Zoekresultaten

  1. king low

    Speciale Klassieke wereld!

    In onderstaande url staan alle wereldinstellingen van w73. Volgens mij is productiefactor het getal in <base_production> onder <game>. https://nl73.tribalwars.nl/interface.php?func=get_config Voor een normale wereld is die dus 30 veronderstel ik. En als ik hetzelfde nummer check voor de...
  2. king low

    Feedback Quarantaine-wereld

    Volgens mij is de gs productie op level 30 met productiefactor 80 en wereldsnelheid 4 niet 32000, maar 25600. Als je effectief 32000 per uur wil moet productiefactor 100 zijn denk ik.
  3. king low

    Praathoek Classic 22

    had weinig verschil gemaakt in dit geval he
  4. king low

    Praathoek Classic 22

    volgens mij heb ik twee treintjes gesnipet voor 10 uur. Daarna was ik er nog heel eventjes rond 17 uur en heb ik er nog eentje gesniped maar dat waren te weinig troepen helaas :( Nu ben ik er weer even dus je volgende treintje wordt weer gesniped :p
  5. king low

    Praathoek Classic 22

    ik was er tot 10 uur, daarna was er amper tot geen activiteit jammer genoeg :p
  6. king low

    Top/Flop speler(s)

    oeps... ik ken mijn eigen co-spelers hun AF account niet eens, maar dan nog zijn er spelers die het wel menen :p
  7. king low

    Top/Flop speler(s)

    Is dat wat jullie jezelf wijsmaken? Ten eerste is de NAP op een correcte manier opgezegd met een opzegtermijn van 3 dagen geloof ik. Daarbij is die NAP tot stand gekomen zodat de dorpen van mijn account, king low, rustig konden worden geïnternd. Normaal gingen alle dorpen naar sylar, maar om...
  8. king low

    Top/Flop speler(s)

    Ik ben benieuwd :p Kan jij wel het verschil tussen bruin en wit zien misschien?
  9. king low

    Top/Flop speler(s)

    Pfff je moet niet alles zo serieus nemen dat was ludiek bedoelt. :P En daarbij is dat het enige dorp dat ik aan je verloren ben, en dat grapje is ook alleen gelukt omdat ik niet aanwezig was :) Hoeveel edels heb ik al van je gemold? ^^
  10. king low

    Top/Flop speler(s)

    Die leden van WAL weten blijkbaar allemaal niet zo goed wat ze doen :p Check deze: https://nlc1.tribalwars.nl/public_report/d5383c82899d079da8b0f2aeafbff6d8 Ik was niet thuis anders had ik de edels geblokt, maar met een beetje geluk had ik dat dorp zelfs gewoon gehouden :p
  11. king low

    Top/Flop stammen

    Ja ik denk het wel. Ik heb al 15 spelers in mijn buurt aangesproken om te fuseren, zodat we binnenkort met 30 co's op het account zitten. Activiteit is dan ook geen probleem meer. Bedankt voor de tips!
  12. king low

    Top/Flop stammen

    Omdat we geen topstam zijn? Volgens mij ben jij de eerste in dit topic die ons zo noemt :p Als je naar onze verslagen tegenstanders kijkt in verhouding met aantal veroverde dorpen, dan hebben we ofwel inderdaad veel tegenslag gehad, ofwel zijn we enorm inefficiënt. Iemand tips voor deze noobs? :D
  13. king low

    Top/Flop speler(s)

    Met zoveel ODA? Hij gebruikt duidelijk zijn clears niet goed en voelt zijn buurt niet aan. Weet duidelijk niet waar die mee bezig is.
  14. king low

    Spotprenten

    Mailtje dat ik heb doorgestuurd gekregen van Caelestinus. Gaat dus over Pizza Piraat. Lijkt toch sterk dat deze ook bedoeld was als boostaccountje voor hem. Ik weet natuurlijk niks met zekerheid, maar toch allemaal verdacht vind ikk. Ik hoop in ieder geval dat de wereld zo niet gewonnen wordt :)
  15. king low

    Top/Flop speler(s)

    AH kan inderdaad nog tactisch zijn, nu heeft hij ze op boer gericht :(
  16. king low

    Top/Flop speler(s)

    Dan heb ik minder geluk dan hij :p Ik zeg niet dat het zo is, viel me gewoon op Ik heb ook kata's gehad van iemand die ik ga edelen https://nlc1.tribalwars.nl/public_report/cb6527d25ec906dc69e9b36aabc22c58 Hier is zijn, volgens hem, gerechtvaardigde reden :rolleyes:
  17. king low

    Top/Flop speler(s)

    iL Leone Indomabile heeft al 3 dorpen boven 3k overgenomen. Dit met een ODA van 608. Ruik ik hier boostaccounts of heeft deze zoveel geluk?
  18. king low

    Het hoeveel heb je gefarmd topic

    Dat is dus waar heel mijn post over gaat :) Eenmaal je de limiet bereikt is het helemaal niet nodig om ook 24/7 aan die limiet te blijven zitten. UIteraard, daarom dat ik ook zelf nachtjes doe :D
  19. king low

    Het hoeveel heb je gefarmd topic

    Klopt natuurlijk dat als je eerder begint of sneller de limiet haalt, dat je voordeel hebt. Daar bestaat geen twijfel over. Dat is mijn punt ook helemaal niet. Volgens mij stond er dat 24/7 farmen voordeel heeft. En dat klopt dus niet volgens mij. Eenmaal je de limiet hebt gehaald, moet je...
  20. king low

    Het hoeveel heb je gefarmd topic

    Klopt volgens mij niet helemaal. Stel voor de eenvoud dat we een farmlimiet van 24K hebben dat niet stijgt. Beschouw nu 2 farmers: de 24/7 farmer en iemand die alleen tussen 8:00-16:00 farmt. De eerste farmer haalt 1K per uur binnen gedurende de hele dag en de tweede farmer haalt 3K per uur...
Bovenaan