Zoekresultaten

1. Top / Flop spelers

Kata's waren eerst. Ik vond de eerste 20 werelden deftig en daarna ging het bergaf met de uitvindingen van innogames...
  2. ODE aan ROBIN HOOD

Dag Hugo en Duco, Een hele tijd geleden dat ik hier nog op ingelogd heb. Ik wou dankbaar zijn voor de vermelding van jou over mij :). Ik heb enorm veel uren in W12 gestoken, maar het heeft wel gezorgd dat PHX, Mercy niet tot de eindstreep hebben kunnen overleven(wij ook niet maar toch) Ook...
  3. Vlaanderen onafhankelijk?

Hoezo weet ik er niets van? Dit zegt al iets over de hogere kosten van de gezondheidszorg: http://www.artsenkrant.com/gezondheidsuitgaven-aanzienlijk-hoger-wallonie http://www.cm.be/binaries/regionale%20verschillen_tcm375-127651.pdf En dit bewijst de mindere industrie en jobs...
  4. Europese migrantencrisis

http://www.hln.be/hln/nl/34662/Vluchtelingencrisis/article/detail/2445357/2015/09/04/Europa-heeft-vluchtelingenstroom-aan-zichzelf-te-danken.dhtml Dit mooie artikel bewijst dat we de oorzaak zijn van het grotendeel van de vluchtelingen. Het midden-oosten is veel beter af met dictators maar dat...
  5. Vlaanderen onafhankelijk?

We kunnen hier heel lang over zagen... Waarom denkt iedereen in Vlaanderen dat Wallonië lui is? Wel eerste punt waardoor een Waal duurder is dan een Vlaming: Hier zijn per zoveel inwoners meer huisartsen dan ziekenhuizen, in Wallonië is een ziekenhuis dichter dan een huisarts, dus gaan ze in...
  6. Vlaanderen onafhankelijk?

Ten eerste: België als 1 geheel moet blijven bestaan, vergeet niet dat wij destijds door Wallonië werden financieel beholpen. Dat is de reden waarom in Vlaanderen ook nog Limburg armer is dan andere provincies. Want Limburg had veel koolcentrales en dergelijke maar de rest van Vlaanderen had...
  7. Naam voor spel

Sleepless Space
  8. Het grote MUZIEK topic:

https://www.youtube.com/watch?v=yOSF3WtcElA
  9. Vlaanderen onafhankelijk?

Ik denk dat vele mensen niet beseffen wat een splitsing van België zal veroorzaken, ik verwacht economische depressie. Dat Vlaanderen meer Autonomie mag krijgen, en dat de geldstroom naar Wallonië mag verminderd worden, daar ben ik dan wel weer voor.
  10. Wat als elektriciteit niet bestond, ... (geen games, geen internet, geen films, ...)

Re: Wat als elektriciteit niet bestond, ... (geen games, geen internet, geen films, . Ik kan me geen wereld zonder elektriciteit voorstellen, westerse landen zijn dat niet meer gewend. Ik zeg wel het is een goed voorstel maar dan is elke technologische vooruitgang die er nu was weg. Aan de ene...
  11. Onrust in het Midden-Oosten

Ik Vind dit Krantenartikel wel zeer interessant. Gaat Over de vluchtelingencrisis. Het klopt toch niet dat sommige landen veel minder doen dan België(situatie in Nederland ken ik niet) Ik vind dat er meer draagzaamheid enzo binnen de EU moet zijn...
  12. Praattopic

Ik groei sinds lang weer dus das ook goed :p
  13. Berispingen verbergen of niet meer zichtbaar zijn na een jaar

Daar heb je ook wel gelijk in, maar de gedachte dat je je vroeger zo kinderachtig hebt gedragen schaad aan je imago, toch van jezelf.
  14. Praattopic

Nog altijd niet afgelopen nee maar begint te versnellen :)
  15. Dag Ramoth, Hoi Poo.!

ik denk dat de vergoeding rond de 800 euro is maar dan ben je ook fulltime bezig... Als cm
  16. Berispingen verbergen of niet meer zichtbaar zijn na een jaar

haha dat wel :p maar voornamelijk de rode irriteert me nuja dan moet ik er maar mee leven domme pagina verlopen van 2013 ofzo dus toch al eindje terug.
  17. Berispingen verbergen of niet meer zichtbaar zijn na een jaar

Hoi, Is het mogelijk om de forumberispingen die al een jaar zijn verlopen te verbergen? Ik vind de confrontatie met vroeger nog altijd erg moeilijk en vind die gele en 1 rode berisping heel vervelend. Alvast bedankt.
  18. Dag Ramoth, Hoi Poo.!

Bedankt voor je jarenlange inzet Ramoth. Veel Succes Poo. ik heb je graag gehad als mod hopelijk nu als co community manager ook :)
  19. Praattopic

Hé ik leef ook nog :p
  20. Praattopic

Lekker :D ik woon ook aan het zeetje :p Koksijde :)