Zoekresultaten

1. vetrix

Met Ui: Schijnheilig of onwetend?

Beste forumgangers, Zoals jullie hebben gezien is er een nieuwe stam opgestaan in het westen. Een stam geleid door de oud-leiding van Iuvat/Crows. Een samenstelling van verscheidene spelers die kennelijk niet samen door één deur gingen, maar vooral een samenstelling van hypocrisie. Mejor. El...
  2. vetrix

[Stam] Fide

1. De tekst: Fide of Inscrutabili Divinae, dat is de stamtag en de stamnaam en we weten nog niet wat het mooist zou uitkomen 2. Kleurencombinatie(s) 3. Thema: Duister, mystiek, geloof (zonder bepaalde godsdienst specifiek te tonen met beelden), ... 4. Plaatje(s) om te gebruiken: We willen...
  3. vetrix

Speler van het jaar | 2015

Het idee van Perfect Hatred zou ik hier ook toepassen. Met zijn toestemming is dit een kleine twist op de gewone golden awards doordat dit meestal een momentopname is. Nu de wereld echter al 315 dagen open is en december de lijstjesmaand is, kan men hier nu eindelijk de beste van elk spelaspect...
  4. vetrix

Insomnia

Ideetje vanuit het nachtbrakerstopic. Wie het laatst voor een afgesproken uur reageert wint. Bijvoorbeeld als het afgesproken uur 4u is, wint degene die het laatst post VOOR 4u. Iemand die post om 4u of later kan niet winnen. Ik zal proberen de score bij te houden. De speler die wint, mag het...
  5. vetrix

Top 25 Waardig/Onwaardig

Een topic die hier nog niet is geopend. Dus bij deze open ik het. De bedoeling is simpel. Je beoordeelt de huidige top 25 of ze waardig of onwaardig zijn voor de top 25 van deze wereld met daarbij de reden waarom, en eventueel op welke rang ze wél zouden horen te staan naar jouw mening. 1...