Zoekresultaten

1. Marwolaeth

[Speeltopic] WvW #245 New Girls in Town

Weerwolven van Wakkerdam – New Girls in Town “Weet je zeker dat we dit moeten doen?” Fluisterde een mannelijke stem. “Straks hebben ze ons door!” De eigenaar van de stem kijkt zenuwachtig om zich heen. “Wat, waarom zouden ze ons doorhebben?” Iemand anders mengt zich in het gesprek. “Onze cover...
  2. Marwolaeth

[Speeltopic] WvW #240

Algemeen Aantal dorpen: 1 Aantal spelers: Keuze uit de inschrijvingen Hints: Nee Klaagmuur: Nee Afscheidsbrief: Nee Eindtijd stemmen: 21:00. Uitslag zo snel mogelijk daarna. Speciale Rollen/Weerwolvenmoord naar: Capricorno en Marwolaeth via PM (Als je het niet naar beide stuurt gaat je actie...
  3. Marwolaeth

[Concept] Escape Room Online

Oke, ik heb dus pas een escaperoom gedaan, en ik was helemaal hooked. Toen ging ik er over nadenken, en kwam ik met een concept om dit dan online te gaan doen, hier op het forum. Het doel gaat dan zijn, er is een mysterie. Spelers schrijven zich in als teams van 2. Iedereen krijgt dezelfde...
  4. Marwolaeth

[Inschrijftopic] WvW #240

Alvast een inschrijftopic! Dan is er genoeg tijd om in te schrijven enzo xD Jullie weten hoe het werkt! Instellingen komen later ergens. Gaat hoogstwaarschijnlijk 99% zeker geen netwerkpotje zijn. Tenzij mensen na het laatste netwerkpotje zoveel zin er in hebben! (wat ik betwijfel)
  5. Marwolaeth

[Inschrijftopic] WvW #239

Geen idee wie deze gaat leiden, maar dan kan men zich iig alvast inschrijven. Jullie weten hoe het werkt!
  6. Marwolaeth

[Inschrijftopic] One Night Ultimate Werewolf

Oke, hier inschrijftopic dus! Alle info is te vinden in het discussietopic. Uit alle inschrijvingen worden 10 mensen gekozen die de eerste ronde spelen. De rest van de mensen worden onderverdeeld in volgende rondes, dus als je niet in de eerste zit kom je nog wel gewoon aan de beurt :) We...
  7. Marwolaeth

[Discussietopic] One Night Ultimate Werewolf (WvW Ranking)

Welkom allemaal! Hierbij introduceer ik een compleet nieuw concept van weerwolven, wat naast de normale potjes gespeeld gaat/kan worden. Deze rondes zullen steeds maar 2 dagen duren, en zijn dus perfect om tussen de normale potjes door te spelen! Het concept Het idee is simpel (vooral voor...
  8. Marwolaeth

Forummoderatie W44

Hallo allemaal! Bij deze ben ik de mod die hier jullie in het gareel gaat houden :P Ik zal proberen ook gezellig mee te doen, en zolang jullie niet spammen en het netjes houden spreek je me hopelijk ook niet anders dan dat xD Dus, have fun op deze wereld :) Noralie
  9. Marwolaeth

WvW - Guide voor beginners

Nou, gezien de discussies die hier rondgaan leek dit topic me wel een goed initiatief. Dit topic is er dus voor de mensen die graag een potje meedoen met WvW, maar niet goed durven omdat ze bang zijn weggejaagd te worden omdat ze slecht spelen. Dit topic is er ook voor de mensen die al meedoen...
  10. Marwolaeth

[Speeltopic] WvW #206

Algemeen Aantal dorpen: 1 Aantal spelers: Ik kies uit de inschrijvingen Hints: Nee Klaagmuur: Nee Afscheidsbrief: Nee Eindtijd stemmen: 21:30. Verhalen zo snel mogelijk daarna. Speciale Rollen/Weerwolvenmoord naar: Marwolaeth via PM Lynch: Rood en vetgedrukt in het topic. Burgemeester: Blauw en...
  11. Marwolaeth

[Inschrijftopic] wvw #206

Jullie weten hoe het werkt :) We beginnen ergens na het weekend.
  12. Marwolaeth

[Inschrijftopic] Weerwolven #205

Ik weet niet of robin dit nu gaat doen, of dat ik straks eerst moet, maar alvast een inschrijftopic kan sowieso niet kwaad lijkt me. Dan kan iig het volgende potje straks sneller starten.
  13. Marwolaeth

Knapste tw'er 2015

Zo, alvast een topic met dezelfde regels als de vorige keer. Zal nog wel kijken wat ik precies aanpas. Om alle misverstanden te voorkomen zal ik beginnen met een aantal algemene regels, zodat iedereen snapt wat de bedoeling is. Regels - Je moet mannelijk zijn om mee te doen. - Foto's met...
  14. Marwolaeth

Moderatie Vrije Forum

Oke jongens, hier hebben jullie je topic. Ik heb meerdere malen gezegd dat jullie het mochten aanmaken voor serieuze discussie, en gezien niemand dat heeft gedaan (maar er wel gedoe over blijft zijn) open ik hem maar. Dit topic gaat dus over de algemene manier waarop jullie het vf graag...
  15. Marwolaeth

[Speeltopic] WvW #200 Jubileumpotje - A Game of Thrones

Algemeen Hints: Nee Klaagmuur: Nee Afscheidsbrief: Nee Eindtijd stemmen: 21:30. Verhalen zo snel mogelijk daarna. Speciale Rollen/Weerwolvenmoord naar: Marwolaeth Lynch: Rood en vetgedrukt in het topic. Burgemeester/King of the Iron Throne: Blauw en vetgedrukt in het topic. Oude kiest nieuwe...
  16. Marwolaeth

[Inschrijftopic] Jubileumpotje #200

Jullie weten hoe het werkt ^^ Vragen kan in het discussietopic, daar staat ook alle info. Morgen komt een major update met alle rollen ^^ Iedereen uit het topic die zich daar had ingeschreven krijgt een bericht nog.
  17. Marwolaeth

[Discussietopic] (+Inschrijvingen) WvW #200 Jubileumpotje GoT

Jajaja, een topic! Dit topic gaat een beetje zijn om jullie op de hoogte te houden hoever het staat met instellingen en rollen, en er komt ergens deze weken een mooi verhaal bij enzo. Ook wou ik het topic gaan gebruiken om alvast spelers te werven voor dit jubileumpotje zodat we het in ieder...
  18. Marwolaeth

[Speeltopic] WvW #179 De Rechtzaak

Wvw; de Rechtzaak New York, 10 augustus 2013 Recentelijk is vernomen dat 10 politieagenten en 10 ex-gevangenen opgepakt zijn en naar een onbekende locatie zijn vervoerd. De FBI laat weten dat het hier om een nieuw soort experiment gaat. In de groep zitten een aantal corrupte agenten, die samen...
  19. Marwolaeth

[Inschrijftopic] WvW #179

Jullie weten hoe het werkt xD
  20. Marwolaeth

Zomer meeting! :D

Hallo allemaal! Oke, misschien is de titel wat misleidend, aangezien het hier in de zomer niet altijd zomerweer is, maar daar even los van. Ik ga weer een meeting organiseren! Net zo als vorig jaar (die een groot succes was) en het jaar daarvoor! (ook een succes) Dus bij deze nodig ik jullie...