Zoekresultaten

1. Progidii

Nieuw Wereldidee

Ik zie die twee dingen wel degelijk van elkaar verschillen, het ene defslaafje is de andere ook niet. Kijk, als je van tevoren tien accounts regelt die je naast je laat starten om als defslaafje te laten fungeren, dan boost je je eigen account gewoon enorm. Daar heeft het al dan niet een stam...
  2. Progidii

Nieuw Wereldidee

Ik denk dat het idee wel goed is en dat dit bij veel spelers speelt, maar dat je veel te hoog inzet bij je eisen en hierdoor een te specifieke wereld zou krijgen die erg veel afwijkt van de andere werelden. Uiteraard wil iedereen die extra PP-functies eraf hebben, maar na w50 gaat dat zo weer 50...
  3. Progidii

Top/Flop Stammen

Well, that escalated quickly haha
  4. Progidii

Top/Flop Stammen

Is Pion al dood ja?
  5. Progidii

Praathoek

Ja goed idee, of de een een The en de andere een Pianist
  6. Progidii

Praathoek

Niets mis mee bij een farmpje.
  7. Progidii

Praathoek

Dus geen tijd voor een screentje maken en dan vervolgens wel weer zo'n hele post eraan wijden. 'Ik zou niet weten hoe?' Kijk, jij zegt dat je hebt gehandeld op basis van een conversatie met sebiskate. Wat is het enige wat je dan hoeft te doen, wel, een screentje maken van die hele conversatie en...
  8. Progidii

Praathoek

@Kiyannz kan daarentegen wél laten zien dat het berust op een toevalligheid, omdat zij heeft aangegeven dat dit allemaal is besproken op hun forum, zonder dat zij doorhad dat sebiskate informatie had gekregen van Sweet Dreams zelf. Als ze die conversaties niet laat zien, tsja, dan wordt het...
  9. Progidii

Praathoek

Reageer dan even op onderstaande, dan zou je de verdachtmakingen uit de wereld kunnen helpen als je zo beweert niets te weten.
  10. Progidii

Praathoek

Je vergeet nog dat de vriend van de dader er een moment daarvoor zelf nog overheen ging. Kan echt niet.
  11. Progidii

Praathoek

Als ik het allemaal zo'n beetje lees, dan ligt het pijnpunt hem ook vooral in het feit dat jij de aantijgingen richting je stamgenoot ontwijkt. Je roept constant dat jij niet stabt, maar geef nou eens duidelijk aan wat je stamgenoot allemaal heeft doorgespeeld. Iedereen hier snapt natuurlijk dat...
  12. Progidii

Top & Flopspelers

Ik denk niet dat letterlijke ieder-voor-zich instellingen nou wel heel bevorderlijk gaan zijn voor de beginneling.
  13. Progidii

Top & Flopspelers

Haha, ben ook wel benieuwd naar wat sappige rapportjes!
  14. Progidii

Feedbacktopic: Aankomende feature: Stamoverzicht

Het is wel een groot verschil dat je kan zien of het aannemen van de vv daadwerkelijk nodig is of niet, de nadelige gevolgen die dit met zich meebrengt in acht nemende (zoals het niet meer kunnen ondersteunen als vv'er etc.).
  15. Progidii

Praathoek

Voor als je koppijn wil zeker de beste optie!
  16. Progidii

Top & Flopspelers

Grootste DU so far
  17. Progidii

Top & Flopspelers

Drop die rapporten dan, kunnen wij meegenieten. Lijkt me wel de moeite waard om te bekijken :o
  18. Progidii

Top & Flopspelers

Nochtans veel ambitie, want hij noemt zijn dorpen 0001 en 0002.
  19. Progidii

Top/Flop spelers

Waarom ben jij nog niet gestopt?
  20. Progidii

Praathoek

Ik bedoel niet echt dat het AF hier dood is hoor, wat inderdaad wel een beetje het geval is, maar vooral dat datgene wat wel interessant is, uitgewisseld wordt in de praathoek. :p