Zoekresultaten

1. Conceived by Communism

Cult's GOT Talent

Myyyyy fireeee
  2. Conceived by Communism

Massa's Cult top of flop

We hadden het over een kwantitatief voordeel toch? Die is er wel degelijk, en als je fragmenten vanuit de alliantie gaat pakken is die er ook tuurlijk, zo kunnen we eeuwig doorgaan. Wat betreft: in die lijst zit ook nog eens een mol? Weet niet waar je het over hebt?
  3. Conceived by Communism

Massa's Cult top of flop

Ik wil dat best voor je doen hoor. Dit is het kaartje op de dag dat Leone al een dag gekickt was, dus Leone zit hier niet eens meer op. Hier was de alliantie al zeker niet vers meer, maar dit was net 'n week voor de eerste massa op Pony. Op dit moment was de oorlog wel dus al bijna begonnen. Aan...
  4. Conceived by Communism

Massa's Cult top of flop

Tom legt het perfect uit, kan er weinig aan toevoegen. De tegenstander had besloten om destijds een coalitie te vormen met drie stammen tegen één stam. In de begintijden, toen "de alliantie" net gevormd was, spraken we over een kwantiteitsverschil van meer dan 2x zoveel aan de kant van de...
  5. Conceived by Communism

Massa's Cult top of flop

En wie missen we? :kekw: @Slave To The Rhythm jij was obviously 't probleem lutser
  6. Conceived by Communism

Massa's Cult top of flop

Buiten het feit dat in Tyrant respect ver te zoeken was bij een groot aantal leden, die eigen ego hoog hadden en normen/waarden overal uitspuiden op iedereen. Tyrant was stamgevoelloos, en dat maakte het bij elkaar houden heel moeilijk. Het vallen ervan kwam voor mij niet onverwacht.
  7. Conceived by Communism

Massa's Cult top of flop

Je beseft dat dit in offensief opzicht ook voor jullie geldt? Dit argument is daarmee dus niet valide.
  8. Conceived by Communism

Golden Awards

Ik wist niet dat ik niks deed?
  9. Conceived by Communism

Felicitaties EWS

Gefeliciteerd EWS!
  10. Conceived by Communism

Hoe zit het nu met Thomas?

De vergelijking is alleen naar het feit gemaakt dat er destijds een stamlid gekickt is, voor de rest is het appels met peren vergelijken. :) Het is gewoon zeker niet de eerste keer dat jullie er een wegdoen, de situaties zijn zeer zeker totaal verschillend. Haha, niks anders meer te zeggen?
  11. Conceived by Communism

Hoe zit het nu met Thomas?

Oké, ik ga er serieus op reageren. Deze moet je me even uitleggen. Hoe zorgt het feit dat je naar 2 stammen gaat dat het aantal te spammen edels veranderd kan worden? Je wilt dus het aantal accounts reduceren, dat begrijp ik goed? Je snapt dat dit te allen tijde zou moeten gebeuren, willen de...
  12. Conceived by Communism

praathoek

Ik schrap jou alvast van mijn volgende filmcast.
  13. Conceived by Communism

praathoek

Zou je niet verwachten he!
  14. Conceived by Communism

Wereld 83 - Stel je voor!

No haul werelden zijn wel normaliter slechtere werelden om te pp farmen.
  15. Conceived by Communism

Spotprenten

16. Conceived by Communism

Munten Manager

Ja, het moet makkelijker worden, of we moeten het oude muntenslaanscript op de een of andere manier weer terugkrijgen. Op dit moment hebben accounts met een giga voorraad aan vlaggen een gigantisch voordeel bij massameppen. Het is vrij gemakkelijk om met 'n nieuw account een paarse muntvlag te...
  17. Conceived by Communism

Punten in bouwoverzicht

Ik ben alleen voor als er ook een mogelijkheid komt om het ook uit te zetten (via instellingen of wat dan ook). Als dat niet gaat, ben ik tegen. Er zijn genoeg andere mogelijkheden om dit te kunnen zien, bijv. AM.
  18. Conceived by Communism

De ontrafeling: Cult vs Wereld 81

D-day! De eerste massa is dan echt een feit, en wat voor een! Cult voert op 24 september 2021 een verwoestende massa uit op het account WoestePonyTemmer. Het account had last van diverse problemen en Cult kon hier enorm van profiteren, Pony ging zwaar onderuit gespreid over een flink aantal...
  19. Conceived by Communism

De storm wakkert aan.. Waar augustus een saaie maand was, bracht september stilaan wat meer pit in de wereld. Laten we nog eens kijken naar de situatie van de wereld. Als deze kaart naast de vorige kaart wordt gelegd, is het duidelijk dat de dreiging voor Cult met name van Talent kan worden...
  20. Conceived by Communism

Goede tijden, slechte tijden. Nee Cult spaart je niet! Geloof het of niet, rond de tijd van de massa's op o.a. Los Bombarderos* leek het een na het ander mis te gaan. Rond 30 juli 2021 kreeg Rave into Space een drie daagse ban, om een reden die veel mensen op het hoofd zullen slaan. Kortom...