Zoekresultaten

1. .Howlin

CLASSIC .net vs .nl

Das wel erg generaliserend, zijn ook genoeg NL'ers die principieel zonder spelen.
  2. .Howlin

Dragonshield heeft veel dorpjes

Met die logica ken ik een hoop runners die dan de beste deffers van .nl zouden zijn, nooit een dorp verloren terwijl ze aanwezig waren.
  3. .Howlin

Dragonshield heeft veel dorpjes

Juh inderdaad, ik noem dat verhaaltje Laurens op brokensound.
  4. .Howlin

Kata aanval

Waarom zou ik me oude medespeler nadoen op het AF.
  5. .Howlin

Kata aanval

Kan je je tamagoochi's niet is wat te eten geven, ze veranderen in een paar dolle ratten.
  6. .Howlin

W81 | Mid-game verwachtingen

Zwaar seizoensjaar wordt dat als feyenoord supporter dan, als je al moet bijkomen van Drita en Ado.
  7. .Howlin

Instellingen classic #27

Start account bevestigt, het staat dan nog open bij welk vijandelijk account ik me zal aansluiten in de late game.
  8. .Howlin

Instellingen classic #27

Is er een tribelock?
  9. .Howlin

Massa 14-3

Denk je niet dat een groot deel van het probleem is dat Pepper relatief (te)veel successpelers had. Actief en alles wanneer alles goed verloopt, maar zodra ze voor een lastige situatie staan is er ofwel geen sterke visie en een goed plan om dat op te lossen, ofwel zijn ze inactief omdat ze er...
  10. .Howlin

Classic 26 - voorstel

Aangepast
  11. .Howlin

Classic 26 - voorstel

Klassieke wereld Snelheid: - Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij: 400 % (4) - Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren: 200% (1) - Productiefactor: 17.500/u op gs 30. Spelsysteem: - Boogschutters/bereden Boogschutters: Ja - Ridder/Standbeeld: Nee - Ridderitems (en nieuwe...
  12. .Howlin

Massa 14-3

Een burger bij de MacDonald's zal nooit meer hetzelfde voor je zijn.
  13. .Howlin

Stab-topic'ske van Clickb*it

Heb ik zelf op een random USB stick van w12, stab van NoneEvil en Promised. Twee stabs overigens dus eigenlijk. Vind stabben en boosten overigens extreem zwak, sinds flex naar het horen gestabt is beide toepasbaar soort van..
  14. .Howlin

Spotprenten

En dan werd er nog wel gesproken over geen tegenstand te hebben gehad.
  15. .Howlin

Massa 14-3

Geprobeerd cl8, eindigde stamloos rank 1 ODD. Tja connecties, tis niet alsof deze premade echt eerder samengespeeld had. Het is in dat opzicht niet anders dan de andere premades, misschien nog wel meer doordat de meeste elkaar niet kenden. Solo starten is dan ook wel vaak erg saai, sinds je...
  16. .Howlin

Top/Flopspelers

Dit lijkt me onzin, je hebt uiteraard old gen pro's die niks willen weten van normale werelden en aldus afwezig blijven, Wil niet zeggen dat als ze zich verdiepen in die abuse zooi dat ze nog verreweg de betere speler zijn. Beseffend dat ik zelf (Met Kars) op een abuse wereld dubbele rank 1 heb...
  17. .Howlin

Massa 14-3

Ik maakte een premade. Heb Bas aangesproken sinds die nog speelde en absurd goed startte op .net. Heb Gerard aangesproken echt net voor de classic startte omdat die in de classic discord van tw zat te spammen. Lukas had ik tussendoor gevraagd sinds die vaak classic speelde. Vanuit tw.net hebben...
  18. .Howlin

Massa 14-3

Als je elke keer ontbreekt in situaties dat het lastig is, word je automatisch een meme van runnen. Is nu niet echt verrassend. En ja sommige houden meer van deffen, offen, starten of wat dan ook. Wil niet zeggen dat in elke situatie dat je flink moet deffen of wanneer het lastig wordt er niet...
  19. .Howlin

Top/Flopspelers

Je spreekt over triest, maar Pepper veroordeelde elke vorm van Speer om richting de core te groeien. Zodra we een pbg namen in de flank om sneller richting de core te groeien was dat zwak, zodra we jumpte richting de core om sneller front te maken was het zwak. Het is vrij typerend dat je...
  20. .Howlin

Massa 14-3

Als je altijd kapot actief start in de top (wel is waar door boosts) en rete actief bent wanneer er interns zijn of easy geedeld kan worden, maar zodra er tegenstand komt inactief bent. Tja, dan krijg je ook wel commentaar. Is nu niet echt raar...