Zoekresultaten

1. rukurt

Praattopic

Geen idee. Mogelijk heeft het met demografie en de doelgroep van 'het internet' te maken. Je ziet bijvoorbeeld dat clubs als Forum voor Democratie erg populair zijn onder jonge mannen, en diezelfde groep (jonge mannen) domineert het internet. Heb jij een verklaring dirk?
  2. rukurt

Praattopic

Dat komt omdat rechts extremisme zich veel nadrukkelijker profileert op het internet dan links extremisme.
  3. rukurt

PPkes?

Ik heb een universitaire vooropleiding in geografie, gevolgd door een master planologie en een master erfgoedstudies.
  4. rukurt

PPkes?

Na het plaatsen van m'n vorige post realiseerde ik me dat het netjes is de vraag in omgekeerde richting te stellen. Bij dezen: hoe vergaat jouw leven?
  5. rukurt

PPkes?

Ik ben hier al een eeuwigheid niet geweest, dus onze ontmoeting berust op toeval. Het leven gaat wel goed. Ik nader afstuderen, dus de grote-mensen-wereld laat niet lang meer op zich wachten.
  6. rukurt

PPkes?

Het meervoud doet vermoeden dat je dergelijke sensaties vaker meemaakt?
  7. rukurt

PPkes?

Goed om te zien ook dat het een memorabel moment in je leven geweest is. Dat doet deugd.
  8. rukurt

PPkes?

Op schriftelijk verzoek.
  9. rukurt

PPkes?

Wat een slechte naam.
  10. rukurt

"Science" en waarom het een -isme als suffix heeft

Ik denk dat je kritiek meer gericht is naar de wijze waarop de wetenschap ingebed in de maatschappij en voornamelijk de manier waarop wetenschap als tool gebruikt wordt door de politiek. Ik vind dit altijd een treffend voorbeeld. De PVV initieert (en financiert!) een onderzoek en geheel...
  11. rukurt

[Inschrijftopic] #WvW 270 Weerwolven van Woerden

Ik kan het weekend niet dus je gaat heel weinig aan me hebben. Die onmogelijkheid was ook de reden voor het voorbehoud. Helaas pindakaas en jammer de bammer.
  12. rukurt

Hè wat schraal. Dan niet.
  13. rukurt

Wanneer start je ronde dirk-anus? Ik wil afhankelijk daarvan wel weer een keer deelnemen.
  14. rukurt

Het grote MUZIEK topic:

Bedank me later maar
  15. rukurt

Top 2000 2016!

klik
  16. rukurt

Top 2000 2016!

Knopfler, Van Morrison, Steely Dan: goed werk. Meerdere rake keuzes trouwens.
  17. rukurt

Praattopic

'Randmongolen als Martin' was hetgeen ik naar verwees. Dat zijn er inderdaad maar heel erg weinig. Je hebt talloze randmongolen van andere ordes. Je optimisme is bewonderenswaardig maar misplaatst.
  18. rukurt

Praattopic

Nee Martin is helaas niet dezelfde als de randmongool waar jullie nu mee te maken hebben. Er zijn er meerdere, en die blijken ook allen op dit forum te posten.
  19. rukurt

"voorstel & afscheids"-thread

Hee hommotjes hoe is het hier?
  20. rukurt

Olympische Spelen - Rio 2016

Ja tarik als het je niet aanstaat ga je maar terug naar je eigen land.