Zoekresultaten

1. Riverfl0w

[Speeltopic] Jubileumpotje #201 - Wraakzuchtige Bomen uit het Grote boze Bomenbos - part 2

Het langverwachte potje staat dan eindelijk op het punt te beginnen. Iedereen heeft een rol ontvangen, burger of niet. Aangezien veel mensen het spelletje nog niet helemaal begrepen zullen wij eerst wat post's reserveren en het wat verduidelijken. Nog niet posten dus! GEBEURTENISSEN: Dag #0 -...
  2. Riverfl0w

[Inschrijftopic] Jubileumpotje #201 - Wraakzuchtige Bomen uit het Grote boze Bomenbos - part 2

Jullie hebben gestemd, wij hebben geluisterd. De bomen zijn terug, wraakzuchtiger als nooit tevoren. Wvw 107 was slechts een voorproefje. De bomen zijn terug en zinnen op wraak tegen die klote-eiken. Dit is jou kans om eindelijk niet als wolf, maar als konijn te kunnen spelen. Geen ziener...
  3. Riverfl0w

[Inschrijftopic] WvW #71

Wij maken de spelerslijst. dat je het weet. 1. 2. 3. 4. etc. schrijf jezelf er maar gewoon bij, we doen met rond de 23 inschrijvingen. instellingen: Alles Is Voor Bassie + Riverfl0w
  4. Riverfl0w

In-Game plaatje :)

1. Soort plaatje: Profielplaatje, ( 240 x 180 ) Style: Niet Modern, heb liever iets met zwaarden 2. De tekst: BackforRevenge 3. Kleurencombinatie(s) Als jij het mooier vind: Doen 4. Thema: Middeleeuwen lijkt me wel leuk, zo'n wachter bij de muur dan die net iemand neersteekt ofzo, een...
  5. Riverfl0w

Barbaren

Als je een dorp overneemt van iemand, die op dat moment zijn troepen in een ander dorp had staan, verdwijnen die spontaan. Als je die troepen nou gewoon een onafhankelijk leger maakt zonder dorp, en die naar verloop van tijd een dorp aanvallen, zomaar uit het niets, heb je er een nieuwe vijand...
  6. Riverfl0w

Help?

boe, Jordy(Zakara) en ik moeten een filmpje maken van school. die hebben we gekregen van zijn vrienden Probleem ; hun namen staan er op het einde hoe kun je iets van het filmpje afknippen? zodat hun namen niet meer in het filmpje staan? Bvd. P.s, het bestand wil neit openen in...
  7. Riverfl0w

hoe oud word jij?

Bereken het hier :cool: :www.sterfdatum.nl dit is mijne :cool: De duivel had me eerder gehaald als hij niet dacht nog iets van me te kunnen leren. Leon Moleman op de leeftijd van 85 jaar dinsdag 29 mei 1995 dinsdag 05 november 2080 Leon hield van bloemen
  8. Riverfl0w

[Inschrijftopic] De Zwakste Schakel

De Zwakste Schakel Ik heb dit spel al eens op GP geleid, en als het daar kan, kan het hier zeker. Wat is het? Hoe doen we dit hier op het forum? Wat heb je nodig? Euro's per vraag 250 (1 goed antwoorde vraag) 500 (2 goede antwoorden achter elkaar zonder bank te roepen)...
  9. Riverfl0w

[Inschrijftopic] Writing Competition.

Wat is Writing Competition? Zoals je al kan horen is het een schrijfcompetitie. De ingeschreven mensen zullen tegen elkaar 'spelen'. Iedereen schrijft een verhaal op word van a4 lengte formaat over het opgegeven onderwerp Wanneer de schrijfperiode eindigt, zal er gestemd kunnen worden...
  10. Riverfl0w

[Nieuw Topic:O]Het Realiz0r Topic

Wat Realiseer jij je op dit moment? Of Realiseer jij je nu iets omdat je dit ziet wat je vergeten was? Verz0r het hier :cool: ik ga eten, dag!
  11. Riverfl0w

WvW 60# z0rianland

Het zijn roerige tijden. Het land staat op instorten. Het is 1847. Mensen verkeren in absolute hongersnood. Er is een diepe economische crisis. Onder de broeiende hete zon loopt een groep mensen. Het zijn mensen uit de 3e, 2e en 1e stand van Frankrijk. Het zijn de plunderaars en Rebellen uit...
  12. Riverfl0w

WvW 60# Eindbazenland

Het zijn roerige tijden. Het land staat op instorten. Het is 1847. Mensen verkeren in absolute hongersnood. Er is een diepe economische crisis. Onder de broeiende hete zon loopt een groep mensen. Het zijn mensen uit de 3e, 2e en 1e stand van Frankrijk. Het zijn de plunderaars en Rebellen uit...
  13. Riverfl0w

Tussenstand Z0rian club.

Opperz0rian: Anthaxxis Meesterslaaf: Riverfl0w Met als slaven: Simeco en Alles is voor Bassie, en Imperium Augustus Slaven:Simeco, Alles is voor bassie, Sterk1110, .Daniel en Imperium Augustus. Alles is voor bassie heeft als slaaf: Sterk1110 Simeco heeft als slaaf: .Daniel...
  14. Riverfl0w

de z0rians

boe, ik heb een forum plaatje nodig voor de z0rians :cool: zo kunnen we zien wie een z0rian is :cool: 1. De grootte van het plaatje: Forum Avatar: max. 120x120 2. De speler/stamnaam die erop moet komen. boven: ik ben een onder: z0rian 3. De kleuren die je graag wilt Of laat deze...
  15. Riverfl0w

Zipiii stopt ermee

Ja jongens, we moeten er mee stoppen. co nr. 3 was al inactief, en gerbrand en ik hebben er geen tijd meer voor. het account zipiii gaat op delete. We zien jullie allemaal wel weer een keer later op w11:) Bedankt voor...
  16. Riverfl0w

[Inschrijftopic] WvW 60

Instellingen: Dorp 1: 1. 2. 3. 4. 5. 6. etc. Dorp 2: 1. 2. 3. 4. 5. 6. etc.
  17. Riverfl0w

Korfbal.

Deze fantastische sport verdient ook een topic. Wie het eerst 3 korfbal clubs op kan noemen :P
  18. Riverfl0w

[Problemen] Topic

Jawel, het Problemen topic. Ik heb een probleem waarbij jullie kunnen helpen. Als je zit te poepen he, dan zorgen je anus-spieren ervoor dat je je drol eruit kan persen. Maar kijk Ik pers dus die drol eruit, valt hij in de wc staat die anus dus nog wagenwijd open, en en springt plonsend...
  19. Riverfl0w

Nieuwe Moderator.

hallo allemaal. Ik ben jullie nieuwe Moderator. alleen ik werk Undercover, dus er staat geen Tribalwars Team voor mijn naam. dat het duidelijk is :) Xxx
  20. Riverfl0w

Jelmer's 6000ste post topic!

Z0rian!