Zoekresultaten

  1. JdeVisser

    Goedkopere troepen bij pakketjes/goudmuntenhalvering

    Dit probleem gaat alleen diegenen aan die op een wereld spelen waarbij de kost van pakketjes/goudmunten tenminste één keer is gehalveerd. Naar mijn weten zijn deze halveringen ingevoerd om de activiteit en strijd op deze oudere werelden te vergroten. Het probleem komt niet door de...
  2. JdeVisser

    TW wordt te makkelijk?

    Beste mensen, Ik vind het absolute onzin dat er steeds meer dingen op tw met scripts e.d. kunnen worden gedaan. Vroeger moest je nog strategisch nadenken met aanvallen en als je fakes gebruikte daar ook nog je kop bij gebruiken, tegenwoordig kun je gewoon met een fakescript 30.000 fakes op je...
  3. JdeVisser

    RAWR vs OVI

    Om nog maar een poging te doen de gaande discussie ergens on-topic te krijgen, verklaar ik hierbij, als diplomaat en leider van RAWR, de oorlog aan OVI.
  4. JdeVisser

    JdeVisser vs. halo player

    Zoals de meeste van jullie al wel gezien hebben, heb ik OVI verlaten en val ik nu halo player aan. Omdat alles daarover eigenlijk overal off-topic is, heb ik besloten maar eens een eigen topic te maken. Het verhaal is wat verspreid op het forum te vinden, ga het hele verhaal er omheen ook...
  5. JdeVisser

    Extra filter

    Bij Berichten » Filter staat al het volgende: Grondstofleveringen Transporten tussen jouw dorpen Leveringen van andere spelers Leveringen aan andere spelers Aannemen van andere aanbiedingen op de marktplaats Mijn idee was om de volgende optie toe te voegen: Aannemen van jouw...
  6. JdeVisser

    Wanneer krijg je informatie over de tegenstander?

    Ik heb hier twee rapportjes uit een rij veegjes: Eerst: Aanvaller: JdeVisser Aantal: 0 0 7462 0 3000 0 250 0 0 Verliezen: 0 0 7462 0 3000 0 250 0 0 Verdediger: Iemand anders Geen enkele krijger heeft het overleefd. Er kon geen informatie over de troepensterkte van je...
  7. JdeVisser

    Conservatief vs Progresief

    Na aanleiding van deze post en de kleine discussie die erna volgde, dacht ik; Laat ik er een discussie topic over maken :rolleyes: Mijn vragen aan jullie zijn: Waar kun jij je het best mee identificeren? Conservatief/ Old School? Progresief/ New School? :cool: Wat zijn hiervoor jouw...
  8. JdeVisser

    Marktplaats plunderen (?)

    Ik had onlangs een discussie met mijn stamgenoten over het wel of niet kunnen plunderen van grondstoffen die op de marktplaats staan. Stel, je bied 1.000 leem aan voor 900 ijzer. Je wordt geplunderd. De aanvaller neemt al je grondstoffen (op de schuilplaats na) mee en kan nog extra buit...
  9. JdeVisser

    Verbeteringen in de functie groepen

    De funtie groepen bij een Premium Account is heel handig bij het onderhouden van dorpen. Ik heb al wat ideëen voor verbeteringen hierover gelezen, maar mijne is weer net iets anders. Ik wou graag iets zien waardoor je groepen kan combineren; zoals - Ik wil alle dorpen van groep A en...
Bovenaan