Zoekresultaten

1. Bloemkool4life

Ingame spelprofiel oude werelden

Ik weet dat het al een tijdje niet meer kan, maar ik vind het zonde. Vandaar mijn vraag. Waarom is het niet meer mogelijk om ingame spelprofielen van oude werelden te bekijken? Voorheen kon je nog wat profielen bekijken en behaalde prestaties. Vanwaar de overstap naar dat saaie archief waar de...
  2. Bloemkool4life

Idee om doorgestuurde ideeën sneller door te voeren

Ik heb in begin juni een idee opgegooid, waar veel mensen zich in konden vinden. Dit staat bij doorgestuurde berichten naar innogames, maar nu is het ondertussen december en er is nog steeds niks mee gebeurd. Kan ik ervan uit gaan dat er niks meer mee gebeurd of is het gebruikelijk dat het...
  3. Bloemkool4life

Boerderijruimte bij recruteren weergeven

Hoi, In het recruteeroverzicht, staat bij sommige groepen mooi de vereiste boerderijruimte weergegeven, zodat je makkelijk met je troepenopbouw kan spelen. Bij andere groepen kun je proberen wat je wilt, maar daar verschijnt het dan weer niet. Iemand een idee hoe dat kan?
  4. Bloemkool4life

Snap Links

Hoi, Ik werk vaak met snap links om aanvalsberichten snel in TBR te kunnen zetten, i.p.v. dat ik dat allemaal handmatig moet doen. Nu probeer ik dit al de gehele dag op een vv te doen, maar k krijg constant sessie verlopen. Ik heb cash verwijderd, snap links opnieuw geactiveerd, tw een aantal...
  5. Bloemkool4life

Hoi, ik heb 2 vraagjes

Hay, Ik heb 2 vraagjes. Hoop dat iemand ze voor mij zou kunnen beantwoorden. Vraag 1 Als een account op delete gaat, wat gebeurt er dan met de aanwezige stacks? Blijven deze staan? Zo niet, staan de troepen dan direct terug in de dorpen waar het vandaan kwam, of zit er ook nog een...