Zoekresultaten

1. Candiu

[Inschrijftopic] TSC Zomer editie

Nog 2,5 dag om je puntenlijstje in te leveren. :like: ;)
  2. Candiu

[Speeltopic] Verstoppertje TW.

Hoofd: w41-50 sub: amancho
  3. Candiu

Voor als je wilt toevoegen in muziek discord: Manu Chao - Me Gustas Tu La Mer Charles Trenet Gebroeders Ko - Ik heb een boot Loona - Vamos a la playa La bomba - king africa Elitepauper - Hazes Hardcore Halve liters Buenas Vista Social club - candela Magic System -Bouger bouger...
  4. Candiu

Lijstje ingeleverd: 1.Dash Vaticaanstad Ja 2.MOHniels Zwitserland 3.Jojor Forumland 4.Rob Vlaanderland 5.Den Duvel Jamaica 6.Twiga Frankrijk Ja 7.Bappos Canadiu Ja 8.Dr Hannibal Madagascar 9.een niet dubieuze naam de onafhankelijke republiek Wallonië geen deelname...
  5. Candiu

Hoofd: Poo Sub: Paul
  6. Candiu

Klopt het Mike, dat we openbaar aangeven waar we zoeken. En mensen aan de hand van de gewonnen punten van die speler kunnen zien of ze iets gevonden hebben. En dat je dan tactisch wel/niet je troepen verplaatst of juist ook op die plek gaat zoeken? Ja toch? :oops:
  7. Candiu

Ronde 1 Het linkje voor de zomerse muziekjes:klik* Zie DL hieronder:
  8. Candiu

van @jojor en @een niet dubieuze naam nog geen reactie mogen krijgen. Van de rest heb ik allemaal een zomers liedje ontvangen. Linkje naar afspeellijst komt vlak na DL online:like::)
  9. Candiu

Leuk Mike, gedaan :biggrin:
  10. Candiu

Bij gebrek aan het kunnen maken van een nieuw (speel)topic, blijft dit het topic wat je moet blijven volgen :p Ik heb al wat liedjes binnengekregen. Zie de eerste post. Die blijf ik elke keer updaten met linkjes, inzendingen, puntentelling en klassement.:cool: Dan geniet ik nu weer van de zon!
  11. Candiu

12. Candiu

Top! Al 13 inschrijvingen , zomers gezellig. Er kan nog tot aanstaande zondag 18u ingeschreven worden. Ik zal alvast het 1e thema bekend maken hieronder.
  13. Candiu

Muziek, lijstjes en puntenliefhebbers, De komende weken zal ik een TSC ZOMER editie houden! Denk aan echte zomerhits van dj’s, bands en solo-artiesten. Denk aan liedjes rondom sport ivm de Olympische Spelen. Denk aan…. Schrijf je nu in met naam en een lekker zomers landje! En dan starten we...
  14. Candiu

[Speeltopic] TSC - Tribal Song Contest (SEIZOEN 2)

Ik ga aanstaande zaterdag topic openen. Mits Combino mij persoonlijk tegen gaat houden ;) Het is zijn “ding”.
  15. Candiu

[Inschrijftopic] Verstoppertje TW

1. DenDuvel 2. Candiu
  16. Candiu

Ahh wat lief! Dankjewel :)

Ahh wat lief! Dankjewel :)
  17. Candiu

Ooooh @arbeitman wat heb je nou gedaan :eek:
  18. Candiu

Iemand straks behoefte aan een strakke-zomer-8-weekse-TSCeditie? Dan kan combino even een break nemen van alle kritiek en irritaties van deelnemers :p
  19. Candiu

[WIELERPRONO] Tour de France 2021 (26/06 - 18/07)

Is dit vanaf morgen? Cavendish doet bij mij pas morgen mee met punten dan toch? :-) en wat met de andere reserves? Leek hier, dus vraag maar gewoon.
  20. Candiu

[WIELERPRONO] Tour de France 2021 (26/06 - 18/07)

“Mathieu van der Poel verlaat Tour:” Gaat goed mijn lijstje :-)