Zoekresultaten

1. fresomania

Hoe zou het zijn met...

Ga je een blog of iets dergelijks bijhouden? Zoja dan ben ik geintresseerd ;)
  2. fresomania

Praattopic

Te lang schat. Zit nu te kutten op w40. Met zon app is t echt easy
  3. fresomania

Wereld 40 Praattopic

Zeker. Geen idee hoe serieus.
  4. fresomania

Wereld 40 Praattopic

Ik ga hier ook maar is kijken.
  5. fresomania

Praattopic

Movember it is.
  6. fresomania

Hoe zou het zijn met...

Hoe ga je dat aanpakken? Lijkt me wel erg intressant om meer over te horen :P Hoi trouwens. Hoe zal het eigenlijk zijn met Jelle en Valere (oud hurei spelers)
  7. fresomania

Resist beëindigt de strijd en feliciteert Fruit met de overwinning.

Lijstjes zijn altijd leuk. Denk dat Jack de speler is de het meeste heeft betekend voor deze wereld. En beste spelers, tja. Er waren zoveel verschrikkelijk goede spelers op deze wereld. Het valt of staat met activiteit en de stam die achter je staat. Ik kan d'r zo een aantal van Resist...
  8. fresomania

Begin van een nieuw tijdperk

Dankje. :) Was ook echt een fantastisch, hecht en gezellig team. Insgelijks. En wat Jan zegt klopt ook. Fresh was het hoogtepunt. Toen was Plague ook episch en toen begon de stam langzaam aan af te brokkelen.
  9. fresomania

Resist beëindigt de strijd en feliciteert Fruit met de overwinning.

Fruit. Gefeliciteerd. Ik hoorde via via dat Resist het niet meer zag zitten en ik wilde even kijken of er iets op 't forum over stond. Nou dat is dus zo :) Goed, jullie waren een fantastische tegenstander. W21 was en is de beste wereld waar ik ooit aan mee heb gedaan, met grootmachten...
  10. fresomania

Wie wint W21? Resist of Fruit?

Nou heren. Ik ga ook weer is rondlopen op tw. Iemand die mij op de hoogte van de stand van dingen enzo kan brengen?
  11. fresomania

Het Grote W21 Fotoplakboek

Heuuu :p Lang niet gesproken, ook opeens van de aardbodem verdwenen?
  12. fresomania

Nee. Enkel infanterie telt mee :) Dat ik dat je moet vertellen, na toevallig weer is op 't forum te kijken :p Die 50 LC is op w10 gebaseerd, waar snipen bijna onmogelijk is door de seconde regel. En sangu wilde hun tegenstanders natuurlijk ook even dwarszitten, je moest 't pack eerst aanpassen...
  13. fresomania

Ach, ik kom gewoon ff weer is kijken. Stoppen bevalt me, dus voordat jullie allemaal dingen over IG etc beginnen te roepen, srry niet mijn planning. Heel erg irritant dat ik niet gewoon ff kan langswippen. (buiten promi, ships en zoepie dan) Maar goed, jammer dat Resist wat minder loopt
  14. fresomania

thnx. Jammer dat Resist niet meer op het ODA gebied overheerst. @shipsmark, ik vroeg om die stats. Die jij post kan ik zelf ook opzoeken ;):)
  15. fresomania

offensief zou je net achter 't front dorpen kunnen pakken en met die deff die daar staat zou je het er dan achter kunnen timen :p mja, yolo. Ik snap je punt.
  16. fresomania

Muay zou standaard stack hebben die korte afstandsaanvallen makkelijk konden deffen. Daarnaast veel zc, kan je snel mee schuiven. Hier en daar een deff dorpje om mee te snipen. Op 't front wordt toch niet snel een dorpje gepakt. Net achter 't front wel en daar is't dan handig om veel deff te...
  17. fresomania

Lol. Front nooit met stroken werken? Geleerd van wie? :o Ik heb in de tijden dat ik actief speelde eigenlijk amper dorpjes behalve wat cf's over en weer verloren. En @ zoepie, stats kan ik zelf ook opzoeken. Zou ik is ODA ODD van pfff, wanneer ben ik gestopt, sinds 2 maandjes geleden ofzo...
  18. fresomania

Hoe staat 't d'r voor? En lol, peeta op muay. Haha, die had ik niet zien aankomen :)
  19. fresomania

Praattopic

Je gaat totaal niet in op wat hij zegt. Je lult er omheen. Wees maar blij dat je een mod bent en geen tegenstander bent van anders was je propaganda technisch zwaar onder 't gras gelult. Het erge is dat de macht bij de verkeerde mensen komen. Wie zijn de beslissende spelers geweest in 't...
  20. fresomania

Lol. Target was überhaupt geen stamleider. Daarnaast, ik snap dat het beeld binnen fruit zo is; jullie zijn het immers zo gewent om spelers te recruiten