Zoekresultaten

1. Flaviuz

Kata's; part of the game?

Spreekt voor zich denk ik. Eens kijken wat we kunnen verwachten van deze wereld :) Motiveer ook je keuze! Xo
  2. Flaviuz

[Avatar] Biggy

1. De tekst: Geen, of je moet er 'Flaviuz' heel makkelijk bij op krijgen :p 2. Kleurencombinatie(s) Oranje, maar niet van dat keifel, eerder bruinachtig, roodachtige tinten ook. 3. Thema: Biggy (de rapper) 4. Plaatje(s) om te gebruiken: Op google Biggy intikken en je hebt er 5 miljoen ofzo...
  3. Flaviuz

De algemene gezelligheidsgraad duikt onder 0

De naderende winter in België, het kwik daalt zienderogen en het zal niet lang meer duren eer de temperatuur onder de nul graden duikt. Koude, sneeuwerige korte dagen dienen zich aan, en met hen zo lijkt wel, verschijnen ook de hardcore-zuurpruimen ten tonele. Het kwik in achtong nemend daalt...
  4. Flaviuz

Groepssollicitaite Snow --> P.

Beste Preau Ik zal maar met de deur in huis vallen. Snow zou graag het Preau-collectief vervoegen. Ik schrijf deze poging tot collaboratie uit naam van de voltallige groepering Snow. Het is dus de bedoeling dat de volledige stam hier achter staat. Naar aanleiding van de recente join...
  5. Flaviuz

AF avatar Flaviuz (wielrennen)

Goeiedag beste plaatjesmakers :) Ik vind dat het nog eens tijd is voor een nieuwe avatar :) Aangezien ik de laatste tijd meer een meer te vinden ben op het wielerprono-topic, zoek ik er een in het thema 'wielrennen'. Met liefst de afbeelding van de renner 'Luca Paolini'. 1. Soort plaatje...
  6. Flaviuz

1.Soort plaatje: Avatar 2. De tekst: Flaviuz, of geen tekst aangezien t een ava is en dat wat druk kan zijn :s 3. Kleurencombinatie(s): Kies maar! 4. Thema: Romeinse keizer, iets oud. Maar liefst iets serieus, aangezien ik van mijn kinderachtig imago afwil :D :D :D 5. Plaatje(s) om te gebruiken...
  7. Flaviuz

.Tom And Jerry

Hey disigners! Ik zoek, in naam van het w43 account '.Tom And Jerry', een profielplaatje voor dit account. In het plaatje moet duidelijk het thema Tom en Jerry voorkomen, lijkt mij niet erg moeilijk om daarvan stocks te vinden? Verder (buiten de naam) moet er niet echt een speciale tekst op...