Zoekresultaten

1. Zaeres

[Speler gezocht] Fire! Zoekt speler(s)

Beste forumgenoten, Langs deze weg wilt Fire! graag nieuwe spelers vinden die ons willen vergezellen op Wereld 47. Wij zitten in de fase van de wereld waar er nog slechts 2 stammen strijden voor de overwinning, AMC & Fire!. Wereld 47 is een wereld waar je niet hoeft te farmen, aangezien de...
  2. Zaeres

Android app: 'incomings' overzicht.

G'nacht, Op de Android app word je, als je op het 'aanvallen'/'incomings' icoontje drukt, doorgestuurd naar de pagina met 'aankomende bevelen'. Hier zitten echter standaard ook de deff/OS bevelen bij verwerkt die naar je toe lopen. Ik wil voorstellen dat je standaard naar het 'Aanval' tabje...
  3. Zaeres

Marktplaats / "Bevelen"

Simpel en kort even; Bevelen kan je, door ze te 'openen', zien met welke hoeveelheden eenheden dit zijn of dan krijg je een overzichtsschermpje met de aankomsttijd, verzendtijd, aankomstdorp, verzenddorp, enz. Bij de markt heb je niet dergelijke 'marktbevelen'. Dit maakt het lastig om...
  4. Zaeres

[Speler gezocht] Weekendspeler gezocht / W44.

Goedenmiddag allen, Via deze weg wil ik kenbaar maken op zoek te zijn naar een speler met tijden die bij die van mij aansluiten. Ik zoek een speler die de mogelijkheid heeft 's weekends activiteit te leveren en een account te bezetten. Doordeweeks staat alles vrij, het mooiste zou nog zijn...
  5. Zaeres

Heir to the Demon - 200 PP

Avond allen, 1. Soort plaatje: Profielpic 2. De tekst: Heir to the Demon 3. Kleurencombinatie(s) Donker, mag met enkele kleine fell 'schichten' of hoe ik het ook moet noemen. 4. Thema: Arrow; Heir to the Demon; Nyssa al Ghul 5. Plaatje(s) om te gebruiken...
  6. Zaeres

[Speler gezocht] Fyurosity (W39)

Beste mensen, Voor het account Fyurosity op Wereld 39 zoek ik een medespeler of eventueel twee man. Vooralsnog bespeel ik het account vrijwel solo en kan ik het makkelijk bolwerken, echter is het het belangrijkste voor mij dat ik de komende zomer en daarna samen met een of meerdere anderen de...
  7. Zaeres

Troepenmanager shortcut.

Bij elk nieuw dorp dat ik pak wil ik direct de troepenmanager aanzetten en het gewenste sjabloon instellen. Nu is dat vrij omslachtig, gezien ik telkens de troepenmanager in het geheel moet laden, het goede dorp moet opzoeken bij de 'alle' pagina of anders de groep waarin ik het dorp geplaatst...
  8. Zaeres

Top/flopstammen

Poo., erg jammer dat je het gehele W39 AF aanpakt voor de acties, spam etc. van slechts enkele spelers. Pak dan die enkelingen aan en leg geen slot op een topic dat voor iedereen is en geldt en overal als een algemeen AF-topic gezien wordt. En nee, ik stuur je dit niet in een PM, omdat ik vind...
  9. Zaeres

Discussie: Instelling edellimiet.

Beste classicspelers, De afgelopen dag hebben vast al enkelen het probleem meegemaakt, echter nog weinig aandacht aan geschonken. Anderen zullen dit probleem nog niet ondervonden hebben. Wel weet ik dat, wie het meegemaakt heeft en wie er ook maar iets over weet, het een heel aparte...
  10. Zaeres

Gezocht: "Fix" Fakefinder

Hey daar, Ik had een handig snellijstscript waarmee ik, wanneer mijn account onder vuur lag, automatisch een lijstje gegenereerd kreeg met dorpen van de tegenstander waaruit hij meer dan 1 aanval op mijn account verstuurd had. Het snellijstscript was het volgende: javascript: var type = 2...
  11. Zaeres

Dynamische groepen: Extra optie "eenheden".

Mijn idee was om bij de optie 'eenheden' bij de dynamische groepen de optie 'ondersteuning' toe te voegen. Als je graag met stacks werkt van bepaalde berekende hoeveelheden is het makkelijk om dynamische groepen te hebben die aangeven of de stack 'voldoende' is of 'onvoldoende', oftewel: dat je...
  12. Zaeres

[Ingevoerd] "Dynamische groepen": Optie 'Punten'

Beste, Op Wereld 39 wilde ik een groep maken om de 'uitgebouwde' dorpen allemaal in te plaatsen. Echter, gezien het feit dat er een pakketjessysteem ingebouwd is in W39, heb ik twee soorten uitgebouwde dorpen: een met Adelshoeve op level 2, en een ander met adelshoeve op level 3 (indien de...
  13. Zaeres

Gezocht: Markeerscript op kaart. + TBR-uitbreiding.

Dag TW-community, Ik heb twee ideeën in mijn hoofd, waarvan eentje ik al eerder in handen gehad heb, tot deze niet meer werkte, voor scripts om het spelen van TW te vergemakkelijken. Ten eerste een script, dat al eerder bestaan heeft als een uitbreiding op TBR-map; dit script leest bij het...
  14. Zaeres

Opera: terugkerende pop-up bij TW.

Hey mensen, Ik ben benieuwd of er iemand is die mij van dit probleem zou kunnen afhelpen. Sinds een week of twee krijg ik tijdens het GS-balancen op tribalwars dezelfde pop-up meermaals te zien in beeld. Dit is onregelmatig en gebeurt niet op elke pagina; soms zie ik hem 10 tabs niet, dan...
  15. Zaeres

[Speler gezocht] Wereld 39 - Speler gezocht.

Beste mensen, Mijn naam is Bjarne, ben inmiddels 19 jaartjes oud. Ik speel op Wereld 39 samen met Gilles op een mooi accountje. Momenteel bespelen we dus met 2 spelers het account en hebben we eigenlijk voldoende tijd om het samen te runnen. Gaat prima en stijgen in een gestaag tempo met een...
  16. Zaeres

[Speler gezocht] Zaeres - W34 - zoekt speler.

Goedenavond allen, Bij deze zoeken wij van het account Zaeres een nieuwe medespeler. Wij vragen van jou: --> Nakomen van afspraken. --> Veel communicatie. Whatsapp is een bonuspunt, skype is een vereiste. --> Inzicht in het spelletje. Weten hoe te reageren op situaties en dit ook zelf...