Zoekresultaten

  1. casimodo

    Andere werelden

    Hoi, Gezien de andere topics wat vervuild raken, en ik onze geliefde Poo toch een beetje wil helpen. Bij deze een topic waarin je je mede W37 spelers kan beschuldigen van noobheid op een andere wereld. Vooral naar de verhalen over W16 zien wij uit. Succes. Groeten, Casimodo noob...
  2. casimodo

    Overwinning _TBR_

    Waarde mede Tw spelers, Op 30 januari heeft _TBR_ de 100% dominantie van wereld 2 behaald. Dit doordat onze laatste tegenstander, Ebedo, op grijs is gegaan. Aan een wereld van 7 jaar is zo een einde gekomen. Mooie tijden hebben we hier beleefd met vriend en vijand. Gefeliciteerd...
  3. casimodo

    Wat wil je nog bereiken

    Hoi, Ben benieuwd naar wat de doelstellingen nog zijn van de huidige W2 spelers. Dus spam maar.
  4. casimodo

    Welke 5?

    In navolging van een topic op het Wereld 1 en 11 forum (clicky) wil ik toch even kijken hoe dat hier op W2 zou zijn. De opdracht is simpel. Diplomatieke relaties, persoonlijke oorlogen en alles achterwege gelaten en puur en alleen gekeken naar spelkennis, spelwijze en tactiek binnen het spel...
  5. casimodo

    Grootste spammer

    Kan een mod een enquete toevoegen :D Lijkt me een leuke verkiezing :) Tot volgende week inschrijven ofzo. doei. Keuze mogelijkheden : Casimodo
  6. casimodo

    Toekomst w2

    Dag , Hoe zien jullie de toekomst van w2 ? Zullen er nog veel ontwikkelingen zijn , of zal de situatie zo blijven ? Zal UN volhouden , blijft _TBR_ pro enz.
  7. casimodo

    Spam

    Hoi, W2 pwnt w3 uber hard in spammen xx
  8. casimodo

    Dave komt uit de kast

    . D a niel | zegt: Van wie hou je nou het meest ? # Dave zegt: Eigenlijk het meest van bier . D a niel | zegt: En ik dan :S # Dave zegt: Bier is mn grootste liefde :( _____________________ Wie o wie troost me :( -xx- Jullie pro
  9. casimodo

    Casi back 4 w2

    Hoi fans/lekkertjes, TBR heeft het al mogen merken. Maar nu ben ik oo kterug voor jullie. Houden jullie nog steeds van me ? xx, Casi
  10. casimodo

    W2 Meeting

    Lijkt me leuk. Iemand zin om te organiseren ^^
  11. casimodo

    KillerNL

    Hoi, Voor vriend of vijand , TBRs bondgenoot of vijand. KillerNL aka Klein Duimpje aka Paul is een legende van wereld2. Spam dit topic vol met dat hij moet blijven , of stuur me een pm :p w2 kan niet zonder zo'n dikke noob :D lekkah hier zal ik wel een ban voor krijgen maar heb et er voor...
  12. casimodo

    Spotprenten

    Ik dacht heb op w5 gespeeld , dus zal is kijken of er nog spotprenten zijn over oude bekenden. Maar nog geen topic hier , op de andere werelden staat er al veel maffe zooi in . Titel is duidelijk , maak spotprenten over spelers/stammen Succes ! :P Toevoeging:
  13. casimodo

    Schijt n00bs

    Jullie zijn allemaal dikke schijt noobs, laaaaaaaaaaaater :D
  14. casimodo

    Profielwedstrijd

    Hallo, Naar wedstrijd over mooiste cluster . Dacht ik misschien is er één over profielen ook wel leuk ,hopelijk wordt het niet gezien als spam. Je kan een stam , en een spelers profiel nomineren . Winnaars krijgen een kusje . Voor stam vind ik die van Mero het mooist . Profiel ...
  15. casimodo

    naam veranderen

    Heel wat namen zijn veranderd door Tw team laatste dagen , misschien zou het leuk zijn als spelers met normale namen dat ook zouden kunnen doen in ruil voor 5 PA punten .
Bovenaan