Zoekresultaten

  1. dialgaman

    Toppers & floppers

    We zijn inmiddels een weekje onderweg en de eerste toppers of floppers zullen inmiddels wel bovengedreven zijn. Kom maar op! Aftrap: Lex Nature, slim of gewoon een noob? Edelen van een klein barbarendorpje om daar je pp op te spenden is nou niet echt een prestatie. Of was dat juist de...
  2. dialgaman

    CS:GO

    Hoi hoi, Ik ben op zoek naar Nederlandse (actieve) spelers die graag CS:GO willen spelen. Zijn op dit moment bezig een Nederlandse esports community op te zeggen wat steeds groter word. PM voor interesse! Groet, NeluZ
  3. dialgaman

    W76: Challenge Guaranteed, or Not?

    Jordi/Jannes & Roald deden het al eens eerder, zesentwintig werelden geleden, toen ter tijd met succes. Onder het mom; beter goed gestolen dan slecht bedacht, dit topic. Wereld 76 zal (of hoop) ik mijn laatste (leidings)wereldje zijn. Om die reden wil ik mijzelf en een groep spelers die ik al...
  4. dialgaman

    Event

    Dag, Al enige idee wanneer een nieuw event komt? groet
  5. dialgaman

    NeluZzz

    1. De tekst: NeluZzz 2. Kleurencombinatie(s): Voel je vrij om zelfs iets te proberen 3. Thema: Het is een banner, afmeting 1200x380, max 10MB 4. Plaatje(s) om te gebruiken: Wellicht is de tweede het tofst, maar zou graag één met beiden zien. Ik zie het graag zo voor mij dat NeluZzz groot in...
  6. dialgaman

    Fortnite

    Nog meer noobs zoals ik die enorm hun best doen in dit spel? Voeg mij dan toe: NeluZ. Tot nu toe nog 0 wins :(
  7. dialgaman

    Top/Flop Stammen

    Zag dit topic nog niet staan (kan ook door mijn huidige staat komen) De aftrap: Chill -> "When you can't beat them, recruit them'. FLOP.
  8. dialgaman

    Booster

    @Duckje @Poo. Hoe kan het dat er op een classic boosters in handen komen van verschillende accounts?
  9. dialgaman

    Dialgaman - Ava gezocht.

    1. Soort plaatje: Ava 2. De tekst: dialgaman mag erop maar hoeft niet, ben benieuwd wat mooier staat. 3. Kleurencombinatie(s): Verras me, mag lekker fel :p 4. Thema: Pokemon of een monster van een soort gelijk iets. (Nee ik ben geen pokemon fan, enkel toen ik dit AF account aanmaakte, daarom...
Bovenaan