Zoekresultaten

  1. De Goede Fee

    Logo - Sangu Package

    Het Sangu Package (http://www.sangu.be) krijgt een nieuwe facelift. Ik ben op zoek naar een logo voor op de nieuwe site. Voor de Google Chrome Store moet het 128x128 zijn (meer in de spoiler), voor de site doet de grootte er minder toe (maar laat ons zeggen 900x500 max) Iemand...
  2. De Goede Fee

    STAMP en andere zaken

    Er was geen lek in Sangu. Iedereen had er alle rechten. Er was geen verborgen leidersforum. Zoals al aangehaald hebben we alles zelf online gezet. Zoals ook al aangehaald durfde het al eens gebeuren dat een update eerst in Sangu verspreid werd voordat het op het AF kwam. De AF versie en die...
  3. De Goede Fee

    Icon - Sangu Package

    Heb deze op de site gebruikt...
  4. De Goede Fee

    The flip quit

    Ik heb al een tijdje geen MSN meer... Zit met virus en zou dringend moeten formateren :) Maar kan best werk van gemaakt worden anders zal het er nooit meer van komen...
  5. De Goede Fee

    Sangu

    Zoals Edje al zei. Als ik niet in de leiding had gezeten had ik al begin oktober vorig jaar de stekker eruit getrokken. Na x jaar was ik het zo beu... Stoppen met W10 was de beste beslissing die ik de laatste jaren heb genomen. Soms raak ik de computer nu meerdere dagen achter elkaar niet aan...
  6. De Goede Fee

    Praattopic

    Nu weten we eindelijk waarom Smoking zo hard zijn best deed iedereen te overtuigen op delete te gaan :D
  7. De Goede Fee

    Sangu vs Wereld 10

    We zijn weg! Vriendjes worden w10? :D
  8. De Goede Fee

    Sangu vs Wereld 10

    Jullie bekijken het als volgt: Wij hebben Katapulten naar Sangu gestuurd en Sangu is op delete gegaan. Ze zijn op delete gegaan omdat wij katapulten stuurden. Wij bekijken het als volgt: De coalitie kan katapulten naar ons sturen omdat wij inactief zijn geworden. En wij gaan op delete omdat...
  9. De Goede Fee

    Sangu vs Wereld 10

    Dit ging een 1 april 'grap' worden maar met de hoeveelheid dorpen die Sangu de laatste dagen verloren heeft moet het wel al een tijd duidelijk zijn. Er ging ergens een post komen ala: Update: Heel misschien staan er na 20 dagen zonder vv wel bepaalde personen voor. Bovenstaande tekst was dan...
  10. De Goede Fee

    Dumpen op je eigen

    Ik dacht niet dat dat het geval was?
  11. De Goede Fee

    Sangu vs Wereld 10

    Eerst ging je nog al mijn dorpen afbreken. Ik vond dat toen al zo amusant. Maar na een paar rondes van me aan te vallen met soms halve clears maar vooral met volle def dorpen (I kid you not) ben je daar blijkbaar ook met gestopt. De enige die nu nog iets naar me stuurt is NLS L0SER. PS...
  12. De Goede Fee

    Sangu vs Wereld 10

    Mijn punt was dat je een account van 1000 dorpen kan opgebouwd hebben en dat je TW kennis toch nog steeds "nihil" is. Vervang "nihil" trouwens maar door "je kan je account blijven opbouwen zolang je niet onder aanval komt te liggen" want anders blijven we over dat non-issue bezig. Ofte: Ze...
  13. De Goede Fee

    Sangu vs Wereld 10

    Wij bij Sangu leggen de lat hoger voordat we iemand bestempelen als "Man, die gast (of: die vrouw) kan spelen!". Kunnen inloggen is onvoldoende om door ons beschouwd te worden als iemand die TW kan spelen. Dit is een basis computer-skill en heeft op zich weinig met TW te maken. Als je kan...
  14. De Goede Fee

    Sangu vs Wereld 10

    Ik veronderstel dat je het hier over je aantreden op het AF hebt? Want inderdaad, daar heb ik me al meermaals aan zitten ergeren. Ook heerlijk hoe Edgile faalt volgens jou. Overgenomen dorpen sta je meer dan 50 in de min sinds je bent beginnen spelen. En overgenomen dorpen is de enige metric...
  15. De Goede Fee

    Sangu vs Wereld 10

    Ik werd geband omdat ik "reclame" maakte voor "De Goede Fee". Maar ik begrijp dat je ons liever als lievelingetjes van de moderators ziet. Alle topstammen zijn altijd vriendjes van de moderators.
  16. De Goede Fee

    Wereld zonder Co's

    Ben gedeeltelijk met je akkoord. Met 4 op een account is redelijk belachelijk, maar vooraal nefast voor de spelers die solo spelen (of mss met 1 co, want niemand kan/wil elke dag online zijn). Backstabben zal er evenwel nog evenveel aanwezig zijn. Een co aanvaarden die je niet echt kent, niet...
  17. De Goede Fee

    Sangu vs Wereld 10

    Ik heb het ook al even door... Gevolg: Ik tag de binnenkomende aanvallen zelfs niet meer ;)
  18. De Goede Fee

    Sangu vs Wereld 10

    Zijde 1: Sangu Zijde 2: Mister Nick Timeframe: Voor altijd Totale overnames van de vijandige kant: Kant 1: 100 Kant 2: 27 Verschil: 73 Ik heb weliswaar nog geen enkel dorp van jou overgenomen maar ik kan je wel het volgende zeggen: Of wij nu 4 edels aan jouw prutsaccount...
  19. De Goede Fee

    Herrineringen topic wereld 10

    :D "That doesn't make any sense."
  20. De Goede Fee

    Sangu vs Wereld 10

    Uhm propaganda? Propaganda omvat vele dingen, het is bijvoorbeeld zelfs de naam van een Duitse avant-gardeband uit de jaren 80. Let ook op de smiley op het einde. Maar ik veronderstel dat ook humor niet aan jou besteed is. Het begint trouwens zielig te worden hoe je je vel nog probeert te...
Bovenaan