Zoekresultaten

1. Ethnocentric

[Speler gezocht] .Deathstroke W42

W42 is gespeeld, dus ik en Benji vervelen ons rot op 42. Daarom zoeken we iemand die zin heeft om de noobs op te edelen. Dus iemand die kennis wilt maken met wat grotere accounts en nog wat wilt bijleren is een geschikt persoon. Je kan mij bereiken via het skype icoontje onder mijn avatar...
  2. Ethnocentric

[Afgekeurd] Verduidelijking PP Beurs

Heb net 65 pp verkloot door gs te kopen ipv te verkopen, misschien ben ik dom maar het is toch rap gebeurt (aangezien ik het 3 keer na elkaar deed zonder het door te hebben :rolleyes:) Dit is hoe het er nu uitziet: Zou het niet beter zijn om een onderscheidt te maken (zoals bij de...
  3. Ethnocentric

[Stam] Tight Is New-Gen

1. De tekst: Tight Is New-Gen 2. Kleurencombinatie(s) Verras me 3. Thema: Tight = strak, dus iets dat strak zit ofzo (een kledingstuk bv.). 4. Plaatje(s) om te gebruiken: Eentje dat ik kan zien 5. Deadline: Haast je niet zo snel mogelijk 6. Prijs/gift: 2 bananen en een aap of 50 pp je mag kiezen...
  4. Ethnocentric

[Speler aangeboden] W44 / 45

Na weer een tijdje gestopt te zijn zoek ik een account op een nieuwe wereld. Wereld 44 of wereld 45, maakt niet echt uit. Het belangrijkste is dat er leuke en actieve speler(s) opzitten. Met actief bedoel ik dat ik niet alles alleen moet doen ;) Mijn activiteit ligt voornamelijk in de...
  5. Ethnocentric

Pop-up op profiel

Ik weet niet echt waar ik het moet zetten, maar weet wel dat het door een script veroorzaakt wordt ... Als ik naar mijn profiel of dat van iemand anders ga krijg ik telkens deze melding: Iemand die weet welk script dit veroorzaakt en wat ik er tegen kan doen? :)
  6. Ethnocentric

3e keer goede keer

1. Soort plaatje: ava 2. De tekst: / 3. Kleurencombinatie(s) / 4. Thema: Logo's / Iets grappigs / Vrouwen / Auto's 5. Plaatje(s) om te gebruiken: GEEN MEEUWEN 6. Deadline: / 7. Prijs/gift: / 8. Favoriet tot nu toe: / geen spam deze keer, danku:mad:
  7. Ethnocentric

Ava

1. Soort plaatje: Ava 2. De tekst: / 3. Kleurencombinatie(s) / 4. Thema: / 5. Plaatje(s) om te gebruiken: / 6. Deadline: / 7. Prijs/gift: / 8. Favoriet tot nu toe: /
  8. Ethnocentric

Ava voor lieve jongen

1. Soort plaatje: Eentje die ik kan zien 2. De tekst: Eentje die ik niet kan zien 3. Kleurencombinatie(s) Maakt niet uit 4. Thema: Maakt niet uit 5. Plaatje(s) om te gebruiken: Alles behalve foto's van jezelf 6. Deadline: Vliegensvlug 7. Prijs/gift: 0 euros 8. Favoriet tot nu toe: Maakt...
  9. Ethnocentric

[Speler gezocht] W40

Hey iedereen, ik zoek voor het account Georges Lemaitre een speler. Het mag alles zijn, behalve iemand die er even veel is als mij:D Bijna nooit dus:rolleyes: Het account heeft een leuk front, offensief ingericht, edels beschikbaar, leuke buren .... Liefst iemand die het spel deftig kan...
  10. Ethnocentric

[Speler gezocht] Cry Me a Panda of Tears - W42

Aangezien ikzelf stop, zoekt het account een nieuwe hoofdspeler. Account Herstart op 22/02 Kaartje Stam Er zitten nog 3 andere spelers op het account, maar zijn niet actief genoeg om het laten draaien. Dus vandaar een hoofdspeler. Dus iemand die actief is, ervaring heeft, ... Jullie...
  11. Ethnocentric

[Speler gezocht] W42

Heya ik zoek een speler voor 42, wie interesse heeft voeg me ffe toe op skype ghehe Meer info geef ik dan wel:cool:
  12. Ethnocentric

Korneel heeft 3.000 post ! FEEST !!!!!

:cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool:
  13. Ethnocentric

[Speler gezocht] W39 - Aesthetician

Lads and lasses Wij, Wossel en Cornelia, Bakvis en Potvis, noob1 en noob2, de 2 fgts van W39 of gewoonweg Wisse en Korneel zoeken een derde noob, vis, fgt of iemand normaal (voor de verandering) om bij ons leuke accountje te komen:D Eerst en vooral: De instellingen van W39 De situatie...
  14. Ethnocentric

Ethnocentric - 100pp

Hey hoi :D Nu ik zie dat er weer wat designers zijn ga ik ook weer een plaatje aanvragen :p 1. Soort plaatje: Profiel 2. De tekst: Ethnocentric / Ethno / El Fenomethno maakt niet uit :D 3. Kleurencombinatie(s) Groen en/of blauw lijkt me wel wat :cool: 4. Thema: Random :p 5. Plaatje(s)...
  15. Ethnocentric

Massaal GS versturen

Hey, ik ben op zoek naar een scriptje om massaal gs te versturen naar dorpen maar het script dat ik hiervoor vind werkt niet meer :( Script: javascript:/*@author Lekensteyn <lekensteyn@gmail.com> @version 0.3.20100601.2*/var...
  16. Ethnocentric

Ethnocentric - 50pp

1. Soort plaatje: Profielplaatje 2. De tekst: Ethnocentric 3. Kleurencombinatie(s) Helemaal vrij :) 4. Thema: Ook helemaal vrij :) Liefst wel geen vrouwen, heb er al genoeg :D 5. Plaatje(s) om te gebruiken: / 6. Deadline: / 7. Prijs/gift: 50 pp 8. Favoriet tot nu toe: / Succes :D
  17. Ethnocentric

[Speler gezocht] W37

Heb geen zin om iets te typen Als je wil ga wat pagina's terug staan er wel een paar :D Ethnocentric is het account verdere info via skype: key_ground ervaring graag en tijden zijn te bespreken
  18. Ethnocentric

Aangezien niemand iets wou maken vorige keer :( 1. Soort plaatje: Avatar 2. De tekst: Geen tekst 3. Kleurencombinatie(s): Warme kleuren :rolleyes: Rood, oranje, geel, bruin enzo ;) Andere kleuren mogen ook hoor :D 4. Thema: Vrouwen duuuuuh :D 5. Plaatje(s) om te gebruiken: Plaatjes van mooi...
  19. Ethnocentric

[Speler gezocht] Ethnocentric - W37

Beste forumgangers, ik (Korneel) zoek momenteel nog 2 spelers die op het account erbij komen. Momenteel speel ik zo goed als solo aangezien een co inactief is en 1 het blijkbaar niet de moeite vind om er tijd in te steken. Wat zoek ik ? - Iemand met ambitie, ik heb de bedoeling top 10...
  20. Ethnocentric

Mooie meisjes / vrouwen ava's !

Haaaaai :D Ik ben op zoek naar ava's :) Dus ik ben van plan er meerdere te nemen ;) 1. Soort plaatje: Ava 2. De tekst: Geen tekst 3. Kleurencombinatie(s): Warme kleuren :rolleyes: Rood, oranje, geel, bruin enzo ;) Andere kleuren mogen ook hoor :D 4. Thema: Vrouwen duuuuuh :D 5. Plaatje(s) om te...