Zoekresultaten

  1. [Stemming] Vlaggen upgrade script

    natuurlijk zie ik het nut van een hulpmiddel in zo lang dat binnen de regels past, want ook op de fiets kan je gewoon 25 km rijden op het fietspad.
  2. [Stemming] Vlaggen upgrade script

    eigenlijk gewoon NEE! de regels zijn niet voor niets gemaakt als je voor het ene script uitzonderingen gaat maken, dan kan je het voor een ander script ook doen.
  3. Spotprenten

    komt omdat ze dan op hun moeder lijken...
  4. Het burgerwacht principe

    en dan geen goedkope oda meer halen met je bijltjes? burgerwacht kan slecht tegen bijltjes...
  5. Golden Awards.

    als iemand dat via vv zou kunnen doen, want zelf is hij daar waarschijnlijk te lui voor...
  6. Golden Awards.

    ga ze lekker informatie geven joh...
  7. Discussie Updates discussietopic

    altijd al gezegd dat het een stelletje prutsers zijn daar...
  8. Wijziging Community Management -- Je zal gemist worden :'(

    wanneer is dan wel het goede moment? hij is opgesodemieterd, dus een kleine kans dat hij het nog leest... lijkt mij dat er geen ander moment meer komt.
  9. Feedback Regelwijziging

    Borsten!!!
  10. Einde wereld awards.

    je hoeft niet samen in een stam te zitten toch om samen te kunnen spelen?... maar nee ik haat jou niet hoor beetje teleurgesteld in je misschien maar haten doe ik niemand
  11. Einde wereld awards.

    @Poo. dan zou ik maar heel snel stoppen als ik jou was kunnen we tenminste weer eens samen een wereldje spelen
  12. Einde wereld awards.

    en al die PP dan die je er gewoon gratis bij krijgt? ik had nog niet eens aan geld gedacht dat je dat zou krijgen...
  13. Einde wereld awards.

    daar maak je toch tijd voor? je krijgt er tenslotte dik voor betaalt...
  14. Top/flop stam(men)

    wat je zaait zal je ook oogsten he... die kata's had je geheel aan jezelf te danken. het is niet zo dat omdat we er tegen zijn dat we ze niet hebben...
  15. Top/flop stam(men)

    ga nou geen poep praten jij dacht hetzelfde kunstje uit te halen wat je op cas 5 hebt gedaan alleen had je er geen rekening mee gehouden dat er meer mensen hetzelfde idee hadden, en met nog meer paketjes overkwamen als jij in cas 5.
  16. Feedback: Aanvalspauze

    gewoon die hele aanvalspauze afschaffen meestal gaat het toch niet goed met de tijden en zo bovendien hebben we toch ook geen aanvalspauze met offerfeest en suikerfeest?
  17. Einde wereld awards.

    soultje ik moet je wel vertellen dat ik zelf altijd tegen ben geweest om je aan te vallen maar helaas het was de meerderheid die beslist heeft.
  18. Diamantmijn Feedbacktopic

    hoe lang gaat deze onzin nu weer duren?
  19. Discussie Updates discussietopic

    lekker op tijd die melding van dat ip6 ik had al in paniek een bericht naar een bevriende game mod gestuurt omdat ik dacht dat ik was gehackt..
  20. Rapportjes

    net zoiets als dit?
Bovenaan