Zoekresultaten

1. Addict

Nieuw Wereldidee

Geen mensen uitnodigen zou al een redelijk verschil zijn, net als geen stammen van te voren. Maar zou het toch proberen
  2. Addict

Nieuwe wereld

ach, boeie, in de zomer willen mensen ook buiten zijn en op vakantie en in het weekend zuipt half TW zich dood. Komt wel goed
  3. Addict

Nieuwe wereldvormen

Dus jij wilt mijn idee, maar dan 2x naast elkaar. Nice
  4. Addict

Top/Flop Stammen

Zo voelt het soms op Johnny xd
  5. Addict

Top/Flop Stammen

1 hoofdspeler, 2 cos die ook nog 1 en ander doen en dan 69 bijspring/vv cos. Da's de manier
  6. Addict

Stelling van de dag

Van mij mag die over! Maar Atlas moet ook iets voor gevonden worden
  7. Addict

Top/Flop Stammen

Mwah, ik vind die hele analogie compleet irrelevant want het is slechts een instelling die per wereld gekozen kan worden :)
  8. Addict

Top/Flop Stammen

Waarom zou het in het voordeel van de aanvaller moeten zijn? Lekker ff met je hele stam op de vijand 1c fakes rammen op de hele vijandelijke stam en 1 doelwit clears er tussen door met late edels, dat 1e doelwit gaat, mits de vijand de aanval goed opzet, nooit iets uit kunnen halen door gebrek...
  9. Addict

Top/Flop Stammen

Doe mij maar gewoon uitkijk, je bent als verdediger sws al in het nadeel kwa tijd en planning, met uitkijk komt het iets meer in balans
  10. Addict

Top/Flop Stammen

Verschil moet er zijn
  11. Addict

Oorlog: Het schaakspel

Zo is het al iets beter, maar aan pion en tring de oproep om zelf ff stukje te schrijven en voor mats ook iemand met meer fantasie dan ik <3
  12. Addict

ConfirmEnhancer

Mooi scriptje :D
  13. Addict

Welke stam gaat 2020 domineren?

Was sws al geen al te slimme stem
  14. Addict

Praathoek

Waarom zo boos? Uiteindelijk is iedereen slechts een intern voor Johnny
  15. Addict

Top/Flop Stammen

Wij hebben ook MB's he, maar ja verschil is aanzienlijk
  16. Addict

Top/Flop Stammen

Mare, wanneer komt de massa van inni aan dan?
  17. Addict

Top/Flop Stammen

Hij hoeft het niet na te vragen, het zijn letterlijk de aantallen die triador zegt. Maar alsnog, een grote massa kun je het niet noemen.
  18. Addict

Top/Flop Stammen

??????? Jullie oppositie? In samenwerkingsverband???? Tis inni Vs Pion/tring Vs mats, of jij weet meer dan ik. Verder hebben jullie de halve wereld voor het oprapen... Meer front? Weet niet wat jij rookt maar ik wil ook... Zelfs als het inni+Mats VS tring/pion was waren de fronten gelijk...
  19. Addict

Praathoek

6 dorpjes vind ik meevallen
  20. Addict

Oorlog: Het schaakspel

Wowow... Dat komt nog! Wilde het centraal hebben