Zoekresultaten

1. fresomania

Stamplaatje Bipolar - 30 PA

Waarde designers, 1. Soort plaatje: Stamplaatje 2. De tekst: Bipolar 3. Kleurencombinatie(s) 4. Thema: W21 doet mee op de spring games en de 2 gezworen vijanden hebben de handen ineen gesloten. Omdat we juist tegenstrijdig zijn op onze normale spelwereld zou het mooi zijn als dit in het...
  2. fresomania

Spring games

Omdat W21 de beste W is (:D:D:D) op de NL server en ik best wel is prijzen wil winnen met TW lijkt het me lachen op met wat lui van W21 mee te doen aan de springgame. Resist en Fruit united, de beste spelers bij elkaar en hoppa ownen. Lijkt jullie dit wat?
  3. fresomania

Wie wint W21? Resist of Fruit?

Opgroeien in een christelijk gezin brengt veel voor en veel nadelen met zich mee. Elke zondag naar de kerk, hoe brak je ook bent is bijvoorbeeld een groot nadeel. Ondertussen blijf ik zo hier en daar nog wel eens slapen, maar in de tijd dat ik dit nog wekelijks deed preekte de dominee ooit over...
  4. fresomania

W21 meeting - 2 Februari - Brabant

Waarde W21 spelers, Ik hak een knoop door. 2 februari kan ik persoonlijk en met mij hopelijke vele andere w21 spelers. Het idee van de dag wordt een gezellig dagje in een zaaltje wat we afhuren. Hier kunnen we met elkaar kletsen, biertje doen en bijvoorbeeld een potje weerwolven spelen of...
  5. fresomania

Bedankknop AF

Nadat Vanquisher een geniaal idee kreeg; dacht ik dit moet hier gepost worden. Is dit script mogelijk? Dit zou een verrijking voor het AF zijn.
  6. fresomania

Bedank knop

Gaat de bedankknop eigenlijk nog weer terugkomen? :D Is dat destijds toen niet toegezegd? (zo nee is dat ook geen probleem dan laat mijn geheugen me in de steek)
  7. fresomania

[Speler gezocht] Resist is zoekend (w21)

Wie is Resist? Resist is een stam op w21. Op dit moment 1 van de weinig overgebleven stammen op deze mooie wereld. Begonnen uit een hecht vriendengroepje en nu langzaam doorgegroeit naar een grootmacht op w21 die mee dingt om de winst. We hebben een BG met Hap! en in oorlog tegen Fruit. Voor...
  8. fresomania

Gevlucht fruit smaakt lekkerder.

Oh oh, men is aan het vluchten geslagen, rennen geblazen, het geraas van Resist uit de weg. Men ontkomt ons niet, wij zullen blijven volgen. Nu jullie, Fruit, de vluchtelingen uit FTNWO hebben aangenomen spreekt het voor zich dat wij niet tegen worden gehouden. Kortom, Fruit heeft er een oorlog...
  9. fresomania

Duckje jarig?!

Onderin bij gebruikers staat er dat Duckje jarig is, gefeliciteerd!
  10. fresomania

Een stam in het nauw maakt rare sprongen, Plague vs The Egobusters

Hoort hoort, Resist is aan het woord. W21, vandaag gaan we een nieuwe fase in. En een nieuwe stap moet gevierd worden met een vol bord propaganda. Plague, maak je borst maar nat voor wat er gaat komen. Jullie ego's gaan eraan! Maar eerst de officiele oorlogsverklaring:
  11. fresomania

Het theater

Geweldig! Geweldig! geweldig! Eindelijk een manier voor innogames om geld te verdienen zonder veel veranderingen aan het spel te doen. Wat vinden jullie van de toevoeging "Het Theater"?
  12. fresomania

w21 Meeting

Beste w21'ers, Na aanleiding van het topic Hap vs Lemon bedacht ik dat een meeting machtig mooi kan zijn. Wij als w21 hebben ons altijd afgezet tegen het regime en kunnen dan nu weer doen door los van de tw meeting een w21 meeting te organiseren. Zelf wil ik met alle liefde de taak van...
  13. fresomania

[Aanvraag] troepeninvulscript

Beste Scripters, Ik ben opzoek naar een scriptje wat automatisch bij ondersteuning aanvragen in de verzamelplaats 200 speer, zwaard en boog thuis houd. Nu moet ik dit telkens met de hand doen want ik wil wel graag nog kunnen blijven faken uit de desbetreffende dorpen. Hoop dat dit duidelijk...
  14. fresomania

Aanbieding: Oppassen dood account

Beste wereld, Ik wil jullie met alle liefde wijzen op deze showtread. Ik verwacht dat in een vergevorderde wereld als deze vast hier en daar dode acc's zijn. Wij hopen jullie te kunnen helpen met het probleem. Gr Fresomania
  15. fresomania

Aanbieding: Oppassen dood account

Beste wereld, Ik wil jullie met alle liefde wijzen op deze showtread. Ik verwacht dat in een vergevorderde wereld als deze vast hier en daar dode acc's zijn. Wij hopen jullie te kunnen helpen met het probleem. Gr Fresomania Excuses, deze moet natuurlijk naar vraag en aanbiedingen.
  16. fresomania

Aanbiedingen oppas "dood" account

Beste TW'ers, Nu de VV regel er zit aan te komen zullen er op veel werelden bb's verschijnen. Om dit te voorkomen zijn er spelers nodig, of "schijn" spelers. Voor de "schijn"-spelers is dit topic bedoelt. Ik las veel over dat er met moeite aan spelers gekomen kon worden. Toen viel mijn oog op...
  17. fresomania

[Vraag]

Beste scripters, Ik heb een vraagje, ik heb redelijk wat aanvalletjes lopen en ik wil graag de fakes in hun naam veranderen zodat het straks met inlezen makkelijker wordt om de clears eruit te filteren. Vroeger deed ik dit altijd met dit scriptje maar die werkt niet meer... Zou iemand hem...
  18. fresomania

[AANVRAAG] Front checker

Beste scripters, Nu ik enige tijd onder aanval lig en ik dagelijks mijn front langsloop of niet iets leeg is komen te staan kwam er een ideetje voor een scriptje bij mij op. Bij Sangu kan je bij "Eigen" filteren op pop. Ik zou dit ook graag bij "In het dorp" willen zodat je snel kan na...
  19. fresomania

Resist vs Fresh

Beste AF'ers, Voor enkele zat dit er al aan te komen, voor velen nog niet. De oorlog tussen Fresh en Resist is vandaag officieel begonnen. VS Stam: The Resistance Rang: 10 Punten: 66,963,948 Dorpen: 6,758 Leden: 7 Stam: Fresh generation Rang: 3 Punten: 147,035,021 Dorpen: 14,936 Leden: 15...
  20. fresomania

Droomspeler

Ik heb het op verschillende wereld fora's al gezien en vond dat wij er ook echt aan toe zijn. Het lijstje: Vind dit toch wel weer een ander lijstje dan onze golden awards. :D Dus allemaal een lijstje invullen (: Verdere uitleg lijkt me niet nodig?