Zoekresultaten

  1. Magnar

    Instellingen Classic #17

    Snelheid: - Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij: 1,5 - Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren: 0,75 Spelsysteem: - Boogschutters/bereden Boogschutters: actief - Ridder/Standbeeld: actief, maar dan de klassieke ridder, inclusief 1000% bonus bij verdedigen met kata's - Bonusdorpen...
  2. Magnar

    Discussietopic wereldinstellingen: Kies er 2!

    Kerk (dwingt spelers tot fatsoenlijk clusteren) Uitkijktoren (in mid- en eindspel een leuk strategisch wapen) En dan gewoon de ouderwetse ridder, met 1000% kata-bonus want anders kun je hem net zo goed gewoon helemaal weglaten :)
  3. Magnar

    De laatste 100 spelers van w12

    Hoi Thanator! Ja hoor, er zitten ook bij ~DAK~ nog wel wat bekenden uit W17. En je bent net op tijd: over een maand gooien de mods de wereld op slot: het kan financieel niet uit om W12 nog te laten draaien voor maar een stuk of 20 spelers.
  4. Magnar

    Praattopic

    Dan moet ik je toch teleurstellen: ~R.H~ heeft het uiteindelijk toch opgegeven en is nu definitief ten grave gedragen :D
  5. Magnar

    Praattopic

    Met gepast leedwezen hebben wij kennis genomen van het definitief verdwijnen van Robin Hood van deze wereld. Met het barbaren van hun laatste lid, Soldier of Battle, is een eind gekomen aan deze roemruchte stam, die voor eeuwig recordhouder zal blijven met 6764 stamveranderingen. R.I.P.
  6. Magnar

    Praattopic

    Alle stammen zijn bezig met het massaal edelen van barbs en het internen van inactieve spelers, ook ~DAK~. Zoals ik al eerder schreef: Ik ben er dan ook niet van overtuigd dat het halveren van de edelmankosten het einde van de wereld echt zal versnellen. Ik kan me andere maatregelen...
  7. Magnar

    Praattopic

    Wanneer mijn werkgever me de opdracht geeft om de wet te overtreden dan weiger ik dat, ja. Verder hebben we het hier niet over gewone werknemers, maar moderatoren. Een soort (scheids-)rechters die juist het handhaven van de regels als voornaamste doel hebben. Ook in RL is het zo dat wanneer...
  8. Magnar

    Praattopic

    Beste Jeffrey, Op zich ben ik niet tegen de edelkostenhalvering. Ik ben er ook niet voor: ik denk dat het voor de strijd om de overwinning op W12 niets uit zal maken, die strijd is 3 maanden geleden al beslist. Waar het om gaat is dat er door Innogames en de mods regels opgesteld zijn, en...
  9. Magnar

    Praattopic

    Bedankt voor dit eerlijke antwoord. Dat Innogames er achter zat vermoedde ik al, maar Poo. bleef maar volhouden dat de enquete er kwam "omdat er zoveel veranderd was op deze wereld", zonder aan te kunnen geven wat er nou veranderd was. Wat me gewoon zwaar tegenvalt is dat er zo'n frauduleuze...
  10. Magnar

    Praattopic

    Beste Cylon, je loyaliteit naar je mede-mods is lovenswaardig, maar helaas volledig onterecht. Mag ik je een recent voorbeeld geven van hoe je mede-moderatoren zich gedragen? Op 6 juli kwam er weer een Weekbericht uit. En verborgen in dat bericht stond ineens de mededeling dat er weer een...
  11. Magnar

    Praattopic

    Bij Miss@Jackie ging het om 4.500 dorpen. Die dus allemaal vol met straftroepen (10k-10k) gezet werden. Ook al heb je nog zoveel edels, dat kost een jaar om alles te vegen en edelen. Jackie wou gelijk het account op delete zetten, maar we hebben haar kunnen overhalen een TW-pauze te nemen...
  12. Magnar

    Praattopic

    Om even toe te lichten: Op het account Wescha zou een nieuwe speler komen, een RL-bekende van Miss@Jackie. Om deze speler de laatste tools te leren (1Command en dergelijke) is Jackie met haar laptop daar op bezoek geweest. Daarbij heeft ze de fout gemaakt om vanaf haar eigen laptop ook op Wescha...
  13. Magnar

    De laatste 100 spelers van w12

    O, ik zie minstens nog wel een stuk of 20-30 spelers die Flappie na gaan doen :)
  14. Magnar

    De laatste 100 spelers van w12

    Ik ben al een week op zoek naar #73 van de lijst. :D Die is ruim een week geleden barbaar geworden, maar was stamloos, en dus via TW-stats heel lastig terug te vinden. Heeft iemand een kleine speler BB zien worden op het speelveld? :confusion:
  15. Magnar

    De laatste 100 spelers van w12

    Yep, Lord Snelle Jelle heeft na jaren stil gestaan te hebben eindelijk vergeten in te loggen. :D Daarmee is ook de stam Alone Moraalbrekers (AMB) van W12 verdwenen. R.I.P. :)
  16. Magnar

    Praattopic [TW-gerelateerd]

    Voor een aantal van je stamgenoten was 2000+ anders wat teveel van het goede. :D
  17. Magnar

    Praattopic [TW-gerelateerd]

    Jammer dat op dit forum zoveel posters geen fatsoenlijke E-sig hebben. :( Speel jij bijvoorbeeld zelf op W17, en op welk account? Normaal gesproken reageer ik namelijk alleen op posts van W17 spelers, en niet op die van buitenstaanders.
  18. Magnar

    Praattopic [TW-gerelateerd]

    Ik hoop het. Twee maanden geleden had ik het gevoel dat W17 ten einde liep. OEPS was toen bijna helemaal inactief, en elke massa van ons bracht gelijk grote dorpenwinst. Het is afwachten hoe "hard" die nieuwe spelers bij jullie zijn wanneer er maandenlang >2000 incomings op de teller staan. :D
  19. Magnar

    Praattopic [TW-gerelateerd]

    Mwah, van de 27 leden zijn er een stuk of 4 inactief, deels door vakantie en herexamens enzo. Dat is op zich een behoorlijk goede score, lijkt me. Maar OEPS lijkt ook de accounts nu redelijk goed bezet te hebben, dus het kan een hete herfst worden! :)
  20. Magnar

    Praattopic [TW-gerelateerd]

    Ach, als mijn stamgenoten maar actief zijn in-game. :D
Bovenaan