Zoekresultaten

1. insane in the membrane

Rate de speler!

Op w32 heb ik indd even een start gemaakt samen met mijn co's, allemaal op aparte accounts. Die wereld was 1 grote troll, mooie tijden.
  2. insane in the membrane

Rate de speler!

In welke stam hebben we gezeten?
  3. insane in the membrane

Praattopic

Oh dan neem ik mijn woorden terug !
  4. insane in the membrane

Rate de speler!

Serieus reageren op elke troll die iemand van Sick. op t AF postte en spelen als moraalbreker om vervolgens opgenomen te worden in BWR. Niet heel raar dat ze die reputatie snel kreeg toch? Of wij er wel of niet wat van konden, daar mag iedereen zelf een mening over hebben. Wij denken van wel...
  5. insane in the membrane

Praattopic

Heu Martin alles goed? 21e zie ik.... dat kan niet hé, snel die top 20 in man !
  6. insane in the membrane

Rate de speler!

Kunnen jullie Firedrakan eens raten? Ik zie toevallig dat ze nu top 20 staat maar kan me herinneren dat ze op w20 een totale noob/wannabe/steekjelos was. Ben benieuwd of dat nog zo is :-)
  7. insane in the membrane

Golden Awards

Hey Buurman! Lekker bezig op deze wereld? Weet jij of er nog mensen uit onze oude groep bezig zijn? Ik ben nieuwschierig of hier ook weer konten gebonkt worden:);)
  8. insane in the membrane

PraatHoek

Wij waren de ekte ekte :bijl:
  9. insane in the membrane

PraatHoek

Hahaha Luukie dit meen je toch niet.... :D Deze wereld was van ons :edelman:
  10. insane in the membrane

Top 25 Waardig/Onwaardig

Denk het niet want je hebt (nog) niets gewonnen volgens je handtekening :(
  11. insane in the membrane

Top 25 Waardig/Onwaardig

Verbazingwekkend dat er nog mensen zijn die dit spel spelen als je bedenkt dat het nu eigenlijk alleen nog maar pay2win en bot2win is geworden :P
  12. insane in the membrane

PraatHoek

Zag net een reclame op NatGeo; TW2. What the fuck :')
  13. insane in the membrane

Hoogste (Dag) Awards elke wereld [.NL]

En het mooiste is nog dat de meeste mensen daar nog steeds niet achter zijn :D
  14. insane in the membrane

PraatHoek

Soms moet je wat als je niks te doen hebt hè.
  15. insane in the membrane

Maak That De Katze Wise

Jo Luuk speel je dit spel nog steeds ? xD
  16. insane in the membrane

PraatHoek

Verbazingwekkend dat dit spel er überhaupt nog is :p Had verwacht dat het allang failliet/uitgestorven zou zijn.
  17. insane in the membrane

[Stam aanbod] Pre-made stam W36 - RESPECT!

Respect voor die bovenste 4 uit de ledenlijst :D
  18. insane in the membrane

[Speler aangeboden] bied me aan als co

Er zijn 3 mensen die mogen zeggen dat ze w20 gewonnen hebben met Insane. Daarvan is 1 gestopt, en de andere 2 (waaronder ik) zijn alleen actief op w30 en/of w32. De rest is onzin. Ik heb ook heel vaak gezien dat mensen solliciteren met Insane als ervaring, maar 90% van de keren is dat gewoon...
  19. insane in the membrane

[Speler aangeboden] bied me aan als co

Beste Luuk12, Tot mijn grote verbazing zie ik dat je mensen wijs maakt dat je ervaring hebt als Insane In The Membrane op w20. Ik vind dat wel een beetje vreemd aangezien er in mijn ogen slechts drie mensen zijn die mogen pronken met deze prestatie, en helaas zit jij daar niet bij. Ik heb...
  20. insane in the membrane

Het ''hoeveel-heb-je-gefarmd'' topic.

Jij niet, je stamgenoten wel :rolleyes: