Zoekresultaten

1. Vanquisher.

Booster stacken?

Ja zie dat ik het niet helemaal goed had gelezen dacht dat het over 2 verschillende type boosten ging Waar ik het over heb zijn de bonus van het item + een bonus dorp twee verschillende sources zeg maar. Zal dan wel 50% zijn van het bonus dorp dus dan word het 1.5 * 1.25 = 750.000 totaal
  2. Vanquisher.

Booster stacken?

Denk dat die van de opslag stacked aangezien die van de boer ook stacked. Echter stacked het niet als 25% + 25% maar 100% * 1,25 * 1,25 = 625.000 opslag cap.
  3. Vanquisher.

[Doorgegeven] Verlening boost inventaris.

Nah denk eigenlijk dat het in het begin stadium is gekozen toen er nog haast geen buffs waren en je dit probleem daarom ook eigenlijk niet zo had. Inmiddels met gewoon meer buffs dan je op kunt krijgen is het wel handig.
  4. Vanquisher.

lag in aanval versturen?

Had je de aanval al lang klaar staan. Kan namelijk zijn dat hij net ietsje sneller loopt dan de daadwerkelijke tijd (vraag me niet waarom maar dat gebeurd wel is) Daardoor lijkt het of je je aanval al moet versturen maar dit is nog niet het geval als je op f5 drukt vlak voor het versturen (half...
  5. Vanquisher.

[Doorgegeven] Incomings filteren

Dat labelen kan denk ik zonder idee al aangepast worden, de vertaling naar het Nederlands word door de community managers aangegeven dus dat zou zo moeten kunnen mits die het er ook mee eens zijn natuurlijk ^^
  6. Vanquisher.

Foutmelding bij deffen.

Je browser verwijderen en herinstalleren of een andere browser proberen zou ook kunnen werken.
  7. Vanquisher.

[In behandeling] Stamopdrachten!

Realiseer je wel dat zodra je dorpen uitgebouwd zijn dit natuurlijk niet meer van zelf gaat. Tuurlijk tis niet al te moeilijk om ff wat gebouwen af te breken en weer op te bouwen maar als dit aantal flink blijft oplopen gaat het een best vervelende opdracht worden als je niet net aangevallen...
  8. Vanquisher.

[Doorgegeven] Beschikbaarheid van items uit inventaris.

Een tip die tot dit idee doorgevoerd is misschien nog nuttig kan zijn. Als je je venster breedte bij instellingen flink omhoog gooit passen alle items iig in 1 scherm :)
  9. Vanquisher.

Stem de Classic!

3 barbaren dorpen per speler is vrij veel vind ik persoonlijk maar het lijkt er op dat hier gekozen is om voor gelijke settings te gaan echter er van uit gaand dat er 2x zoveel spelers dorpen zijn bij optie b zou dat dan niet 1.5 bb per speler moeten zijn voor optie a?
  10. Vanquisher.

Stem de Classic!

Zou wel nice zijn als die toestemming bij beide nog naar 25/26 gaat.
  11. Vanquisher.

Boerderij troepen manager

Je kunt wel een groep maken met dynamische groepen dit zou kunnen doen.
  12. Vanquisher.

Grondstoffen balanceren

Als je je opslag manager zo instelt dat hij je gemiddelde gs rond stuurt dan zou hij het perfect moeten doen precies zoals het externe script. Met als extra dat je makkelijker onderscheidt tussen dorpen kunt maken. En dat je niet een paar duizend keer hoeft te klikken natuurlijk ^^
  13. Vanquisher.

Stacken van ridders ?

het hoogste level van alle ridders word telkens gebruikt dus ja in jouw geval stacken ze maar niet 2 level 4 speer ridders maakt 60% het blijft 30%
  14. Vanquisher.

uitkijktoren

De langzaamste eenheid dus ja als dat de ridder is maar dat zal niet snel het geval zijn.
  15. Vanquisher.

Verplaats item

Hoe zo niet vind het vrij logisch dat als je opnieuw begint je ook zo'n item krijgt. En ik zou het dus best zien gebeuren dat ze dat later als nog gaan invoeren. Ook al heb je volgensmij de optie om bij het opnieuw beginnen een start locatie te kiezen in de buurt van een vriend maar dat zou ik...
  16. Vanquisher.

farm + muur = haat

Ik denk dat het punt is dat die scripts enkel op nl zijn toegestaan en op andere servers niet. Een functie in de farm assistent bouwen alleen voor de nl servers gaan ze niet doen dus dat zal het waarschijnlijk zijn.
  17. Vanquisher.

Instellingen nieuwe classic

Leden limiet 1! Ondersteuning buiten de stam uit! Lets go ^^
  18. Vanquisher.

[Afgekeurd] MapChange

Ow ja dat was ook zo 3 weken was het dacht ik maar dat zal het zijn :( Mja hopelijk sturen ze hem als nog door lijkt me wel een leuke nieuwe toevoeging :)
  19. Vanquisher.

[Afgekeurd] MapChange

Waarom is de stemming gesloten?
  20. Vanquisher.

Captcha

Nah het is niet dat ik niet om de haverklap een bot bescherming krijg maar meer dat ik niet die ene krijg met plaatjes. Dus wat ik daar uit concludeer is dat je waarschijnlijk een bepaalde verdachte handeling moet uitvoeren alvorens je zo'n geavanceerde bot check krijg. Nu zou het wel handig...