Zoekresultaten

  1. Haico

    Top & Flopstammen

    ORIGINEEL VAN MIJ
  2. Haico

    Leuke/Opvallende namen

    HA! Ik ben origineel! Kom maar op met die namen!
  3. Haico

    Hoeveel heb je gefarmd topic?

    Buit: 147 147 106 400/400 Sta ik al #1?
  4. Haico

    Grappige IGM's

    Jajaja, we gaan weer lachen jongens!
  5. Haico

    Plaatje Haico5

    1. Soort plaatje: (Profielplaatje: max. 240x180) 2. De tekst: Haico5 3. Kleurencombinatie(s) (Vrije hand hierin) 4. Thema: Ik zou graag een mooi meisje willen :( 5. Plaatje(s) om te gebruiken: -- 6. Deadline: Hoelang je zelf nodig hebt 7. Prijs/gift: Op dit moment zit ik krap met...
  6. Haico

    SK vraagje

    Ik stopte midden in het kampioenschap, maar ben toch weer terug :s Mijn vraag: Hoe is het afgelopen? groetjes
  7. Haico

    Het is tijd

    Om te stoppen met TW, bij deze stop ik ermee, heb veel leuke mensen ontmoet hier en samen mee gespeeld. Naam gemaakt als faalhaas, en bij deze moeten jullie een nieuwe faalhaas zoeken. Het ga jullie allemaal goed ;) -Haico(5)
  8. Haico

    Stoppen

    Ik ga volledig stoppen met TW, dus ook geen speeds meer. Bij deze schrijf ik me uit van TWmasters, het was leuk om met jullie te speeden. (laatste tijd minder leuk dan vroeger) Ik heb leuke herinneringen aan TW, maar het is tijd om te stoppen. Het ga jullie allemaal goed. - Haico(5)
  9. Haico

    Nachtco gezocht (JA WORDT MOEILIJK)

    Best forumlezers en lezerinnen, IK ben op zoek naar een nachtco! (JA WIE NIET :o) Waar zou je als nachter voor MIJ kiezen? Mijn tijden doordeweeks - 8u sochtends tot 10u savonds! (OMG, wat een nolifer :o?) Ja mensen inderdaad, en je kiest voor hem omdat het acc dan sowieso 20/7 loopt...
  10. Haico

    Top en Flopspelers

    Discussieer hier over Top en flopspelers :)
  11. Haico

    Top en Flopstammen

    Discussieer hier over de stammen.
  12. Haico

    Goede aanvallen, Goede verdediging

    Titel spreekt voorzich :)
  13. Haico

    Zien hoeveel posts je hebt

    Hey, ik vind het een leuk idee om te zien hoeveel posts iemand heeft. Klinkt misschien nutteloos, maar toch handig om te weten wie hoeveel heeft gepost in 1 oogopslag. Zoals dit ongeveer: excuses voor de site; zocht gewoon op google naar een forum met dit:
  14. Haico

    Haico's Voornemens

    Beste speeders en Mitchel, Toen ik mijn naam meerdere malen zag langskomen bij 'faalhaas v/h jaar', begon ik er over te denken om minder onaardig/arrogant te doen. Mijn excuses voor de arrogantie van het afgelopen jaar! Vanaf nu zal ik pas gaan opscheppen als ik op NLS een echte mooie rank...
  15. Haico

    Haico5|50PA

    1. Soort plaatje: (Profielplaatje: max. 240x180) 2. De tekst: Mijn naam (Haico5) 3. Kleurencombinatie(s) Ik geef designers de vrije hand. Ik zoek de mooiste uit. 4. Thema: Een mooie vrouw, het randje van gepast ^^ (wil hem natuurlijk wel houden. Ik vraag aan een mod of het plaatje mag) 5...
  16. Haico

    9:30 - 14:00

    Wie doet er lekker ff mee op .fr dan? Kunnen we .nl stammetje maken. Nog 3 plekken vrij :p
  17. Haico

    Goede aanvallen, Goede verdediging

    Ik denk dat titel voorzich spreekt.
  18. Haico

    Wdf>

    W25 is al gestart bij sommigen van mijn klasgenoten, maar ik kan de wereld niet zien? WDf, hoe kan dit?
  19. Haico

    Zonder PA geen Farmassistent?

    Ik heb dus net FarmAssistent gekocht, maar ik kon nergens vinden hoe ik dan bij dat schermpje kwam om dingen om mijn aantal farmtroepn in te stellen. Met PA kan ik via overzichten-->Accountmanager-->Farmassistent. Waarom kan je zonder PA geen farmassistent gebruiken? En als het wel kan, waar...
  20. Haico

    Franse speed

    Er is straks een franse speed tussen 13:00 en 17:00. Linkje : http://www.guerretribale.fr/sds_rounds.php?mode=future Hopelijk doen er een paar mee, kunnen we een stammetje maken ;)
Bovenaan