Zoekresultaten

  1. Duckje

    Discussietopic - Nog een laatste keer

    Beste spelers, De aankondiging die ik vandaag naar jullie zal doen is er eentje van een andere orde dan het nieuwste event, de laatste update of de volgende wereld. Vandaag, bijna dag op dag 13 jaar nadat ik de geboorte van mijn zoon aangekondigd heb binnen deze community kondig ik nu mijn...
  2. Duckje

    Nog een laatste keer

    Beste spelers, De aankondiging die ik vandaag naar jullie zal doen is er eentje van een andere orde dan het nieuwste event, de laatste update of de volgende wereld. Vandaag, bijna dag op dag 13 jaar nadat ik de geboorte van mijn zoon aangekondigd heb binnen deze community kondig ik nu mijn...
  3. Duckje

    Test nu op Beta - Ridder's Gevechtsbord

    Beste spelers, Ons nieuwe evenement "Ridder's Gevechtsbord (kaartspel Event)" zal voor het eerst gespeeld kunnen worden vanaf 15 januari op onze Beta wereld! Ridder's Gevechtsbord is een nieuw kaartspel dat op straat is verschenen dat de aandacht trekt van zowel gewone mensen als de meest...
  4. Duckje

    [EVENT] Beest van Zwartberg

    Beest van Zwartberg! Zo lang als ze zich al kunnen herinneren wordt de bevolking van het naburige dorp "Caerbannog" geteisterd door het verschrikkelijke beest die zich verschuilt bovenaan de Zwartberg. Zolang men al weet ligt het dorp in de schaduw van deze berg. Al eeuwen teistert het beest...
  5. Duckje

    Wereld 96 start op 9 januari 2024!

    Wereld 96 Beste spelers, We nodigen je graag uit voor onze volgende nieuwe spelwereld: Wereld 96 Pre-registratie voor de spelwereld is gestart, dus wees er snel bij! De wereld gaat open op 9 januari 2024. Instellingen Snelheid: - Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij: 1.5 (150%) -...
  6. Duckje

    [Event] Winter Event

    Tribal Wars Winter Event Beste spelers, Het jaar komt ten einde, dus voor de laatste keer dit jaar zal de kluis openen, dit staat je toe enkele speciale gunsten te krijgen om je volgend jaar goed te helpen. Het event start op 28 december om 14:00 en loopt tot 01 januari 2024 14:00. één...
  7. Duckje

    Aanvalspauze tussen Kerstmis en Nieuwjaar

    Beste spelers, Zoals gewoonlijk zal tribalwars.nl 2 keer een aanvalsstop inlassen rond Kerstmis en Nieuwjaar, tijdens deze aanvalspauze zullen alle aanvallen omgezet worden in 'bezoeken'. Tijdens een gedeelte van de aanvalsstop zal het eveneens ook onmogelijk zijn om aanvallen te versturen. Dit...
  8. Duckje

    [EVENT] Strijd om de Toren

    Ver in het ijzige noorden zijn 3 stammen in een episch gevecht verwikkeld. Al eeuwen kruisen hun wapens zich zonder dat één van hen zich als overwinnaar kan uitroepen! Om dit voor eens en voor altijd te verhelpen roepen ze hulp in van de stammen uit het Zuiden. Voor hulp bieden ze kostbare...
  9. Duckje

    Classic #34 start op 4 December

    Classic 34 Beste spelers, Onze 34ste classic zal op 4 December 2023 starten. Klassieke werelden zijn typisch snellere werelden, bevatten geen premium functies en zijn over het algemeen uitdagendere werelden. De wereldinstellingen Snelheid: - Bouwen: 4 (400%) - Commando's: 0.6 (240%) -...
  10. Duckje

    [EVENT] Diamantmijn

    Het nieuws komt net aan Je mijnwerkers ontdekten waardevolle edelstenen diep in de mijnen! Vlug werden er bewakers opgetrommeld om er voor te zorgen dat er geen enkele edelsteen werd buiten gesmokkeld. Handelaren, ambachtslieden en huurlingen van heel ver weg komen aan om hun diensten aan te...
  11. Duckje

    [EVENT] Halloween

    Beste spelers, De griezelige feesten zijn daar! Om de tijd van het jaar, die je de schrik op het lijf jaagt, te vieren zal de machtige raaf onze kluis voor een korte duur openen om je de kans te geven om mythische items te winnen die je kunnen helpen op het slagveld. Het evenement zal starten...
  12. Duckje

    Wereld 95 start op 25.10

    Wereld 95 Beste spelers, We nodigen je graag uit voor onze volgende nieuwe spelwereld: Wereld 95 Pre-registratie voor de spelwereld is gestart, dus wees er snel bij! De wereld gaat open op 25 oktober. Instellingen Snelheid: - Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij: 1.0 (100%) - Commando's...
  13. Duckje

    [EVENT] Aambeeld van de soldatenkoning

    Kom meteen! Onze verkenners hebben een speciaal aambeeld gezien, groter dan ze ooit gezien hebben. Het draagt gravuren die toebehoorden aan een Soldatenkoning uit een vorig tijdperk. Als onze smeden correct zijn is het bestand tegen extreme temperaturen en produceert het onmetelijke energie...
  14. Duckje

    [Event] De Edeljaarmarkt keert terug!

    Hoera! De narren zijn terug! Om onze hardwerkende edelmannen te vieren komt de Edel jaarmarkt langs! Maar deze keer hebben ze een speciale banner mee! De Edel jaarmarkt gaat open op 28 september om 14:00 en eindigt op 2 oktober dezelfde tijd. Dus, vertel het je edelmannen, betaal de narren...
  15. Duckje

    [EVENT] Reizende koopman

    Beste spelers, De Reizende Koopman Midas is terug en heeft opnieuw je hulp nodig! Jouw taak zal zijn om hem te beschermen gedurende zijn reizen en ervoor te zorgen dat hij op zijn bestemming aankomt. Midas zal zijn reis starten op 14 September 14:00 en zal voor 4 dagen reizen. Zijn reis...
  16. Duckje

    Wereld 94 start op 6.09

    Wereld 94 Beste spelers, We nodigen je graag uit voor onze volgende nieuwe spelwereld: Wereld 94 Pre-registratie voor de spelwereld is gestart, dus wees er snel bij! De wereld gaat open op 6 september. Instellingen Snelheid: - Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij: 1.5 (150%) - Commando's...
  17. Duckje

    Pushen in 2023

    Zie ook: https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/pushen-tribal-wars-nl.207316/ Feedback is altijd welkom. Duckje
  18. Duckje

    [EVENT] Belegering van het Kasteel

    Beste spelers, Het is tijd om onze huurlingen opnieuw ten strijde te sturen om hen te tonen dat hun verdedigingsskills niet opmeten tegen jullie krachtige legers! Het Belegering van het kasteel event maakt zijn terugkeer! De aanval start op: 15 Augustus Alle aanvallen moeten ophouden tegen...
  19. Duckje

    Instellingen Casual 14

    Beste spelers, Er kwam/komt heel wat feedback mbt de instellingen van onze laatste Casual. Casual werelden werken anders dan normale werelden qua bepalen van instellingen. Voor normale werelden kan ik als Community Manager zo goed als alles zelf wijzigen zonder interventie van InnoGames. Bij...
  20. Duckje

    De 2023 Summer Classic werd gewonnen door Genie!

    De 2023 Summer Classic ! Beste spelers, Net zoals vorig jaar lanceren we ook dit jaar opnieuw een klassieke wereld in hartje zomer. Met het weerbericht in het vooruitzicht kon het op geen idealer moment komen. Deze klassieke wereld (genoemd Classic #2) zal starten op 02 augustus en de...
Bovenaan