Zoekresultaten

1. thelightfighter

Praathoek #20

Uhhm ik hoop dat het bij rondneuzen blijft, t was zo lekker rustig :) Dan was t wel heel ernstig...
  2. thelightfighter

Praathoek #20

Hahaha welnee :D Sinds wanneer ben jij weer mod dan? Was toch gestopt
  3. thelightfighter

Lijstjes van w59 toppers!

Huh wat :D Je riep me?
  4. thelightfighter

Praathoek

Die zijn er (Bijna) niet meer :) zal dus wel niet
  5. thelightfighter

Praathoek

Broeders, hoe is t hier?
  6. thelightfighter

[Speler gezocht] W63 Rank 1 Bellum zoekt Winterkrachten voor meerdere accounts!

Jezus, ten eerste is niemand geinterreseerd in jouw subjectieve mening Ten tweede herzie je die door R2W, Nu is het leuke dat KaKaKa al op 14 leden zat en ook in gesprek was met die ReOr leden, maar wij niet echt behoefte hadden om een overhand te verliezen tegen kata'ers en CF'ers. Jij als TW...
  7. thelightfighter

[Speler gezocht] W63 Rank 1 Bellum zoekt Winterkrachten voor meerdere accounts!

Ik denk dat dit voor alle mensen een aanrader is. Ik weet dat het een enorm gezellige stam is met bovendien een paar toppertjes erin! Hele dikke aanrader
  8. thelightfighter

Mooiste PF.

If you call me, I cum Come *
  9. thelightfighter

Top/Flop spelers

Iemand zal wel met een uitgebreide post komen, maar als je een BG verbreekt met wel daarna de belofte niet iemands kant op te edelen, Mag je er als 'slachtoffer' wel even van uit gaan dat diegene niet liegt nee... Je verwacht dan wat redelijkheid na een BG opzeggen om 5 minuten later aan te...
  10. thelightfighter

Top/Flop spelers

Dan moet je geen 1 v 1 beloven in mijn ogen. Om dan alsnog in principe er een 2 vs 1 van te maken :) Dit is ook geen los argument maar een optelsom! - Kata's op smed en boer - BG verbreken - Meerdere beloftes verbreken Voorbeeld: Zeggen ons niet te willen edelen - Geen NAP...
  11. thelightfighter

Top/Flop spelers

Dat we een verbond zouden hebben tot we die 2 gasten zouden hebben weggespeeld, tenzij een wereldveranderende situatie die nergens is gebeurd. Wij zouden ten eerste 2/3 dagen NAP aanbieden en ten tweede niet met kata's gaan strooien op boer en smid. Dat je dat doet terwijl je weet dat we solo...
  12. thelightfighter

Top/Flop spelers

Sjaak geeft zelfs in de PM aan niet onze kant op te willen komen.. Enkel wij mogelijk de zijne. Daarnaast zegt hij dat we BG zijn en heeft hij 2x de samenwerking bevestigd Die backtime mag geluk zijn, feit blijft dat hij ook zei enkel in zn uppie aan te vallen en nu ook voordeel bij anderen behaalt
  13. thelightfighter

Top/flop stammen

Lol hahah, Kan ik jullie inhuren :O
  14. thelightfighter

Praathoek Classic 18

Ohh, ez win haah
  15. thelightfighter

Praathoek

Fakkaa! @axfire op zoon wereld vind je niemand, dus ook geen oude bekenden ben k bang
  16. thelightfighter

Kunnen de Goden de Manipulatie overkomen?

Nou, Zo erg als Sophia zou ik t zelfs ni hebben
  17. thelightfighter

Kunnen de Goden de Manipulatie overkomen?

Leuk om te zien dat iedereen eens langskomt of ik echt weer ga spelen, Natuurlijk niet :D
  18. thelightfighter

Top/flop stammen

RIP wereld bedoel je!
  19. thelightfighter

[S] Coordinaten Filter

Is die TBR werkend?
  20. thelightfighter

[S] Hardcoded FA filter

Jammer, Nooit opgemerkt maar ziek chill ding dit :D