Zoekresultaten

1. Ho-Lee Foek

Spotprenten

Hoe kom je daaraan? Ik ben die dude in het midden met de tats en ik dacht dat dit een prive kliekje was ;P
  2. Ho-Lee Foek

Oorlogstopic: Algemeen

uitgesmeerd op een boterham waar fris op zit ;) Voor wie hier te jong voor is:
  3. Ho-Lee Foek

Wow jeetje dat is idd een groot verschil, my bad ik had er nog niet de tijd in gestoken om ernaar te kijken, heb nogsteeds mn handen relatief vol. In ieder geval zijn we gestompt, laten we het daar op houden ;P
  4. Ho-Lee Foek

Stelling van de dag

Gaat gewoon gebeuren hoor
  5. Ho-Lee Foek

Haha, dat is onderdeel van het push&pull spelletje en vergeleken met sommige provocaties denk ik de meest zachte manier xD Feit is wel dat POV voor jullie de minste weerstand was, zeker gezien wij niet naar Imago en pit zijn gerend voor hulp, maar ja inderdaad jullie hebben te maken met een "Me...
  6. Ho-Lee Foek

Dan maak ik er 25 van xD ik heb ze niet nageteld
  7. Ho-Lee Foek

Dankjewel voor de respect, het was mij een dagje gisteren zeg poeh. Een Aftastmassa, haha goeie xD even wat cijfers over wat een aftastmassa dan inhoud voor context naar de rest. Dit zijn grove schattingen, niet heel specifiek geteld, alleen wat er ongeveer gemeld is over de dag heen. Mijn...
  8. Ho-Lee Foek

Stelling van de dag

9. Ho-Lee Foek

Top/flop spelers

Patient Zeronald
  10. Ho-Lee Foek

Stelling van de dag

Ik weet ook niet waar het over gaat, ik vond het oprecht een interessante stelling
  11. Ho-Lee Foek

Stelling van de dag

Neutraal is al te abstract en afhankelijk van perspectief. Wat in de ogen van één neutraal is wordt door de ander als partijdig gezien. Neutraliteit is niets “doen” dus zodra er een actie of handeling wordt uitgevoerd doe je al afstand van neutraliteit. Dat een speler of account mogelijk...
  12. Ho-Lee Foek

Stelling van de dag

Eigenlijk zoals het uithuwen van je dochters
  13. Ho-Lee Foek

Stelling van de dag

Waarschijnlijk door uitval van spelers op een extern account dat middels VV levend gehouden wordt o.i.d.?
  14. Ho-Lee Foek

Stelling van de dag

Goede stelling, maar als het al een eigen speler is, of iemand die je in je co-list hebt zitten en dus al onderdeel uitmaakte van het team. Dan is het toch eerder gevalletje "grey area pre-made"
  15. Ho-Lee Foek

Spotprenten

Nu je het zegt, kwam Dionne misschien voor de prent :rolleyes:
  16. Ho-Lee Foek

Top/flop spelers

Bereid je voor op herhaling in 3....2....1.....
  17. Ho-Lee Foek

Spotprenten

Moest gelijk denken aan de billen van Dionne, wat denken jullie? xD @The Minion Daarmee "Win by default" toch?
  18. Ho-Lee Foek

Spotprenten

Kratje ruim je rommel eens op joh!
  19. Ho-Lee Foek

Spotprenten

In het kader van de cluster wedstrijd was ik lekker op iedereens mooie vormen aan het kwijlen tot mij wat geks opviel aan het cluster van Fabian & Co. Volgens mij zit Fabs daar iets te bekokstoven.......
  20. Ho-Lee Foek

Clustercontest W73

Beste AF-Volk, bij deze de inzending van Ho-Lee Foek Er was lastig wat van te maken, maar uiteindelijk wel iets gevonden ^_^ Afgezien van het feit dat ik een versnipperde cluster heb en dus niet al mijn dorpen super dicht tegen elkaar aan heb zitten zie ik toch (als ik een beetje de lijntjes...