Zoekresultaten

1. TheGreenBomb

[Avatar] Avatar voor mij | 100 pp

1. De tekst: Hier hoeft geen tekst op. 2. Kleurencombinatie(s) Alles mag als het maar niet duister is. iets vrolijks. 3. Thema: Pasen/Kerst (niet letterlijk maar gewoon beetje de trent van konijnen met cadeau's en versieringen) Als je geen plaatje kon krijgen met cadeau's en konijnen een...
  2. TheGreenBomb

[Afgekeurd] AM troepen ontslaan

Hallo, Het viel mij vandaag op (eigenlijk al langer maar het belletje kwam niet :P) dat je bij het bouwen, gebouwen kunt afbreken. Mij lijkt dit ook handig voor je TroepenManager. Bijvoorbeeld: Ik heb gisteren een dorp veroverd en daar pomp ik off in. Maar een dag later word je flink...
  3. TheGreenBomb

[Afgekeurd] Extra FA instelling

Hallo, Zoals beschreven staat, moet ik vertellen hoe ik op het idee ben gekomen. Dat is alsvolgt: ik zit momenteel in een wereld maar de eerst volgende bb dorp is 72vakjes van mij af. Ik heb ze dus allemaal gescout maar vele hebben een muur tussen 4 en 20 staan. Maar ram sturen is bijna...
  4. TheGreenBomb

[Afgekeurd] Kortingen op gebouwen

Goedendag, Dit idee schoot me opeens binnen, ik weet niet of het wat is maar daar valt wel over te discuseren :p Mijn idee: Kortingen op gebouwen op een datum Voorbeeld: 28 Januari, 25% op hoofdgebouw. 4 Februari 10% korting op Smederij. Wat niet mag gebeuren: Kortingen op Gs levels -- dit...
  5. TheGreenBomb

Melding Bericht Topic

Goedendag, Laatst was er een "discussietje" over geen reactie krijgen als er om OS gevraagd wordt. Het werken via PMs om OS te vragen heeft veel meer succes. En dat komt denk ik mede doordat je een melding krijgt dat je een PM hebt ontvangen. (als je de meldingen aan hebt staan). Daardoor kwam...
  6. TheGreenBomb

[Profiel] TheGreenBomb 100+ pp

Goedendag, 1. De tekst: TheGreenBomb 2. Kleurencombinatie(s) Liefst groen, maar als het niet goed uitkomt mag andere kleuren (kunnen minder indruk geven ;)) 3. Thema: Maakt mij niet uit 4. Plaatje(s) om te gebruiken: Heb niks gevonden :/ 5. Deadline: Na het eerste mooie (die ik graag wil) nog 3...
  7. TheGreenBomb

[Afgekeurd] Berichten bewaren

Goedendag, Om te beginnen met, het spijt me dat ik dit forum onderspam :P Ik kom vaker op dit idee als ik mijzelf voorstel of een lange aanmelding doe bij een stam. En volgens mij is het al toegepast op dit forum. Waarom niet in Tribalwars :) Het is heel simpel: Je maakt een bericht en als je...
  8. TheGreenBomb

Map kaart bij stam

Goedendag, Een paar jaar geleden is er een kaart* toegevoegd aan iedereen zijn PF. Het lijkt mij fijn als hetzelfde gebeurd bij alle stammen zijn profiel. Dit is als het goed is geen OP informatie want je kan het ook gewoon een TW Stats kaartje maken. Maar op dat TW Stats kaartje is niet...
  9. TheGreenBomb

[Speeltopic] Vroegevogel of een Nachtwaker?

Mij lijkt het wel leuk om een "oldschool" topic op het vuur te gooien! Ik ga het niet lang houden ;) Je hebt 2 competieties Vroege vogel Nachtwaker Vroege vogel: Wie als laatst voor 7:00 (s'ochtends) een bericht stuurt krijgt een punt in de competietie Vroege vogel. Nachtwaker: Wie het...
  10. TheGreenBomb

[Afgekeurd] Eigen bevoegdheden in stam

Goedendag, Ik snap zelf dat het nog niet is toegepast vandaar dat het hier post :) Mij lijkt het slim als je in je stam kan zien wel bevoegdheden jij hebt in je stam. Want ik heb altijd als mensen mijn bevoegdheden veranderen dat ik geen flauw idee heb wat ik kan doen. Vandaar lijkt het mij...
  11. TheGreenBomb

Templates forumberichten

Goedendag, Ik verveel mij af en toe. dus ben ik maar begonnen met wat overneem “templates” Mijn excuses als het niet is toegestaan ivm het een voordeel is voor PA. Nodig kwa troepen: Clears: Fakes: Berichten hoe het verloopt: [/code] [/spoiler] [/code] [/spoiler] Mis een Template of...
  12. TheGreenBomb

Rover van de dag

Goedendag, Nog 13 dagen en dan komt het :eek: Maar is het niet een beetje oneerlijk met die farm limiet. Het kan zo zijn dat ik iets over het hoofd heb gelezen over de farm limiet. Maar ik neem aan dat tie niet weg gaat. Is Rover van de dag niet een beetje oneerlijk? Het is dan eerder "wie...
  13. TheGreenBomb

[Afgekeurd] MapChange

Goedendag, Tis even geleden dat ik een idee hebt gepost. Maar nu komt er weer 1! Ik hoop dat deze net zo goed wordt ontvangen als 1 van de andere ideeën. (En ik hoop dat dit een beter bericht wordt met minder fouten :P) Na mijn mening zijn de werelden heel saai en eentonig, sterker zelfs zijn...
  14. TheGreenBomb

[Ingevoerd] Stam pluspunt

Goedendag ik heb als stamidee een soort vlag. Die kan je vrij spelen met je stam. Door veel verslagen tegenstaders te hebben. Bijvoorbeeld: Als je 10k als verslagen tegenstanders verslagen hebt krijg je 1 vlag. Hoe het ook gaat met jouw persoonlijke vlaggen. En dan kan je er nog altijd van...
  15. TheGreenBomb

Vlaggen

Goedendag, Aangzien nu de vlaggen al wat jaren bestaan. Hebben veel actiefen mensen alle max levels vlaggen al. Het schoot mij opeens te binnen. Mijn idee/vraag is: Kunt u een nieuwe valg toevoegen van bijvoorbeeld bouwsnelheid. Een heel nieuwe vlag. Aangezien als je een lv 9 vlag geeft worden...