Zoekresultaten

  1. Rikkie93

    Stelling van de dag

    Maar voor wie? :)
  2. Rikkie93

    Kata's, respect verloren

    Op een gegeven moment moet je dingen ook kunnen loslaten, dan valt vanzelf het een en ander op z’n plaats.
  3. Rikkie93

    [Profiel] Profielplaatje R. Reddington

    Dat klopt :-) Al loop ik nog wel iets achter, moet nog 1,5 seizoen ofzo kijken op Netflix. Binnenkort maar weer eens de draad oppakken :)
  4. Rikkie93

    [Profiel] Profielplaatje R. Reddington

    Ai, daar kan ik je helaas niet mee helpen. Ben ook niet zo artistiek ;) Vroeger had je volgens mij heel wat meer mensen die dat leuk vonden dan tegenwoordig. Had wel nog een mooi gifje (afgezien van de kwaliteit) gevonden die ik je niet wil onthouden, beter dan dit double cross ga je niet krijgen.
  5. Rikkie93

    [Profiel] Profielplaatje R. Reddington

    Op google kan ik altijd al wat mooie plaatjes van Raymond vinden. Als je double double double cross thema wilt, please use deze qoute:
  6. Rikkie93

    Don't Get High on your own supply

    Het is intussen al even geleden door de nieuwe posts, maar ik wil toch nog even jouw post van een reactie voorzien Melvin. So here it goes. Ik begrijp de achterliggende reden wel, alleen stel ik ter discussie dat het beoogde effect haalbaar is met een dergelijke afspraak. Zeer waarschijnlijk...
  7. Rikkie93

    Don't Get High on your own supply

    Paranoia ook een optie? Het inbouwen van zo'n eenzijdige permanente NAP is nogal bizar in mijn ogen. Je moet wel heel weinig vertrouwen hebben in een potentieel lid als je dat soort bepalingen opneemt. Bovendien is het een vrij nutteloze bepaling, aangezien je er niks aan hebt. Jij bent bang...
  8. Rikkie93

    Top & Flopstammen

    Ja, dat (die veelvoud aan onbehoorlijke dingen bij veel spelers van Hi Ho) bedoelde ik dus :smile:
  9. Rikkie93

    Top & Flopstammen

    Verdiende kick? Grapjas. Dan moet men half Hi Ho kicken. King is de enige die ik tot nu toe z’n excuses heb zien maken voor iets onbehoorlijks wat ze gedaan hebben. Daar kunnen sommige in Hi Ho een voorbeeld aan nemen, moet je nagaan wat voor raar signaal dat zou geven als je King nu hierom...
  10. Rikkie93

    Edel Jaarmarkt - feedbacktopic

    Is natuurlijk ook zo, anders zijn het geen kansspelen :wink: Maar het gaat uiteindelijk om een combinatie van factoren die het illegaal maken en in de events van TW is die combinatie er niet.
  11. Rikkie93

    Top & Flopstammen

    4G + hotspot FTW
  12. Rikkie93

    Edel Jaarmarkt - feedbacktopic

    Als de items uit lootboxes (of vergelijkbare zaken) een economische waarde vertegenwoordigen is het strafbaar, want dan is er sprake van een soort kansspelen waarvoor je een vergunning nodig hebt (in Nederland, maar ook veel andere landen). En gezien de meeste (zoniet) alle games dat niet hebben...
  13. Rikkie93

    Edel Jaarmarkt - feedbacktopic

    Neeuh, is alleen verboden als je er effectief geld mee kan verdienen. Door bijvoorbeeld je gewonnen items door te verkopen voor geld. En dat kan niet dus dat is niet verboden. Neemt niet weg dat het inderdaad nergens over gaat al die eventen. Enkel om de kas te spekken bij Inno. Wat ooit begon...
  14. Rikkie93

    Spotprentjes

  15. Rikkie93

    Kata's, respect verloren

    lol, dat is niet wat ik daarmee probeer aan te geven. Ik heb ook helemaal niet beweerd dat jij een PBG ontkent. Het gaat mij erom dat Fier ontkent dat er een BG is met Alea en jij dan vervolgens zeg dat ze niet mogen zeggen dat ze geen vriendjes zijn. Maar die opmerking slaat nergens op want ze...
  16. Rikkie93

    Kata's, respect verloren

    I'm sorry maar dit is gewoon grappig :) Als de een een BG ontkent dan mag dat niet omdat ze dan ontkennen vriendjes te zijn terwijl ze dat wel zijn? Alsof die termen synoniem zijn van elkaar? Ik denk overigens niet dat je dat vindt aangezien je dikke mattie's bent met mensen maar er geen BG...
  17. Rikkie93

    No MB No Glory?

    Omdat er dan nog een keer gejankt kan worden over een (terechte) ban? Volgens mij is er al genoeg gezeverd over die ban? Denk niet dat er veel mensen op een herhaling van de 'discussie' zitten te wachten...
  18. Rikkie93

    Praathoek

    Punt is, ik had een concept opgeslagen maar dat is nu dus weg :redface: Misschien dat ik het nog ergens terug kan halen, maar heb nu geen zin om hem af te maken. Maybe later deze week...
  19. Rikkie93

    Spotprentjes

    Hahaha there we go again... Volgens mij kunnen we beter nakken met zagen over eventuele terechte dan wel onterechte bans. Cos nobody is gonna change his/her mind... En zeker in dit topic :rolleyes2:
  20. Rikkie93

    Praathoek

    Weten jullie wat pas echt lullig is aan die ban? Dat ze het bekend maken op het AF opt moment dat ik halverwege mijn post was om IceNoble te raten :sad: Dus toen ben ik maar geragequit... En ja @lord-toms dat was een post waarin ik 2 masteropleidingen en een MBA kon hebben afgerond :mad2:
Bovenaan