Zoekresultaten

  1. De Goede Fee

    Logo - Sangu Package

    Het Sangu Package (http://www.sangu.be) krijgt een nieuwe facelift. Ik ben op zoek naar een logo voor op de nieuwe site. Voor de Google Chrome Store moet het 128x128 zijn (meer in de spoiler), voor de site doet de grootte er minder toe (maar laat ons zeggen 900x500 max) Iemand...
  2. De Goede Fee

    Icon - Sangu Package

    Ik zou op de volgende versie van het package een icon (Bij voorkeur: 32x32) willen toevoegen aan het script. Als je jouw icon wil zien op de website en als default icon van het script zelf, dan is dit je kans :D Thema: Wel het heeft best iets te maken met Sangu: TWStats, TWGuest Ik was...
  3. De Goede Fee

    Sangu vs Wereld 10

    Sangu vs Wereld 10 Bijna twee jaar na de oprichting van Exsanguuination is de rest er nog altijd niet in geslaagd een coalitie tegen Sangu - de stam die de hele core in handen heeft - te vormen. Ondanks dat we al meermaals hebben laten blijken de hele wereld te willen veroveren én in feite...
  4. De Goede Fee

    Bookmarkfarmen met Opera

    Bookmarkfarmen met Opera Dit is officieel goedgekeurd door de mods en is dus legaal op de NL werelden. Waarom? Voor diegenen die bookmark farmen niet kennen: Het is een systeem dat gebruik maakt van features beschikbaar in de Opera browser waarbij je farm aanvallen éénmaal manueel...
  5. De Goede Fee

    Oude TW Data?

    Ik ben op zoek naar "oude tw data" dwz de village.txt, ally.txt en player.txt bestanden. Concreet de data van NL Wereld 10 op volgende maanden: - September 2009 - Oktober 2009 - Januari 2010 - Februari 2010 - Maart 2010 - Mei 2010 Als iemand me die zou kunnen bezorgen, dat zou gewoon...
  6. De Goede Fee

    Tips & Tricks

    Wist niet goed waar het te zetten dus hier maar: Zoals op de wereld PP forum threads ala "Welke 10 spelers", "Golden Awards", "Spotprenten", etc Nu een algemene "TW Tips & Tricks" draad waar iedereen zijn (korte en TW gerelateerde) tip of trick kwijt kan! Natuurlijk heb ik er zelf een...
  7. De Goede Fee

    Hoofdmenu altijd zichtbaar

    Dit is een optie die er is bijgekomen met de laatste update: (Instellingen) "Hoofdmenu altijd zichtbaar" Heb eens aan en uitgevinkt maar zie niets verschijnen/verdwijnen. Waarvoor dient die instelling?
  8. De Goede Fee

    Wat zijn nu de exacte regels voor vv?

    Ik hoor verschillende verhalen van verschillende personen. Daarom, wat zijn nu de exacte regels van het doorgeven en aanvaarden van vv? Mogelijkheden Situatie 1: Persoon A stuurt OS naar persoon B: - Mag persoon A vv doen van persoon B terwijl de OS onderweg is? - Mag persoon A vv doen...
  9. De Goede Fee

    Sangu vs Temp

    Dat Temp ons volgend slachtoffer zou worden was voor elke Sangu al lang duidelijk. Dat dit nu ging gebeuren dan weer niet, we hadden immers nog aanvalsplannen op Credo en Ex. spelers. Maar zoals zo dikwijls bij TW zijn er plotseling andere zaken prioritair. Zo begon de initiële verklaring...
  10. De Goede Fee

    Icoontjes berichtenlijst

    Ik was enigzinds van om dit als greasemonkey script te schrijven maar mss kan het beter gewoon standaard in TW: Momenteel is er een gekleurd bolletje voor elk bericht in de lijst. Geel - gewonnen met verliezen Groen - gewonnen Rood - verloren Blauw - scouts Nu dit is soms verkeerd: ->...
  11. De Goede Fee

    AF wereld bb codes

    Dit zou geactiveerd worden op de Politiek & Propaganda forums: BB codes voor dorpen, spelers en stammen zoals ingame: [ player ] Smulsmurf [/ player ] Dit genereert dan de bb codes naar de gast pagina van die speler. Eventueel kan hetzelfde gedaan worden voor de niet wereld gebonden...
  12. De Goede Fee

    Info - Bunker buster & katapulten

    Nieuwe post omdat ik aan de 10k karakter limiet zit in de originele draad. Ik heb het daar ondermeer over bunker busters, een speciaal soort veeg. Om volledig eerlijk te zijn ben ik er ondertussen ook van afgestapt omdat ze simpelweg niet genoeg gebruikt werden. Maar nu moet ik weer dikwijls...
  13. De Goede Fee

    Gebouwenoverzicht - meldingen

    Bij de gebouwenoverzicht pagina kun je tegenwoordig ook gaan bouwen. Als je wat aan het klikken bent kun je een van volgende dingen krijgen Niet genoeg grondstoffen Volledig uitgebouwd Voor diegenen die niet weten waar ik het over heb: Het is enorm lastig dat dit een popup is...
  14. De Goede Fee

    Uitbreiding game_data

    Er vroeg iemand in mijn stam om de toestemming van het dorp in het hoofdgebouw te laten zien. Zodat je niet probeert op de muur te klikken als de toestemming nog niet op 100 staat. Dit zit echter niet in game_data en is dus niet te maken. Maar TW zou dit daar zelf kunnen tonen natuurlijk :D
  15. De Goede Fee

    Grote Smurf w10

    1. De grootte van het plaatje: Profielplaatje: max. 240x180 2. De speler/stamnaam die erop moet komen. Er moet geen naam opkomen. Maar mijn ingame name is Grote Smurf. 3. De kleuren die je graag wilt Jij bent de expert... 4. Thema van het plaatje: Jij bent de expert... 5. Plaatje ter...
  16. De Goede Fee

    Sangu vs Credo

    Na een relatief rustige periode voor onze strijders, begonnen de Sangu slachters te verlangen naar vers bloed. Tijdens een routine inspectie-ronde van onze buren, slaagde Iras erin onderstaande schets van Apache's gnoomridder in wapenuitrusting te maken: Sangu Zuid bleek niet onder de...
  17. De Goede Fee

    Oorlog en beledigingen

  18. De Goede Fee

    Sangu vs Apache

    Het heeft een tijdje geduurd, maar er is uiteindelijk een stam verrezen die niet meteen naar de grove middelen ala "Account wissen" of "Stam opheffen" grijpt wanneer ze de Sangu troepen zien aanstormen. We hebben het hier natuurlijk over Apache, de stam die momenteel #7 #3 staat en een...
  19. De Goede Fee

    Info - van dorpuitbouw tot scripts tot groepen tot verdediging

    Een beetje vanalles dus. Heb dit geschreven voor het stamforum en dacht dat er misschien nog mensen wel iets aan zouden hebben. Soms ben ik redelijk specifiek bezig voor de wereld waarop we spelen namelijk: - Geen ridders en boogmannen - Boederij limiet van 54.000 troepen voor een dorp met...
  20. De Goede Fee

    R.I.P. vs Dispar

    Dispar haalde eind deze week uit naar RIPs Grote Smurf. Zulk gedrag kan natuurlijk niet getolereerd worden, we hebben onze andere geplande acties dan ook geannuleerd om een gepast antwoord te kunnen geven. En daarmee verklaart R.I.P. de oorlog aan Dispar. Voor diegenen die zich dit allemaal...
Bovenaan