Zoekresultaten

1. Roald97

[Oorlogstopic] ''Het gras is altijd groener bij de buren''

Moet ik wat citaatjes uit de skype halen om jouw eigen dunk eens te openbaren noob? Potverdrie hee, ik zet het hele team ook een keer in het zonnetje zeg
  2. Roald97

Hahahaha Maks baasje, zoveel haat naar Justin, heb het bijna te doen met hem haha Dit deel ik wel echt heel sterk. Elke wereld weer zie je spelers zoals Last Whisper, Barnix of Spijker die hoogstwaarschijnlijk stevig geld/pp hebben zitten spenden / talloze stamgenoten op te edelen om...
  3. Roald97

Stelling van de dag

Don pablito ja? @The Philanthropist. volgens mij klopt zijn uitspraak gewoon niet. En ja, wij hebben vooral gewoon geen belang bij een pm wisseling, het is niet perse een shamelist. Wou je pm's? of dit soort openingen: Snap je dan dat we een beleid voeren waarbij we vijanden gewoon...
  4. Roald97

Stelling van de dag

Vrijwel alle grote stammen hebben afspraken over katapulteren. GoPro heeft iets na de vorming ook clusterfuck en katapult afspraken nog eens verlengd, ook voor XII. Echter is het katapulteren van adelshoeve niet illegaal. Het komt niet zoveel voor, maar het is wel legitiem, net als...
  5. Roald97

Stelling van de dag

Ik doel ook zeker niet op jullie. Meer op de vorming van bijvoorbeeld IDGAF en het verlaten van spelers uit Maai, AX en Vitare toen ter tijd. Of eerder nog in het Snow-AX-Paint tijdperk, of lazy summer days etcetera etcetera
  6. Roald97

Stelling van de dag

Werelden zijn véél te dynamisch, wereld 68 is bij uitstek dynamisch. Je hebt hier geen enkele garantie, ik steek mijn handen ervoor in het vuur dat er nog heethoofden zullen zijn die hun stam gaan verlaten. Alsook dat er talloze spelers zijn die maar al te graag stoken tussen partijen of zich...
  7. Roald97

Presenteer je account (prijzenpot van 15.000 pp)

Wat een belachelijke prijzenpot zeg en het betreft ook nog eens transfereerbare pp. Laat die gast met Piper Perry maar winnen :eek2::eek2:
  8. Roald97

Kort ingaand om veel vv-uren en 'motivatie'... Jullie hadden dat bondgenootschap met Maai pas moeten opzeggen NADAT IDGAF verslagen was door Maai-Vitare (wat toch wel min of meer een zekerheid was op de lange termijn). Maargoed jullie kozen zelf voor ''extra avontuur'' om Maai (met toch een zeer...
  9. Roald97

Ik ga het je netjes vertellen voordat ook ik het offensieve kannon zal openen. Je uitspraken kloppen echt voor geen ene meter. De gopro alliantie boekt namelijk helemaal geen winsten maar juist verliezen tegen de maai alliantie. De ingame oorlogsstatistieken tonen dit aan, ook als je de...
  10. Roald97

https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/twca-2019-the-sniper.202631/
  11. Roald97

AF-account Interdictum speelt op Don Pietro Savastano, zoals groot in zijn handtekening staat. Niet op het gelijknamige Interdictum.
  12. Roald97

Iemand die graag het eerste weekverslag wilt schrijven? Leider GoPro heeft aangegeven geen tijd (meer) te hebben. Laat het mij even per bericht (op het af) weten, dan bevestig ik je asap en kun je beginnen met schrijven. Maakt mij niet uit van welke partij je bent. Enige verwachting die ik stel...
  13. Roald97

Wat Maretan al zegt, en eigenlijk zijn de verliezen groter. Ook chef zijn mbs zijn twaalf dorpen verloren. Alsook dat een mb stam van Shakedown/Maai 20 dorpen van NoPro pakte. Dit zijn dus 32 dorpen winst die buiten de statistieken vallen. Naar mijn weten zijn er nergens dorpen verloren door...
  14. Roald97

Zowel Last als XII hebben een uitnodiging, aldus GoPro. Echter nemen zij deze (nog) niet aan. Moest dat voor vanavond niet gebeurd zijn, slingeren we ze een aparte oorlog aan de broek. Onze insteek was dat het handiger is om alles in één grote oorlog te steken, zij denken daar mogelijk anders...
  15. Roald97

Jij ontbijt met gezouten citroenen zeker Aceshigh? Al kan ik me goed voorstellen dat je in een slechte bui bent na na gisteren. Hoedanook; naar mijn idee zijn statistieken, zeker in zo een oorlog, vaak eenduidig, die kun je prima objectief plaatsen. Daarnaast is het juist een gelegenheid om wat...
  16. Roald97

Note: Last speelt geen rol, Nopro één dorp in het voordeel van Maai. Prima openingsdagje met enkele succesvolle blitzes / massa's me dunkt.
  17. Roald97

Prima! Ik bericht je even op skype.
  18. Roald97

Zoals jullie in de tweede post al zien wil ik een logboek gaan bijhouden. Belangrijke gebeurtenissen zoals het omvallen van accounts of uit / toetreden van nieuwe stammen zullen in het logboek (of zie het als tijdlijn) komen. Ook wil ik graag weekverslagen gaan schrijven. Om hier een leuke...
  19. Roald97

Ik weet niet in hoeverre je de wereld actief hebt gevolgd / kunnen volgen. Maar een belangrijke voetnoot is dat kamp GoPro zelf voor deze situatie heeft gekozen. Dit omdat wat nu zuidelijk GoPro is hun bondgenootschap met Maai wilde stopzetten om verder te gaan met wat nu noord GoPro is. Moet je...