Zoekresultaten

1. Zuur

Praathoek

TW is voor nerds
  2. Zuur

Spotprenten

Tot dat je op de 10k dual def noob stam stack loopt. Kans is klein maar is mij al wel eens overkomen :oops:
  3. Zuur

Top/Flop spelers

Dat is alleen weggelegd voor de mensen met een groot IQ :cool:
  4. Zuur

[Speler aangeboden] W70

Hier mag slotje op.
  5. Zuur

Golden Awards

Letterlijk niemand kent je?
  6. Zuur

Spotprentjes

Goede spotprentjes zijn ook posts!
  7. Zuur

Golden Awards

Klopt ook, deze wereld moet ik jammer genoeg veel zeiken. Hopelijk kom je me tegen op een andere wereld ;D
  8. Zuur

Golden Awards

Ik snap niet goed wat je hiermee wilt bewijzen rofl
  9. Zuur

Golden Awards

Dat Wolfpack duidelijk opzoek is naar een wereldwinst ziet iedereen :p
  10. Zuur

[Speler aangeboden] W70

Allemaal leuk die aanraders maar een account aanbod zou nog leuker zijn!
  11. Zuur

Top- of Flopstam

BIGOEF krijgt te weinig respect! :mad:
  12. Zuur

Rate de speler

Oef wel harsh rating haha
  13. Zuur

[Speler aangeboden] W70

Op W68 blijf ik hoor :oops:
  14. Zuur

[Speler aangeboden] W70

Nu dat W68 de zoveelste ongelukkige/negatieve wending heeft genomen voor mijn account ben ik opzoek naar een nieuwe uitdaging. Om mijn W68 ervaring niet opnieuw te ervaren stel ik een paar eisen: - Ik zoek een team waar er al gemotiveerde en actieve spelers zijn. Ik kan genoeg loggen maar ik...
  15. Zuur

Nadere verklaring: Audaces Fortuna Juvat

Hij stabt en minder dan 1 dag later geef je hem 1 tweede kans. Wat nobel van je.
  16. Zuur

Er is altijd plaats voor een account dat ook in een 'ongemakkelijke situatie' zit :cool:
  17. Zuur

Ik heb hem nooit gerecruteerd wetende dat hij TiP zou stabben want dat is ook gewoon niet gebeurt.
  18. Zuur

Domme dwaas ben je toch man 1 account vergelijken met een 9 man stam. Back to school :) JULLIE hebben toen de stabber gerecruit 1 dag na de stab omdat je wanhopig was. WIJ hebben 30 dagen gewacht om zichzelf te laten bewijzen en hem dan een 2de kans gegeven. Wie recruit nu de stabber???
  19. Zuur

Welke onacceptabele acties en handelingen? Hij gaf Je letterlijk een NAP en deftige leave notitie op het forum. Je was letterlijk 10 keer zo klein als hem en hij gaf je nog zoveel respect hahaha
  20. Zuur

Een top 5 account kiest een stam met 2 spelers in de top 25 boven een stamgenoot met 25k punten = dikke stab En dan nog zo dom zijn om het te vergelijken met de miljoenen aan punten van BGs en stamgenoot die ik verlies hahaha Ik heb misschien inderdaad geen master in de wiskunde maar jij moet...