Zoekresultaten

1. Judaism

Top/Flop spelers

Coru geeft ze cadeau voor x-mass.
  2. Judaism

Top/Flop spelers

Pretje verliest ze ook aan de lopende band vandaag.
  3. Judaism

Spotprenten

Leuke drama, nu nog zien of er resultaten zijn.
  4. Judaism

Spotprenten

Doe het dan, handjes knijpen was het vorige keer ook al. Ik verdedig goede massas met liefde maar als de tegenstander enkel pruts werk verricht en toch weer met grootspraak aankomt mag je echt ergens anders gaan janken. Overigens zaten we op +/- 105k verloren troepen vs 770k verslagen. Geen...
  5. Judaism

Spotprenten

Het slaat echt nergens meer op, hey laat ik maar clears plannen op Schedel, Gentle, Vamos en SM. Stuur ze maar ergens tussen morgen ochtend 08:00 en 15:00. Timen hoeft verder niet, laten we de clears door de diepe uitkijktorens sturen zodat ze alles 15+ uur van te voren zien en dan vervolgens de...
  6. Judaism

Stelling van de Dag

Was op Vodka.
  7. Judaism

Stelling van de Dag

Hoe serieus is die druk van Cave. momenteel dan? Reeds heeft Walk. namelijk ook een aanval op Vodka mogen deffen, dujs in welke mate is er uberhaupt sprake van volledige massa's tegen One. vanuit Cave? Ziet er vrij redelijk uit zoals je van een 3-strijd kunt verwachten, toch? Daarbij...
  8. Judaism

Spotprenten

9. Judaism

Spotprenten

Er is vrij weinig geinternt behalve Vodka, fuifje zou hoe dan ook vallen met geheel logische druk vanuit twee kanten. One. heeft exact hetzelfde gedaan tegen de core stammen maar veel eerder. Maar als de intern van Vodka er niet was, dan had Walk als destijds kleinste stam het slechtste cluster...
  10. Judaism

Spotprenten

Timings van Vamos waren verre van strak, genoeg dorpjes binnen waar de gaps tussen aanvallen 200+ ms was inclusief OS maar de kracht zat hem in de planning en uitvoering. Op wereld 64 heb ik tientallen massa’s gezien die qua grootte en uitvoering beter waren. De massa’s zullen vanaf nu enkel...
  11. Judaism

Stelling van de Dag

Heel leuk, maar jullie deden allereerst een poging tot op het laatste dorpje van onze MB. Dus het zure is dat je zelf gewoon begon met deze speelstijl en vervolgens zelf met een CF zit. Als je niet met CF's wou zitten, dan had je onze MB ook niet moeten proberen te blitzen.
  12. Judaism

Stelling van de Dag

Niet langdurig met onbekwame MB's/DU's zitten, ze hebben hun ups maar ook hun downs en die afweging is aan de spelers zelf. Tegen deze tijd had het merendeel van de accounts hun cluster al weken/maanden schoon kunnen hebben, helemaal de core spelers en toch zie je dat ze met MB's/DU's blijven...
  13. Judaism

Golden Awards

Ik heb aangegeven dat onze actie al liep alvorens jij rond 23:59 die dorpen daar gepakt had. Veel clears liepen 22+ uur en alle edels waren er daarvoor al uit. Dat de regels zijn opgesteld voor gevormde fronten en dus niet om een gebied onterecht toe te eigenen, dat snap jij natuurlijk ook wel...
  14. Judaism

Golden Awards

Dit was de situatie, toen wij de edels verstuurden. (3 oktober) Kortom, je lag er nog niet en nieuwe dorpjes (die er een dag lagen toen dit plan akkoord was), is natuurlijk nog geen volwaardig cluster, of relevant voor een 5-velden regel. De intentie was zoals jij zelf ook aangeeft om de rim...
  15. Judaism

Top/Flop spelers

Ik denk juist dat Walk. weinig spelers heeft die meeprofiteren, alle accounts in Walk. verdienen hun plekje gewoon en die plekjes zijn van te voren goed afgewogen als je het mij vraagt.
  16. Judaism

Top/Flop spelers

Dat wisten we sinds W64 al.
  17. Judaism

Golden Awards

Jullie zijn wel een stelletje vervelende leugenaars bij One. Het waren en zijn nooit CFs, we hadden 5 dorpjes waarvan de enigste CF direct leeg gezet is op aandrang van Warre. De edels had ik zelf liever geblockt en het dorp op korte termijn ook. Was een stukje goodwill, maar daar heb je...
  18. Judaism

Top/Flop stammen

Ik dacht dat One een sterke stam was, omdat het een pre-made van een andere wereld was en niet door individuele spelers zoals Anton (die niet eens daar gespeeld heeft) en Jonah.
  19. Judaism

Top/Flop stammen

Overigens vind ik het vrij opmerkelijk dat One. van de 1ste plek ondertussen gekelderd is naar de 3e plek. Binnen een termijn van ongeveer 2 weken.
  20. Judaism

Spotprenten

Nee, het was gewoon een slechte aanval. Maar zelfs een goede aanval had ik met liefde verdedigd, het verschil is enkel dat je wat minder snel klaar bent.