Zoekresultaten

1. edward van woodstock

Skype problemen

ik kan niet op skype komen omdat de verbinding niet wilt lukken wie ervaart dit probleem nog meer? laat ons er over praten
  2. edward van woodstock

Het dagelijkse beoordeel een Snow speler topic

Op aanvraag is het hier dan, ik weet dat iedereen er al lang naar uitkeek. In dit topic gaan we elke dag een andere Snow speler beoordelen. Het lijkt me een goed idee te beginnen met Brombeer. Meningen?
  3. edward van woodstock

Smerige Spelletjes op Spelwereld 43

Het verval van Wereld 43 Introductie. Zoals jullie waarschijnlijk wel hadden verwacht toen jullie dit uiterst boeiende topic openden, gaan we het hier hebben over enkele smerige taferelen. De nadruk hierbij zal natuurlijk liggen op het recente voorval op het account van Deceived by the Devil...
  4. edward van woodstock

[Inschrijftopic] Achtung die kurve 1vs1

Ik heb met de goden gesproken, en zij bevestigden wat ik al langere tijd vermoedde: de tijd is weer aangebroken. Opnieuw zal Achtung die kurve massaal gespeeld worden door leden van deze community. Wees daarom de hype voor, en schrijf je nu in. God wil het. 1. Edward van Woodstock 2. etc
  5. edward van woodstock

[Speler gezocht] CO voor top 20 account!!

haha, wat is het leuk dat te kunnen zeggen!! Wereld 43 dus. Ben op zoek naar een co aangezien Peter niet echt regelmatig online is. Weinig zin om accountnaam te verbergen aangezien dat dezelfde is als deze. -> http://nl.twstats.com/nl43/index.php?page=player&id=525801 Kaartje nog niet echt...
  6. edward van woodstock

[Speler aangeboden] Weer zin om te spelen...

Hallo iedereen, Ik ben dus op zoek naar een account om op te spelen, als co of solo. Ik zal me eerst maar even voorstellen. Ervaring/ uitgebreide geschiedenis: Zelf heb ik nooit op het hoogste niveau gespeeld. Ik begon als noob zo ongeveer 6 jaar geleden denk ik. Gestart op ongeveer...
  7. edward van woodstock

[Inschrijftopic] Schaaktoernooi 2.0

De eerste poging was niet echt een succes. Deze keer zal het beter gaan!! Alleen inschrijven als je tijd en zin hebt om hieraan mee te doen. Als je inactief word spam ik de komende maanden je inbox vol als straf!!! Regels: Poules van 4 of 5, daarna knock out fase tot de beste wint! Inde...
  8. edward van woodstock

[Speeltopic] Schaaktoernooi

Deelnemers: Poule A 1) Jojor 5 2) NITS 5 3) EvW 2 4) OrAsU 0 OrAsU 0 - 2 Jojor Nowhere in the sun 2 - 0 EvW OrAsU 0 - 2 Nowhere in the sun Jojor 2 - 0 EvW Jojor 1 - 1 Nowhere in the sun OrAsU 0 - 2 EvW Poule B 1) Auseinandertsetzung 1,5 2) AntiPhoenix 0,5 Bappos El Flosso Bappos - El...
  9. edward van woodstock

Diplomacy grote map

Antrhaxxis' world map is helaas niet doorgegaan (neem ik aan...), wegens te weinig spelers. Daarom nu weer een topic, voor hetzelfde, alleen voor een andere map. Zal later gekozen worden afhangend van het aantal inschrijvingen. 1 van de maps hier: http://www.vdiplomacy.com/variants.php. Genoeg...
  10. edward van woodstock

Wtf???

Waar is het spellenforum naartoe?
  11. edward van woodstock

Weerwolven van Wakkerdam #91 [Speeltopic]

Spelerslijst: 1. blond: wisselaar 2. TerrorJor 3. Si vis vivan: hacker 4. Bert: grafdelver <3 5. ll0ll King: ketterse wolf 6. Jodude: ziener 7. Rukurt 8. Oortjes 9. Tijgerke87: wisselaar 10. Jojor: heks 11. KokosNootje: beul 12. Den berre: mythomaan 13. zone020 14. Extended.: beschermengel 15...
  12. edward van woodstock

[Inschrijftopic] Weerwolven van Wakkerdam #91

Zo, word tijd voor nieuw inschrijftopic. Dus, inschrijven maar. 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. enz.
  13. edward van woodstock

poker #2 [speeltopic]

Heb dit ook maar gestart, omdat wachten niet leuk is. Aanpassing: Er werd opgemerkt dat de blind structuur wel erg snel was. Dat klopt ook wel. Dus is die nu aangepast naar verhogen elke 2 rondes. (is dus verdubbeld) spelerslijst (in volgorde) Jobeh - 200 Senne - 0 ll0ll king - 98 (SB) Bik...
  14. edward van woodstock

Poker #1 [speeltopic]

Aanpassing: Er werd opgemerkt dat de blind structuur wel erg snel was. Dat klopt ook wel. Dus is die nu aangepast naar verhogen elke 2 rondes. (is dus verdubbeld) spelerslijst (in volgorde) Simonyoda3 - 404 (SB) Che Guevara - 90 (BB) Alles is voor Bassie - 0 Bappos - 0 Quechua - 0 Koenfighter...
  15. edward van woodstock

Texas Hold'em Poker [inschrijftopic]

Ik heb de regels nog is nagelezen, en zag nergens een regel die gokspellen op het forum verbied. Indien die er wel is verontschuldig ik mij alvast, en mag dit topic dicht. Liefst met een citaat van die regel er bij. Iedereen kent het wel. Het bekendste kaartspel aller tijden. Denk ik toch. Voor...
  16. edward van woodstock

[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #76

1. Simonyoda3: Beschermengel <3 2. Calamus Incendium: Welp 3. Muisje33: Burger 4. Koenfighter 5. Dashba 6. Ice sCream: Burger 7. Bik en rode trap: Weerwolf <3 8. Juoma: Weerwolf 9. Anthraxxis: Weerhamster 10. Huku: heks 11. Moederkoek 12. Slaro 13. AyséReturn 14. Sterk1110: Burger 15. Mystic...
  17. edward van woodstock

[Inschrijftopic] Weerwolven van Wakkerdam #76

Voor de regels en instellingen verwijs ik jullie naar deze post. Alleen inschrijven als je genoeg tijd hebt!!! 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. etc.
  18. edward van woodstock

Schaaktoernooien/osm competities: waarom wel/niet?

Dit is een discussie over waarom een osm competitie of een schaaktoernooi wel of niet toegelaten zou moeten worden op het vrije forum. Net is er zo'n inschrijftopic verwijderd (ja, niet gewoon geclosed) omdat het reclame zou zijn. En ik vond het wel een topic waard. Ten eerste, ik vind het...
  19. edward van woodstock

[Speeltopic] Tribalwars forum quiz

Themas: Voor elk thema kan je maximum 10 punten halen, al kan het aantal vragen varieren. Voor politiek/nieuws kan ik dus echt niet meer dan 5 vragen bedenken (dus dat is 2 punten per goed antwoord), maar films of sport vind ik wel leuk, dus dat worden 10 vragen :D En voor muziek 20, omdat...
  20. edward van woodstock

[Inschrijftopic] Tribalwars forum quiz

Het is al even geleden, en de examenperiode is voor de meerderheid voorbij, dus denk ik dat het tijd word voor een nieuwe quiz :) Themas: Voor elk thema kan je maximum 10 punten halen, al kan het aantal vragen varieren. Voor politiek/nieuws kan ik dus echt niet meer dan 5 vragen bedenken...