Zoekresultaten

1. Single Malt

Einde wereld awards W68

Beste speler van W68: Collationem heeft met het team deze wereld in mijn ogen op meerdere gebieden ontzettend veel gepresteerd. Zowel op leidinggevend, aanvallend en verdedigend (zij het via draaien van VV's) gebied. Niet egoïstisch, maar meer dan terecht dat wij op deze plek verschijnen met...
  2. Single Malt

Feedback Strijd om de Toren

Iemand een simpele uitleg?
  3. Single Malt

Einde wereld awards W68

U go girl!
  4. Single Malt

Einde wereld awards W68

Ik ga hier niet op happen fag
  5. Single Malt

Einde wereld awards W68

Jullie hebben dan ook nooit wat gepresteerd totdat de helft van de wereld op delete stond, noobs. Get rekt.
  6. Single Malt

Einde wereld awards W68

Moet toch even mijn eigen team weer een veer in de kont steken. Begonnen met vijf man en geëindigd met dezelfde spelers. Minus Simon, maar die hebben we bewust op Unexplainable Miracle gezet. Hij speelt nog net zo actief als in het begin. Petje af voor de dedication van team Colla. Kunnen weinig...
  7. Single Malt

[Oorlogstopic] ''Het gras is altijd groener bij de buren''

Ik zou een korte samenvatting van de resultaten kunnen geven, maar een foto zegt meer dan duizend woorden. Wereld is ten einde, gratz Maai ;)
  8. Single Malt

Einde wereld awards W68

Prachtig lijstje <3
  9. Single Malt

Einde wereld awards W68

Thanks voor alle nominaties <3
  10. Single Malt

jij bent ook best lekker. #NoHomo
  11. Single Malt

Top- of Flopstam

Maai flop. R2W tactieken
  12. Single Malt

Heel eerlijk vind ik het alles behalve rennen. Accounts als Dpschut en Chemistry hebben meermaals bewezen niet vies te zijn om 48 uur te nolifen. Dat het besef nu pas valt dat het trekken aan een dood paard is, dat kan. Rennen zeer zeker niet.
  13. Single Malt

Bedankt. Laten we deze wereld maar gewoon zo snel mogelijk afsluiten. Denk dat niemand er nog zin in heeft haha
  14. Single Malt

Stelling van de dag

Ssssh straks krijgen ze door dat we je modpowers misbruiken
  15. Single Malt

Een hele goedemorgen aan alle wankers, toekomstige vrouwen en kamelen. Iets meer dan twee weken geleden ging de oorlog op W68 officieel van start. In die tussentijd zijn er weeral gigantisch veel dingen gebeurd. Als ik mij goed herinner was de laatste update exact 7 dagen na de start dus is het...
  16. Single Malt

Stelling van de dag

Sorry maar ik hanteer geen speciale behandeling voor special snowflakes als jij. Dat je de reactie onprettig vond, so be it. Als je dan mn excuses niet accepteert moet je ook niet zo janken. Dat je verder zoveel onprettige gevoelens krijgt bij een zogenaamde “schandpaal” op een publieke forum...
  17. Single Malt

Stelling van de dag

Was dat die pm waarin ik zei per ongeluk de aanvalsplanner op snelheid 1 ipv 1.5 gezet te hebben en daardoor gewoon alsnog 4 groene edels stuurde op hoop van zege? if so, je vraag waarom ik zo slecht timede kwam gigantisch cynisch over. Reden genoeg voor mij om je in die situatie op je plek te...
  18. Single Malt

Stelling van de dag

Ik heb nog geen kata gezien tho. Care to explain?
  19. Single Malt

Updates discussietopic

Oei, vergeten de rondschrijf PM tegen te houden?
  20. Single Malt

Vooral dat tweede. Eigenlijk mag ik geen van allen. Klootzakken.