Zoekresultaten

1. Massa Maai No offence

Gadverdamme.
  2. Spotprenten

Nog even oppassen klinkt echt alsof je een lurker bent die wacht totdat een meisje 18 wordt zodat het legaal wordt.
  3. Spotprenten

Zo over minderjarige praten....
  4. Stelling van de dag

Uhhh orde en mad hebben nooit een bg gehad. Daarin tegen ben ik van mening dat maai heel hard kon groeien in het zuiden. Dit heeft geleid tot acties. Zij het vv draaien, wat orde niet heeft gedaan. Zij het bgs met elkaar aangaan. Laatste keer dat ik gelogd was op 77 had maai al een groot gedeelt...
  5. Stelling van de dag

Volgens mij sluit mijn redenatie die van jou niet uit hoor. Als jullie heel het zuiden hebben. Good luck als je zelf maar 1 continent hebt.
  6. Stelling van de dag

De reden waarom ze een bg hebben is a) rustig de rim securen. B) maai heeft minder weerstand in het zuiden dus groeit veel sneller en is nu al op twee continenten goed aanwezig.
  7. Stelling van de dag

Driestrijd gaat nooit werken. Als een stam ziet dat de andere klappen krijgt gaat die 3e stam altijd mee doen.
  8. Top/flopstammen

Paar pagina's terug is gewoon gezegd dat ze mee kon gaan naar gaatje.
  9. Spotprenten

Die 30kilo kip komt niet vanzelf op.
  10. Spotprenten

Al sweaty voor de bad selfies? :eek2:
  11. Top/flopstammen

Apart, dus eerst was het verhaal dat Selah was gevraagd mee te gaan. Nu is het dat er aan Selah is medegedeeld dat jullie weg gingen.
  12. Met welke 7?

Stop talking, hurry up.
  13. Top/flopstammen

Ze moesten natuurlijk nog wat te internen hebben na gregory.
  14. Top/flopstammen

Ja fuck mrgrizzly account. Achterlaten en dan ingesloten liggen boeit niet. Een andere stam joinen is dan sws cf.
  15. Top/flopstammen

Voor het eeerst dat ik hoor dat jullie selah meevroegen. Doubt.
  16. Top/flopstammen

Ik had drie kinderen in mijn stam, gelukkig zijn die het huis uit :eek:
  17. Spotprenten

18. Top/flopstammen

Was dit voor of na dat jullie hadden aangegeven te vertrekken?
  19. Top/flopstammen

Maar uhh hoe kan iemand een 360 front krijgen als een nette stam zoals Gaatje niet recruiteert in een andere stam zijn cluster. Oh wacht dat hebben jullie natuurlijk gedaan met LLM en Mickey Mouse. Oh nee stom van mij jullie hebben ze gewoon toe gelaten, want als iemand een sollicitatie stuurt...
  20. Top/flopstammen

Dus mrgrizzly zou gewoon fucked zijn. Thanks LLM, 2be en Mickey Mouse. Van oud stamgenoten moet je het hebben.