Zoekresultaten

  1. raider x

    Fifa15 PC ?

    Iemand fifa 15 @ pc ? Misschien leuk als er wat mensen zijn een toernooi te doen ?
  2. raider x

    [Speeltopic] OSM #TW Competition England

    Bij deze Het speel/praat topic over de komende wedstrijden in de competitie Verdeling Regels: Aangezien SK/PSK niet te controleren is bij bv. personeel mag je hier gewoon gebruik van maken van de opties die dit geeft. Houd het rustig/Netjes hier in dit topic Geen 451 / 4231 zoals besproken...
  3. raider x

    [Inschrijftopic] Osm

    Even aan het polsen geweest of ik dit aan mocht maken,en dit mocht. Nu aan jullie de vraag wie zou er mee willen doen ? Heb hier wel weer zin in omdat het toch leuker blijft dan random een competitie te joinen. Wil je meedoen? maak een lijstje en de volgende vult het aan Verdere info komt bij...
  4. raider x

    Barbarenzoeker

    Iemand een idee of dit er is ? zo ja is het legaal ? zo ja kan je die hier plaatsen.. En niet die van TW databank, want die faalt m nogal.. Graag reacties van mensen met verstand ..
  5. raider x

    [Speeltopic] DamToernooi

    Group A imro AntiPhoenix Slaro Anthraxxis Group B Mooteman BERT Yube Svennieboys Group C Dacure WWG CI dragonfriend723 Group D OrAsU Heulsen Raider x EvW We spelen Bo3 . Gewoon 10x10 dammen . Beste 2 van elke poule gaan door 2-0 = al gewonnen 3e pot...
  6. raider x

    [Inschrijftopic] Dam Toernooi

    Naar aanleiding van een schaaktoernooi ook een Damtoernooi :). 4spelers per poules, even kijken hoeveel zich inschrijven. Zoals bij het schaken gewoon door in een Chooser te gooien , en die hier te plaatsen Random dus :) Neem aan dat dit gewoon mag , aangezien voor schaken ook een...
  7. raider x

    ProfielPic en Avatar 50-100 PA P/s

    Aangeziien het EK er aan zit te komen wil ik een EK avatar:p. En een nieuw profielplaatje voor me Ig acc. Graag nu wel wat meer reacties. Heb hier na paar uur al meer reacties dan me vorige topic xD. Enkel een avatar nu nog. Profielplaatjes zijn al geregeld :)
  8. raider x

    Avatar en ProfielPlaatje

    Closed
  9. raider x

    Chelsea Onverdiende Winnaar

    FC Defensieeeeeeeeeef is eeen faaaaaaaaaaaaaail club met torreus en mattta em dat dier dragba / Wat nen failertsssss/ Diskusieeeeeeeeer lekker meeeeeeeej. :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D :p:p:p:p:p:p:p:p:p:p :D:D:D:D:D:D:D:D:D Insane Ownt , en t stamfrietje ook , en de Soldatoantjes ook :D...
  10. raider x

    Inschrijf Topic OSM #3

    OSM #3: Beste mensen, de Derde competitie word gemaakt! De Terrechte winnaar is Dashba geworden , met een ruime voorsprong. Gefeliciteerd met de overwinning :). Dit is enkel een competitie voor spelers die OSM #2 ook meededen. Als iedereen van de vorige competitie gekozen hebben en...
  11. raider x

    Inschrijf Topic OSM #3

    Hier volgt het inschrijf topic voor OSM #3 . Enkel voor het inschrijven en kiezen van ploegen, Speeltopic maak ik later aan . Aangezien Dashba gewonnen heeft , mocht Dashba kiezen welke competitie het word :). Het word de spaanse competitie:) Dashba koos voor Granada , en heb er nog een...
  12. raider x

    EendjesTopic

    Niets te doen. En ik zag toestrax een eend. Dus wanneer zag jij voor t laatste een eend?:D. Meldt het hier :)
  13. raider x

    [Speeltopic] Osm #2

    Beste mensen, de Tweede competitie is gemaakt! voor de mensen die niet kunnen wachten op een nieuwe ronde. Server & compnummer & naam de server is: Johan Competitie nummer: 128480 Competitie naam: Tw Competitie #2 ( Nederlandse competitie ) hoe kan ik hem vinden? 1. zorg...
  14. raider x

    Special Eigendunk topic

    Speciaal voor de eigendunkende w20 posters onder ons :) Aangezien ze zich zo pefect voelen een topic LOL..
  15. raider x

    PA telefoon

    Sinds wanneer kost 80PA via Bellen 5euro 40 :O terwijl er aangegeven word 3euro. en er word 5euro 40 afgeshreven. Zo kan ik ook rijk worden ;) Graag antwoord waar ik iets aan heb , dat gemeuter doe je ergens anders maar. Heb TW geld tekort ofzo?
  16. raider x

    Forum-Moderatie Wereld 18

    Goedenavond Wereld 18 lezers,, Ik zal me even voorstellen Ik ben de nieuwe Forum-Moderator van W8. Ik ben Remco , jongen van 16 jaar, woon in Nederland , Opleiding voor kok , Strategie-Game liefhebber. zoals jullie wel weten zijn er maar liefst 3 Remco`s in het Tw-Team vandaar ook...
  17. raider x

    Forum Moderatie Wereld 8

    Goedenavond Wereld 8 lezers,, Ik zal me even voorstellen Ik ben de nieuwe Forum-Moderator van W8. Ik ben Remco , jongen van 16 jaar, woon in Nederland , Opleiding voor kok , Strategie-Game liefhebber. zoals jullie wel weten zijn er maar liefst 3 Remco`s in het Tw-Team vandaar ook graag...
  18. raider x

    T-Timen

    Hey Lezertjes,, Hebben er nog meer mensen last van een failende T-timen?. Want ik kan t blijven aanklikken maar doet niets. Iemand misschien een goede instructie voor me? die WEL werkt?. Gr
  19. raider x

    Plaatje 50-100PA

    1. Soort plaatje: ProfielPlaatje :) 2. De tekst: Golden Crocodil Remco & Jesse ( Mods geen gezeur om namen Svp.) 3. Kleurencombinatie(s) Groen met zwart ofs. 4. Thema: Krokodil :) 5. Plaatje(s) om te gebruiken: - 6. Deadline: 17 oktober 7. Prijs/gift: 50-100 PA 8. Favoriet tot...
  20. raider x

    Profielpic 100-150 PA

    1. Soort plaatje: Profiel Plaatje 2. De tekst: Crazybertje 3. Kleurencombinatie(s) DonkerBlauw en Grijsachtig 4. Thema: Iets geks , een vrouw 5. Plaatje(s) om te gebruiken: - 6. Deadline: 14Augustus 7. Prijs/gift: 100-150PA 8. Favoriet tot nu toe: -
Bovenaan