Zoekresultaten

1. Conceived by Communism

De ontrafeling: Cult vs Wereld 81

De ontrafeling: Cult vs Wereld 81 Beste wereldgenoten, Toen de wereld nog maar een paar weken oud was, werd van alle daken geschreeuwd “Wereld 81 is geen leuke wereld, zij is al gespeeld!”. De wereld begon op 8 juli 2021, we zijn nu bijna drie en halve maand verder en geloof mij als ik...
  2. Conceived by Communism

Golden Awards

Dit topic is erg aan de late kant, maar misschien des te beter! We moeten inmiddels toch wel al een indruk hebben na bijna 2 maanden van deze wereld, of niet? Ik doe mijn lijst even bewust niet als eerste, maar ik beloof dat hij er komt!
  3. Conceived by Communism

Wat is boosten? - volgens CbC

Ik wil dit topic niet lang maken, en vooral de definitie ook niet complex maken. Indien er teveel condities aan boosten zijn wordt het mogelijk om de grenzen hiervan op te zoeken en daarmee maak je deuren open naar andere manieren van boosten die net zo efficiënt werken (of misschien zelfs...
  4. Conceived by Communism

Informatie binnen de stam

Op dit moment is het alleen mogelijk voor stamleiding om informatie te kunnen krijgen van stamleden over troepen, binnenkomende aanvallen op de stampagina. Voor gewone leden is dit niet mogelijk: zie bijlage m.b.t. welke instellingen ik bedoel. Mijn voorstel zou zijn om hier een functie in te...
  5. Conceived by Communism

[Stam] Profiel & Stamplaatje [Totaal 500pp]

Hallo allemaal! Via deze weg doe ik een aanvraag voor zowel een profiel- als stamplaatje! In principe is de beloning voor elk plaatje 200pp. Máár: indien we beide plaatjes bij je afnemen, geven we een extra beloning erbovenop: dan krijg je in totaal voor beide plaatjes 500pp. Veel succes, ik...
  6. Conceived by Communism

[Geen Bug] Bug nieuwe questsysteem

Popup voor questsysteem blijft staan, ook als je geen quests meer hebt.
  7. Conceived by Communism

Top/flopstammen

Ik zou toch zelf kiezen voor een hybride systeem, anders ga je echt een dood forum krijgen. Kleine opmerkingen kunnen gewoon hier, anders krijg je topics met één post. Indien het een groot verhaal begint te worden, dan apart topic.
  8. Conceived by Communism

Top/flopspelers

Ik zou toch zelf kiezen voor een hybride systeem, anders ga je echt een dood forum krijgen. Kleine opmerkingen kunnen gewoon hier, anders krijg je topics met één post. Indien het een groot verhaal begint te worden, dan apart topic.
  9. Conceived by Communism

Met welke 10?

Ja ja mensen, we gaan weer even lekker billetjes likken! Met welke 10 mensen zou je per definitie altijd in de stam willen zitten? Ik laat mijn lijstje voor een ander moment. Let's go!
  10. Conceived by Communism

[Verholpen] Bug Premium Beurs

Er gebeurt iets heel vreemds met de beurs, en ik weet zeker dat dit veel mensen soms ook veel geld gekost heeft als dit een bug is die al langer aanwezig is. Vandaag viel me iets vreemds op. Er was precies 65 GS op de beurs aanwezig. Omdat de koers 1:64 is, wilde ik gewoon 64 kopen. En toch...
  11. Conceived by Communism

[Geen Bug] Premium Punten

Beetje krom om de prijzen te reduceren, dan met een "aanbieding" hetzelfde aantal pp punten voor een normale prijs aan te bieden..
  12. Conceived by Communism

Met welke 10?

Een topic uit de oude kast! Een topic om elkaars billetjes eens lekker goed schoon te likken. Kunnen we de nek van Melvin nog dikker maken? Zeg het maar eens, met welke 10 zou je zeker een stam en/of account willen delen. Uitleg is altijd welkom! Ik post mijn eigen later deze week. :)
  13. Conceived by Communism

Golden Awards

Goed, we gaan langzaam maar zeker dan echt door de startfase. Er zijn toch al zeker mensen die uitgeblonken hebben? Mensen die nalatig geweest zijn? *kuch* Shakedown8. Het wordt weer eens tijd voor lijstjes!
  14. Conceived by Communism

Het spectrum der wereld 78: de startfase! [Fase 1]

Het spectrum der wereld 78: de startfase! Wereld 78 is pas begonnen, maar davert wel met een flinke galop door. Het is een wereld met interessante instellingen. Sowieso is een basissnelheid van 2 al iets wat de werelden een snellere pas geeft, maar daarbij zorgt het feit dat de mijnen een...
  15. Conceived by Communism

Top/Flopspelers

Wow, gewoon geen top/flopspelers topic? Was 'm aan het zoeken want ik wilde iets posten! Dus bij deze: zie dat de grootste noob stabber ooit Chemistry weer vanuit zijn hol is komen. Wie weet welke stabs hij deze wereld op zijn agenda heeft staan. :biggrin:
  16. Conceived by Communism

[Profiel] Conceived by Communism

Hee allen, graag zou ik een plaatje willen voor het account waar ik nog nooit serieus mee gespeeld heb, maar ooit een keer toch moet gebeuren. Thanks alvast voor de tijd! 1. De tekst: mag de naam bevatten, hoeft niet per se. Mag je zelf weten, is een lange naam en kan in de weg staan! Voorkeur...
  17. Conceived by Communism

[Doorgegeven] iOS app rekruteren en ontslaan

Beste forumgenoten, op de iOS app is er iets vervelends m.b.t. mass rekruteren en mass ontslaan. Bij mass ontslaan kun je bovenin troepen invullen, en staat de ontslaan knop ook bovenaan. Bij mass rekruteren staat de knop om te rekruteren helemaal onderaan. Je moet dus altijd (op grote...
  18. Conceived by Communism

Verkeerde winnaar

Beste TW-Team, graag wil ik hier opheldering over vragen. Toen ik op w75 naar het profiel van een account keek, zag ik dat het account in kwestie een award had dat zijn stam ODA wereld 30 gewonnen had: zie link. Ik vraag me af waarom dit account deze award gekregen heeft? De stam Opposites...
  19. Conceived by Communism

[Stam] Stamplaatje - 200 PP

Beste forumgenoten! Ik ben op zoek naar een mooi stamplaatje voor mijn stam. Via deze weg wil ik jullie vragen om wat voor mij te maken! Alvast bedankt! 1. De tekst: CCCP. 2. Kleurencombinatie(s): Ik zou heel graag rood als dominante kleur terugzien in het plaatje. 3. Thema: Communisme, het...