Zoekresultaten

  1. Mark1988

    Het trieste gezelschap, Rain.

    kan mijn eigen woorden zeker wel onthouden, maar ik heb een afwijkende mening van al die regels. Ik maak alleen het vergelijk tussen wat gebeurt is en de regels. Jullie hanteren die regels als leidraad voor het fair-play, maar buigen het als het jullie uitkomt, of geen bezwaar komt. Sorry...
  2. Mark1988

    Het trieste gezelschap, Rain.

    Gezien mijn naam veelvuldig in begin wordt gebruikt, wil ik hier wel antwoord opgeven. Het verdient niet de schoonheidsprijs omdat hier een pm van mij gepost wordt die niks te maken heeft met het discussie dorp dat pedik aanhaalde en doet laat overkomen voor de rest van forum alsof dit wel zo...
  3. Mark1988

    Het trieste gezelschap, Rain.

    Leuke titel dit topic, maar meest trieste is toch wel dat er zoveel mensen aan beide kanten er zo'n gigantische gezeik van maken. Schrap aub die regels, stammen nog uit de tijd dat de wereld er compleet anders bij lag. Ondertussen mij wel verwijten dat ik geen leuk intern plan bedenk met tig...
  4. Mark1988

    Voetbal

    zodra Gelredome opengaat kun je daar ter plekke ook nog kaarten kopen hé, vanaf 18.45
  5. Mark1988

    Voetbal

    jammer hoor twan :( this trouwens €17,50-22,50, maar natuurlijk voor 90% van de mensen wel iets meer reiskosten dan normaal
  6. Mark1988

    Hondenman!

    haha leuk geschreven twan :D lol
  7. Mark1988

    2e Wereldoorlog / Wereld 2 Praatforum

    moet toch werken tot 6u, dus gok erop dat het vanavond wel beter wordt. Tenminste zo heb ik het besteld :)
  8. Mark1988

    2e Wereldoorlog / Wereld 2 Praatforum

    Bedankt he beide! Is er ook ergens waar je me niet feliciteert (A) haha :D
  9. Mark1988

    2e Wereldoorlog / Wereld 2 Praatforum

    tuurlijk, ik ben niet veranderd hoor ^^ gewoon lekker doorgaan op KH, al spelen er daar nog maar 5 van... :( Pesten is geslaagd? :p
  10. Mark1988

    2e Wereldoorlog / Wereld 2 Praatforum

    ach heb toch eens 120 uur geduld joh ^^
  11. Mark1988

    W2 in TWw

    @firefoxx; interne enquête dus, en dan eens zien met wat voor plan ze bedenken voor het eind. Tijd geleden wel erg korte discussie over geweest, maar echt goede oplossing is er nog steeds niet gevonden:( Dit alles staat wel los van weekblad natuurlijk. Over huidige situatie van w2 is al...
  12. Mark1988

    Persoonlijk Cluster!

    Feli. knappe prestatie om daarin de eerste te zijn ;)
  13. Mark1988

    2e Wereldoorlog / Wereld 2 Praatforum

    dan gaat het gemiddeld wel iets langer duren :p
  14. Mark1988

    2e Wereldoorlog / Wereld 2 Praatforum

    Die scripts gingen echt wel een stuk sneller, 5 per seconde deden ze vroeger niet, maar wel meer dan 20 per minuut. Je kunt handmatig zelfs tegen de 20 per minuut aankomen. Alleen dit tempo langer dan uur volhouden is dan wel weer ziek ^^ script was vaak even paar minuutjes voorbereiden met...
  15. Mark1988

    2e Wereldoorlog / Wereld 2 Praatforum

    idd waar praten we over. Timen op w2 :D moet niet gekker worden ^^ maar een beperking op zulke script, als ze al ingevoerd worden, zou een goed iets zijn.
  16. Mark1988

    2e Wereldoorlog / Wereld 2 Praatforum

    dat wordt wel iets te gek. Maar ik was toch al tegen die scripts, dus dat veranderd voor mij niet:) maar vind ook nog steeds dat er iets gedaan moet worden om de activiteit te verhogen. wereld raakt nu helemaal dood.
  17. Mark1988

    spotprenten

    doe precies hetzelfde, maar vond 2x 5min fietsen niet echt actief ^^ bus kan natuurlijk meer schade aanrichten dan een fiets... is weer goed voor je ODA :D
  18. Mark1988

    spotprenten

    en ik blijkbaar inactief, betaal de buschauffeur voor zijn activiteit :p
  19. Mark1988

    2e Wereldoorlog / Wereld 2 Praatforum

    goed doelwit uitgezocht gast ;) Gaan we aankomende weken meteen ff je def skills testen:D
  20. Mark1988

    Automatisch geupdate kaartjes

    komt door die verrekte barbaren, daar zit nu in elk continent nog wel 1 ofzo... reken je die niet mee: c05 : 100% KoC c07 : 100% Koc c64 : 100% TBR c66 : 100% TBR (geen barbaren aanwezig) c77 : 100% TBR c87 : 100% TBR (wel erg veel barbaar) en daarnaast c65 : 99,99% TBR :P
Bovenaan