Zoekresultaten

  1. death knight 13

    Marching hammers

    Ik weet al waar
  2. death knight 13

    Discussietopic Spectaculum

    Het zou leuk zijn moesten we weten hoe die dagelijkse ranglijsten werken. Ik had even geen gevecht gedaan en zat ineens een rank lager. Een uur voor 1 leven te krijgen vind ik ook wat aan de lange kant.
  3. death knight 13

    P. & W-Pack vs SHIP & Zero-B

    Waar jij je info vandaan haalt blijft toch een raadsel. De ene keer dat ik 1 dorp heb gehad was toen ik gestart ben met deze wereld. Ook de ene keer dat ik gejumpt ben is nog geen jaar geleden toen ik front maakte met samot en nu met zeehond. Verklaar je nader welke accounts, want mijn geheugen...
  4. death knight 13

    P. & W-Pack vs SHIP & Zero-B

    De rest van jullie hebben we weggespeeld, duuuh #Wolfpack
  5. death knight 13

    P. & W-Pack vs SHIP & Zero-B

    Want bans van een corrupte organisatie zijn een maatstaf voor bewijzen. Bewijzen die er ook niet zijn omdat het corrupte team dit niet heeft. Blind de leiders van een dictatuur volgen en zeggen dat je de regels volgt is niet altijd de waarheid. Zie maar naar Noord-Korea. We leven in de 21ste...
  6. death knight 13

    P. & W-Pack vs SHIP & Zero-B

    Even ploeteren door de bullshit comments. Al die heisa net wanneer we dicht komen bij de nummer 1. Hoofdstuk 100 uit het stab en vuilspelboek op casual, geschreven door Remco met ondersteuning van het TW team. Ik zou er trots op zijn. (Even lachen met de situatie kan geen kwaad. Niet alles moet...
  7. death knight 13

    Casual 1 , munten verlagen

    Je bedoelt edelmogelijkheden met jouw bbs erbij?
  8. death knight 13

    feedback casual 5 & toekomst casuals

    Casuals best niet te snel op elkaar laten volgen. Het is echt nog is leuk om op een grote wereld zoals de casuals te spelen. Als je ze snel op elkaar laat volgen worden de werelden niet groot en heb je eigenlijk een normale wereld gecreërt.
  9. death knight 13

    Moves and Counter Moves

    Toch even vermelden dat W-pack een paar bange hondjes zijn.
  10. death knight 13

    Dynamische groep: selecteren op punten in bepaalde groepen

    Oplossing is gevonden. Topic mag dicht.
  11. death knight 13

    Dynamische groep: selecteren op punten in bepaalde groepen

    Hey Ik was dus een paar nieuwe dynamische groepen aan het maken. Ik had een bepaald soort groep in mijn hoofd. Ik heb die geprobeerd te maken maar dat is mij niet gelukt. Ik wil dus een groep maken met dorpen die nog verder uitgebouwd worden. Deze dorpen komen uit meerdere andere handmatige...
  12. death knight 13

    Suggesties voor Innogames

    Hahaha geweldige post. Goed kunnen lachen. Voor ik zelf wat ga aanvullen moet ik zeggen dat het paard van Troje wel een plaats verdient in tw. Wat een topeenheid. Die brengt wat meer tactisch inzicht en vereist meer activiteit. (Een win-win situatie dus) In plaats van het vogelhuis zou ik het...
  13. death knight 13

    Raad de Euro

    Um = rond de pot draaien zonder concreet te worden.
  14. death knight 13

    Moves and Counter Moves

    Door jullie massa zijn onze zwakke schakels naar voor gekomen. Dus we zijn blij dat die zwakke schakels er niet meer zijn. Het is eigenlijk meer een pluspunt dan een verlies. Beter met minder leden zijn die actief zijn dan met meer leden waarvan een paar helemaal niets doen. Er waren trouwens 1...
  15. death knight 13

    Praathoek

    8% verhoogde bevolking is een vlag.
  16. death knight 13

    Praathoek

    Is dat legaal? :eek: ... report :p Al die kutevents, brengt 0 toevoeging aan het spel.
  17. death knight 13

    [Ingevoerd] Dynamische groepen: Coördinaten filteren

    50ste stem uitgebracht. Het kan doorgestuurd worden.
  18. death knight 13

    Praathoek

    Bufang heeft weer een nieuwe stam opgericht. Met de originele naam "DeStam". :rolleyes:
  19. death knight 13

    Schildwapens event - feedbacktopic

    Zeer goede vraag.
  20. death knight 13

    United masters vs casual

    Bijna 3 maanden na de vorige stemming om de 180% regel aan te passen. Tijd voor een nieuwe stemming?
Bovenaan