Zoekresultaten

1. Nuke incoming.

[Profiel] 50-100 PP | Droit Divin

1. De tekst: Droit Divin, met eventueel W47 erachter. 2. Kleurencombinatie(s) : Vrij aan de designer 3. Thema: Iets goddelijks, een thema wat goddelijke kracht weerspiegelt. 4. Plaatje(s) om te gebruiken: 5. Deadline: Geen, tot ik een goede heb gevonden. 6. Prijs/gift: 50-100 PP, ligt aan de...
  2. Nuke incoming.

[Speler aangeboden] W50

Hi, Zoals zovelen lijkt me w50 wel wat. Kan niet veel online zijn maar lijkt me leuk te starten. Meer info -> Skype. Manu
  3. Nuke incoming.

Einde van W43

Dames en Heren, Ik kan in ieder geval zeggen dat ik trots ben op mijn stam Finity, die in mijn ogen nog steeds altijd de beste stam van W43 is geweest. Hij was er het langst, hij was er het dominanst, en hij was er het aanwezigst. Dat nu door redenen waar ik niet dieper op in kan gaan toch...
  4. Nuke incoming.

[Stam] W47: Stamplaatje| 200 pp

1. Soort plaatje: Stamafbeelding 2. De tekst: Zet er voor het gemak 'Finity' op, als we het plaatje kiezen gaan we je vragen de tekst veranderen dus hou de PSD even bij de hand. 3. Kleurencombinatie(s) Een duistere sfeer, misschien met een paar warme kleuren, rood, geel, oranje. Het is niet...
  5. Nuke incoming.

W43: The Decision

The Decision of W43
  6. Nuke incoming.

[Speler gezocht] W45 | The Dying of the Light.

Beste Heren en Dames van het Algemeen Forum, Wij van, The Dying of the Light, een account wat zich bevind op de 45'ste spelwereld van de Nederlandse Servers zijn op zoek naar een medespeler. Wij zijn Maick (Perfect Hatred AF), Robin (The Bickymeister AF) en Manu en houden dit acc momenteel...
  7. Nuke incoming.

W45: Een blik op de toekomst.

Kan Ge-Edit worden.
  8. Nuke incoming.

[Speler gezocht] Deceived by the Devil | W43

Ladies n Gentleman, Wegens wat problemen is het vorige topic geslopen waar de meeste info kan worden gevonden. Vooral wil ik even de nadruk leggen op dat ik een speler zoek met defkwaliteiten en dat ook kan aantonen met ervaringen + linkjes zodat ik dit ook bij derden kan checken. Account...
  9. Nuke incoming.

Incomings delen.

Geen idee of dit al eerder is voorgesteld maar ik wilde graag weten of bevelen delen kan worden uitgebreid tot een functie die alles laat zien wat je stamgenoten/vrienden ook kunnen zien. Bijvoorbeeld incomings die lopen op een dorpje van een stamgenoot. De aanval zie je op het dorp of op de map...
  10. Nuke incoming.

Stamplaatje - Liquid

1. Soort plaatje: Stamplaatje 2. De tekst: Liquid 3. Kleurencombinatie(s) Alle kleuren van blauw zijn prima 4. Thema: Wilde golven(storm) - Wilde rivieren/zeeën 5. Plaatje(s) om te gebruiken: / 6. Deadline: Haastige spoed is zelden goed, heeft geen haast. 7. Prijs/gift: 80-100 pp 8...
  11. Nuke incoming.

Beste lezers, Nu Robin (thebickymeister) ermee gestopt is en mijn school weer begonnen is zoek ik er graag iemand bij voor het account 'Deceived by the Devil' op W43. Ik speel altijd het liefst in een team van 3, heb ik atijd de hoogste efficientie in gehaald en bovendien gaat het me niet...
  12. Nuke incoming.

1Command

Heeuw, Al enige tijd loopt mijn 1command steeds maar weer vast bij dit scherm en komt hij uren later maar niet verder, heb al script verwijderd herinstalleerd maar het probleem blijft, iemand een oplossing?
  13. Nuke incoming.

Deceived by the Devil zoekt een nieuw gezicht!

Gutentag mein freunden, Het is tijd voor een nieuw plaatje voor Deceived thema zal wellicht moeilijk zijn, maar je kan hier hele mooie dingen mee doen denk ik. 1. Soort plaatje: IG Profiel 2. De tekst: Deceived by the Devil / 3. Kleurencombinatie(s) Een voorkeeur voor Zwart/Grijs/Rood...
  14. Nuke incoming.

PP Verdienen vs KATA

VS En de eerste, maar niet minst belangrijke oorlog is van start gegaan in deze nieuwe wereld!
  15. Nuke incoming.

1. Soort plaatje: Avatar 2. De tekst: / 3. Kleurencombinatie(s) / 4. Thema: Maakt me niet zo veel uit, liefst iets grappigs :D 5. Plaatje(s) om te gebruiken: 6. Deadline: / 7. Prijs/gift: 30-50 Pp 8. Favoriet tot nu toe:
  16. Nuke incoming.

Beste AF gangsters, Doordat het allemaal weer een beetje drukjes wordt zoeken wij er graag nog een speler bij om ons prachtige account op W43 bij te staan. Deze wereld heeft speelsnelheid 2 en gaat dus lekker snel. Momenteel spelen er 3 jongens op. Jeroen is een Belgische jongeman die hier op...
  17. Nuke incoming.

Like Toy Soldiers

1. Soort plaatje: Profiel Pic 2. De tekst: Like Toy Soldiers 3. Kleurencombinatie(s) Vrij aan de designer 4. Thema: Eminem 5. Plaatje(s) om te gebruiken: 6. Deadline: Geen deadline, tot ik iets moois vind :) 7. Prijs/gift: 50-75 PP 8. Favoriet tot nu toe:
  18. Nuke incoming.

1. Soort plaatje: Avatar voor AF 2. De tekst: / 3. Kleurencombinatie(s) Iets kleurijks 4. Thema: Een knap meisje :Embarrassment::Embarrassment: 5. Plaatje(s) om te gebruiken: / 6. Deadline: Heeft geen haast, als ik maar iets moois heb. 7. Prijs/gift: Rond de 50-75 8...
  19. Nuke incoming.

[Speler aangeboden] Opzoek naar een team op W43

Beste AF-ers Na een jaartje gestopt te zijn ben ik weer begonnen op W42 die door zijn lage snelheid ideaal was om weer de draad op te pakken. Omdat ik toch meer ervaring heb met snellere werelden en ik ook inmiddels weer lekker gewend was aan het spel besloot ik om mezelf aan te bieden als...
  20. Nuke incoming.

Plaatje Nuke Incoming.

1. Soort plaatje: Profielplaatje 2. De tekst: Nuke Incoming. 3. Kleurencombinatie(s) Eigen keuze 4. Thema: Het kan slaan op de verwoesting die een Tactical Nuke aanricht wat een soort radioactieve verwoesting veroorzaakt., maar het plaatje mag ook gewoon in het algemeen als thema...