

    Yo AF'ers Mijn idee is ontstaan toen ik een paar Def-dorpen wilde gebruiken om iemand te ondersteunen. Maar die troepen zaten nog in een ander dorp. Dus die ging ik maar eens terugtrekken. Ik zag dat ik nog andere Def-dorpjes bij andere dorpen had staan, dus die trok ik ook maar terug. Het...
Bovenaan