Zoekresultaten

  1. geoffrey

    TopSpelers/FlopSpelers

    hopelijk komt er wel snel terug ene
  2. geoffrey

    Praathoek

    Haha het is weer leuk op het forum zoals altijd :)
  3. geoffrey

    Wereld 88 feedbacktopic!

    komt idd wel. iemand enig idee hoelaat ie start ?
  4. geoffrey

    Voorsteltopic - Wereld 85

    Waarom niet ? Ze hebben genoeg inkomsten op andere werelden. Het lukte in de begin fase ook zonder pp dus waarom nu niet ? De meeste pp abusers hebben genoeg opgespaard uit vorige werelden of farmen gwn meer pp via de beurs. - Bouwtijdreducties: Inactief - Direct afbouwen: Inactief -...
  5. geoffrey

    Voorsteltopic - Wereld 85

    Wat vind je van mijn voorstel dan Draconis, beetje opgebouwd zoals het was in W6. Alleen hadden we toen enkel premium en een eenvoudigere farm assistant.
  6. geoffrey

    Voorsteltopic - Wereld 85

    Snelheid: - Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij: 1 - Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren: 1 - Aanvalstiming: 100ms Spel Systeem - Ridder/Standbeeld: Ja - Boogschutters/bereden Boogschutters: Ja - Technologieën: Simpel - Kerk en geloof: Ja - Uitkijktoren: Nee - Bolwerken: Nee -...
  7. geoffrey

    Het spelniveau van BLOOD

    Damage ook niet blijkbaar :)
  8. geoffrey

    Voorsteltopic

    Anti-Konijn met pruimen is toch ook lekker, kan je recept delen als je wil.
  9. geoffrey

    Voorsteltopic

    Nou laten jullie mij erweer buiten :( hoe durft je. Ik speel wel scheids
  10. geoffrey

    Wat een niveau....

    nee hebben zelf de keuze gemaakt te om uit OTR toen te gaan en ermee te stoppen, gaan wel nog deffen maar niet actief meer op de wereld spelen.
  11. geoffrey

    Wat een niveau....

    dan krijg ik het niet allemaam gezegt :p
  12. geoffrey

    Wat een niveau....

    Ik moet je daar op aanspreken, Idd door die aanval is het gesprek voor een NAP die Plajarid aan het afspreken was even abrupt beeindigt. Je zegt er wel niet bij dat alle communicatie die ik hierna geprobeerd heb met jullie te bereiken om tot een gezamenlijke overeenkomst te komen naarmate het...
  13. geoffrey

    Top/flopstammen

    Valt wel mee vind ik, de top 10 is redelijk actief.
  14. geoffrey

    Top/flopspelers

    hoi daan ik ben geoffrey )-
  15. geoffrey

    Praathoek

    haha tis ier weer plezant :p
  16. geoffrey

    Top/flopspelers

    nog beetje vroeg om te zeggen hoe of wat vind ik :p nujah veel van de top spelers zijn gwn aan het pp farmen op 83
  17. geoffrey

    Stemming : Wereld 83

    jep idd, mss tijdje om ook nog eens een wereldje serieus te spelen.
  18. geoffrey

    Top/Flop spelers

    ik hoef niks te bewijzen. :) ik speel het spel, en voor de rest, als iedereen zich gaat inmengen in hun eigen zaken, dan heeft niemand hier last van.
  19. geoffrey

    Top/Flop spelers

    boeit mij dus totaal niet, die pm zegt niets, ik speel het spel zoals iedereen het spel speelt. Als iemand mij info wil geven zal ik deze niet afslaan, heb deze speler in kwestie ook nooit om info gevraagt of om spion te gaan doorgeven. Was uit eigen wil. De speler in kwestie is allang uit de...
  20. geoffrey

    Top/Flop spelers

    oh als ik het eens wat vuil ga spelen word het op het AF gegooid. Maar liegen bedriegen en backstabben word dan weer genegeerd, erg handig dit :p Af maakt mij toch niet zoveel uit, word hier zoveel zever verteld dat men op den duur begint te denken dat we ons in de politiek bevinden :)
Bovenaan