Zoekresultaten

1. Perfect Hatred

Stelling van de dag

Veel van jullie maken de fout door te stellen dat er in een dictatuur geen inspraak of overleg mogelijk is. Dat is in het echt (vaak) niet zo en hier ook niet :)
  2. Perfect Hatred

Praathoek

Hij bedoelde niet het nachten op dit spel :rolleyes:
  3. Perfect Hatred

Stelling van de dag

Democratie werkt niet op tw. Alle beslissingen worden traag genomen en je bent verplicht te zorgen dat iedereen altijd even tevreden is. Men verliest in een democratie stambelang snel uit het oog, doordat zij continue denken aan hun eigenbelang en hoe ze dit door het democratische systeem moeten...
  4. Perfect Hatred

Praathoek

Denk niet dat je zijn grap begreepo_O
  5. Perfect Hatred

Top- of Flopstam

Laten we even stellen dat je 10 dorpen hebt en 4 edels. Hoeveel van elk is niet heel relevant maar omdat het nodig is een voorbeeld te geven gebruik ik die even. Je loopt je clear dood. Wat Kerouac zei klopt natuurlijk, is waarschijnlijk een fout aan vooraf gegaan maar je kan natuurlijk ook...
  6. Perfect Hatred

Top- of Flopstam

Het is simpelweg niet tactisch om een barbarendorp te edelen. Misschien ook even toelichten wie je precies bedoelt met het vaste forumclubje met de serie cospelers die zogenaamd voorgebooste dorpen internen enz? Het is namelijk altijd hetzelfde, een noob doet iets doms, het gaat erover op het...
  7. Perfect Hatred

Discussietopic Wereld 68 invite a friend actie!

Dit had je beter voor W69 kunnen doen en die wereld goede instellingen kunnen geven. Dan waren er mogelijk nog wat spelers teruggekomen (en gebleven). W68 is niet echt de moeite waard meer om te starten. Trouwens die beloning krijg je toch sowieso? Alleen die pp van rang 1 t/m 3 niet dan.
  8. Perfect Hatred

Top- of Flopstam

Is onmogelijk. Hij loopt z'n clears dood en denkt dat het dan verstandig is edels en gs uit te gaan geven aan het opbouwen van een dorp. Ik had het al eens aangekaart maar die noobs snappen niet waarom dat nadelig is voor je account. Maarja ze zien het vanzelf wel over een paar weken als ze een...
  9. Perfect Hatred

Top- of Flopstam

Waarom wel?
  10. Perfect Hatred

Medespeler gezocht

Ah volledig over het hoofd gezien vanwege de mobiele modus. Bornix was wel een goede speler vgm, naam zegt me vaag wat :)
  11. Perfect Hatred

Medespeler gezocht

Misschien handig om wat van je vorige accounts te posten, dat vergroot de kans dat je iemand vindt. Succes
  12. Perfect Hatred

Top- of Flopstam

Is idd niet meer zo leuk als vroeger maar komt ook vooral door die figuren die er tegenwoordig rondlopen. Is wel LH dit he, bijna geen tijd nodig :) Zou het gewoon weer es proberen
  13. Perfect Hatred

Top & Flopspelers

Is mooi kan ik weer x winnen
  14. Perfect Hatred

Top & Flopspelers

Ja goed, ligt er wel aan op welke termijn je kijkt. Laatste jaar misschien wel, maar van alle werelden is het qua kwaliteit nog geen top 50 wereld dus ook niet echt gemiddeld te noemen.
  15. Perfect Hatred

Top & Flopspelers

Waarschijnlijk niet. Daar is wel wat meer voor nodig
  16. Perfect Hatred

De uitblinkers van W68

Zal morgen eens ingaan op de reacties;)
  17. Perfect Hatred

Top- of Flopstam

Geen ode? Is toch gewoon een exacte herhaling dan:rolleyes:;)
  18. Perfect Hatred

De uitblinkers van W68

Goedenavond wereld 68 en bezoekers van andere werelden, Mijn naam is Perfect Hatred en ik ben op deze wereld actief op het account Morgan Firestorm, afgekort MF. Nee, niet de variant waar Samuel L. Jackson het altijd over heeft. Ik heb besloten om een stuk te schrijven over deze wereld, waar ik...
  19. Perfect Hatred

Top & Flopspelers

Gelukkig weet iedereen die er toe doet dat Jeremy een van de beste stamgenoten is die je kan hebben.
  20. Perfect Hatred

Top & Flopspelers

Mee oneens, andere stammen hebben in vergelijking ook degelijke accounts