Zoekresultaten

1. Rob.

Clustercontest

Ik heb de inzending van Abuser zelf gemaakt? Wat een irrelevante opmerking weer
  2. Rob.

Clustercontest

En zijn er wel punten afgetrokken voor de inzendingen na deadline, zie ik namelijk nergens vermeldt in de scores? (20 november inzendingen en Hope and Despair die gewoon een compleet nieuwe post gemaakt hebben na deadline) ? Kortom Cacturne verdient meer PP wollah
  3. Rob.

Clustercontest

Dat een account de originaliteitsprijs wint waar 80% gewoon gekopieerd is van een Avatar Wiki page (die in dit topic ook al is gepost dacht ik?) is wel bijzonder krom. Dat is zelf het tegenovergestelde van origineel. Leest de jury wel wat ze beoordelen?
  4. Rob.

De ontembare leeuw.

Prima werk Flex en aanverwanten!
  5. Rob.

Golden Awards

Heb je zoveel mogelijkheden en dan maak je zoiets bizar slecht. Jammer weer!
  6. Rob.

Golden Awards

Tijd voor nog eens een lijstje van One dan! Mag met enkel plaatjes ook, moest het schrijven van volwaardige zinnen een probleem blijken
  7. Rob.

Golden Awards

Zo erg vind ik het lijstje niet. Elke lijst is subjectief, anders zou iedereen toch dezelfde posten?
  8. Rob.

Praathoek W69

Integendeel, maar ik ga je niet missen! Er kan maar 1 "ik ben" koning zijn in town
  9. Rob.

Praathoek W69

Vergeet niet om te hydrateren kinderen!
  10. Rob.

[W69] Officieel Oorlogstopic

Op de account meeting was dit wel een aanrader x
  11. Rob.

Top/Flop spelers

Heb tenminste geen boost stam nodig gehad. Kutjoch
  12. Rob.

Presenteer je account (prijzenpot van 15.000 pp)

Nee fk mendeley ik krijg nog steeds spam mail met de nieuwste artikels over cement optimalisatie
  13. Rob.

Praathoek CL21

Hoezo plots? Zo plots is dat niet hoor
  14. Rob.

Cacturne Zoals algemeen geweten is Cacturne het beste account van w69. Waarom dan w70 spelen vragen enkele pientere figuren zich dan af. Het begon allemaal op een doodgewone dag, waarop Cacturne weer zonder pp zat. *nostalgische flashback muziek* Een nieuwe pp farm wereld opende zich -Yeet-...
  15. Rob.

@Cacturne maak jij of ik
  16. Rob.

Praathoek CL21

Lol
  17. Rob.

[W69] Officieel Oorlogstopic

Kan een mod dit topic even renamen naar "het grote like-schep topic voor sem" ?
  18. Rob.

Spotprenten topic

19. Rob.

Praathoek W69

Hadden nog de maagdelijkheid van @Cacturne om weg te schenken aan een gul jurylid, benieuwd of hier op in wordt gegaan
  20. Rob.

Top & Flopspelers

Na vannacht steun ik deze uitspraak volledig