Zoekresultaten

  1. casimodo

    Mijn comeback

    Noobjes
  2. casimodo

    TW Musictopic

    Even een ander genre dan de vorige keer. Aan het einde van het nummer drie keer shout-out naar de winnaar van deze wereld: Aussie hiphop: Fresku en Winne, altijd goed
  3. casimodo

    PP Event

    Heerlijk sarcasme dit.
  4. casimodo

    TW Musictopic

    Haha, ik kan ook nog wel een hiphop lijstje droppen :p
  5. casimodo

    TW Musictopic

    Poging om jullie een beetje cultuur bij te brengen, geef het eens een kans zou ik zeggen. Voor wanneer de spanning stijgt tussen twee stammen: De oorlog is verklaard en de troepen bewegen zich naar het front: Het vingervlugge time werk begint (schitterend!). De wave is onderweg om aan te...
  6. casimodo

    Golden Awards

    Jezus wat een trieste tekst.
  7. casimodo

    Top/Flop stammen

    Om nu nog terug te komen op een post van 4 dagen geleden over het gebruik van de term 'de premade' is gewoon trollen. Bewaar je credits als gerespecteerd poster voor wanneer je echt wat te melden hebt. Nu doe je gewoon net wat te erg je best om te tonen dat je verbaal sterk bent. Het enige wat...
  8. casimodo

    Top/Flop stammen

    Is gewoon een praktische benaming aangezien de leden nu verdeeld zijn over twee stammen, niet te veel achter zoeken.
  9. casimodo

    Praattopic

    Leuk idee voor een discussie, wat waren de werelden met het hoogste niveau? Mijn inschatting is: 1. W18 2. W10 3. W16 4. W34 5. W42 Puur gebaseerd op inschatting, heb zelf enkel de eerste twee maanden van W42 gespeeld van de werelden die ik noem. Latere werelden waren qua pure skills wel van...
  10. casimodo

    Top/Flop stammen

    Gisteren met een beetje ondersteuning een cleartje helpen blocken, sta nu rang 26 ODS. Is de rest van de wereld aan het tribalhuggen ofzo? Joehoe, er is meer dan Amen op deze wereld. Val elkaar eens aan.
  11. casimodo

    Top/Flop stammen

    Haha, op het moment dat ik postte was SpeedyAction er net uit. Ondertussen lijkt het wel goed gekomen met LEVEL ja :p
  12. casimodo

    Top/Flop stammen

    LEVEL uit elkaar gevallen lijkt het, jammer leek me een mooie stam.
  13. casimodo

    Praattopic

    Wat ik lees op internet is de AI ook gewoon een stuk beter in DE en cheat die niet, behalve op de moeilijkste niveaus. Ik ga ook eens proberen tegen die niveaus, als het me lukt om te winnen daag ik je uit :p
  14. casimodo

    Praattopic

    Tegen welk niveau AI speel je? :D
  15. casimodo

    Praattopic

    Haha, ik heb laatst precies hetzelfde gedaan. Dan weet je dat de Corona verveling ook wel echt een dieptepunt heeft bereikt. TheViper heet zo’n speler die veel streamt en wint, bizar hoe die gozer speelt.
  16. casimodo

    Praattopic

    Ik heb afgelopen week Age2 DE gedownload, ben ook nog noob maar een potje doen lijkt me leuk!
  17. casimodo

    Top/flop spelers

    Goede onderbouwing.
  18. casimodo

    ForumModeratie W73

    Mooi bericht Duckje, succes met je werkzaamheden en ik ga er vanuit dat iedereen zich gedraagt.
  19. casimodo

    Rapportjes topic

    Laatste twee zinnen zijn onnodig en laten je zwak overkomen. Eigenlijk is je hele bericht gewoon kut. Laat het leren gebruiken van de forumfuncties over aan de mods en ga op een respectvolle manier met elkaar om. Dit soort berichten zorgen voor een kleine AF community.
  20. casimodo

    Praattopic

    Best geinig die Skype wereldchat. Zo blijkt dat op Niettedoen echt bijzonder onsympathieke personen spelen.
Bovenaan