Zoekresultaten

  1. Bleuke2999a

    De Eindlijst

    mijn naam komt nergens voor:( de meest inactieve speler van Para!:D
  2. Bleuke2999a

    Praathoek

    te laat de wereld gaat sluiten binnen 60 dagen :p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p
  3. Bleuke2999a

    Grappige aanvallen

    oei wa lees ik nu. de helft van Only op Delete. kzal ma snel weer eens inloggen na een weekje lol
  4. Bleuke2999a

    Snellijst

    daarmee dat de taggers en dergelijke steeds niet meer werken als er zo'n update is geweest. heb het heel goed begrepen enkel willen jullie zo van die nutteloze dingen terwijl er belangrijkere dingen zijn om aan te werken. in sangu zit bena alles dus heb je zo'n flutprogrammake als jullie willen...
  5. Bleuke2999a

    Snellijst

    Waarom zoveel scriptjes eigelijk. bena alles wat je nodig hebt zit in het SANGUPACKAGE. dit is weer totaal zo'n nutteloos scriptje waar TW weer geld gaat kunnen uitslagen of is dit jullie bedoeling weer?
  6. Bleuke2999a

    Stil

    durven ze niet!:rolleyes:
  7. Bleuke2999a

    Wereld oorlog (start 24-4-2012)!

    Zijde 1: Stammen: CA Zijde 2: Stammen: T.O.RB Timeframe: Voor altijd Totale overnames: Kant 1: 32,026 Kant 2: 5,416 Verschil: 26,610 Totale overnames van de vijandige kant: Kant 1: 631 Kant 2: 14 Verschil: 617 Puntentotaal van totale overnames: Kant 1...
  8. Bleuke2999a

    Wereld oorlog (start 24-4-2012)!

    zijn er maar enkele lol
  9. Bleuke2999a

    Wereld oorlog (start 24-4-2012)!

    ooit gehoord van troependump?
  10. Bleuke2999a

    Wereld oorlog (start 24-4-2012)!

    zei de kleuter van wereld 9:rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:
  11. Bleuke2999a

    ca verklaart ons T.ORB de oorlog

    eerst al jankend een topic openen dat CA en Pi jullie aanvallen en nu beginnen janken om het topic te sluiten. weet wat je wil joh maar je spreekt je op elke post dat je plaatst tegen.
  12. Bleuke2999a

    Sterken's aandacht topic

    lijkt mij toch meer dat Vleugel aandacht zoekt met zo'n topic te openen.:p Vleugels aandachtstopic zou dit moeten noemen.
  13. Bleuke2999a

    ca verklaart ons T.ORB de oorlog

    blablablabla leer typen joh. :rolleyes:
  14. Bleuke2999a

    ca verklaart ons T.ORB de oorlog

    dark angelke en the kelt leer typen!!!! dreimenten?????? wand?
  15. Bleuke2999a

    Praattopic

    ga dan wat verder doen dan hier zo zinloos het forum vol te spammen met hoe goed je wel niet bent met BB's edelen:p
  16. Bleuke2999a

    Praattopic

    ga nog wat BB'tjes edelen :rolleyes:
  17. Bleuke2999a

    tribalwars trekt betalende spelers voor niet betalende

    :rolleyes:man man man wat een zinloze discussie. is toch normaal als je voor iets betaald dat je ietsje meer ervoor krijgt dan niet betalers. als je er niet tegen kunt ga dan patience spelen op je pc dit is gratis + niemand valt je lastig door aanvalletjes te versturen binnen de minuut. de...
  18. Bleuke2999a

    Eerste vd dag

    nog niemand lol
  19. Bleuke2999a

    Stil

    zoals ik al zei op het forum. beter leren lezen ppfffff:rolleyes:
  20. Bleuke2999a

    Stil

    het moraal zakt zienderogen lol:rolleyes:
Bovenaan