Zoekresultaten

1. Final 24

Praathoek

Jimmy jij hoort gewoon bij Rain. Wanneer ga je dit nou eens beseffen? Red Rain gaat fuseren met BahRain
  2. Final 24

Praathoek

Nou ik vind het wel erg lief van jou hoor. Zo lief dat ik je gewoon een aanbod wil doen om samen de Kattenstam op te richten. Kunnen we samen miauwen naar de noobs die in een stam zitten waar de afkorting begint met een R. Red Rain gaat ten onder en de katten zullen overwinnen!! MUAWHAHAHAAAA
  3. Final 24

Praathoek

Wat is l0rsl4 toch weer lief voor mij:
  4. Final 24

Make Casual Great (again): Discussietopic

Wanneer gaan we te horen krijgen of er wat mee gedaan gaat worden?
  5. Final 24

Topstammen

Je zal vast uit eigen ervaring spreken, Jessica. Dus ik geloof voor de volle 100% dat je een noob bent. Naar welk account kan ik de uitnodiging voor Rain versturen?
  6. Final 24

Overstappen casuals

Ik hoop dat je het mis hebt. Anders kunnen we het nieuwe topic beter "Lets pretend to make casual great again!" noemen.
  7. Final 24

Topstammen

Ik denk dat ik over ga stappen naar AKA. Rain heeft een inactieve noob die op geel staat. Echt amateuristisch....
  8. Final 24

Event - Reizende koopman - Discussietopic

Ik heb nu al 5 keer achter elkaar verloren omdat de tegenstander veel te sterk is. Van 650km naar 600km gegaan. Is het de bedoeling dat het je letterlijk onmogelijk gemaakt gaat worden om dit event te winnen? Maak dat maar 6 keer met dit voorbeeld: Ik kom eerder bij 0km dan bij 800. :mad: En...
  9. Final 24

Het gaat er om dat je op die manier kunt leren van je fouten die je maakt tijdens het verdedigen tegen een aanval van een speler. Mocht je niet goed genoeg voorbereid zijn, kan de tegenstander je niet heel veel dorpen afpakken (tenzij goed getimed, i know....) omdat je al snel weer buiten zijn...
  10. Final 24

Topstammen

Ik nomineer Jand al de beste toekomstige Rain lid! Hij heeft mij via skype laten weten dat die erg graag met mij samen wilt spelen. En ik ook met hem!
  11. Final 24

Ben het ook met Mike en Jimmy eens. Als de BB dorpen per speler niet meer dan 8 worden dan heeft het gewoon geen zin om nog verder te spelen. En als je selectief items uit de inventaris haalt, haal dan niet alleen de grondstofpakketten er uit, maar ook de vlaggenboosters. Dat is ook iets wat...
  12. Final 24

Korte discussie... :(
  13. Final 24

Goed punt. Maar denk je echt dat er zo veel mensen zijn die speciaal voor een casual duizenden aan PP's spenderen in de hoop dat ze deze mee kunnen nemen naar de volgende casual? Misschien is het zo hoor, maar dat kan ik me nauwelijks voor stellen.
  14. Final 24

Voor casual 9 mag het ook al wel ingevoerd worden hoor. Je gebruikt het woord "abusen" en dat doe je terecht. Het is misbruik maken van het systeem, dat nooit als bedoeling had zo veel invloed te hebben op het verloop van een casual wereld. Dus dit door laten gaan op casual 9 zou innogames...
  15. Final 24

Als het doel van een casual wereld is dat spelers het spel kunnen leren, dan hebben deze spelers nog niet de mogelijkheid gehad om enorm veel items te verzamelen. Dus het volledig verbieden van item (waar ik een voorstander van ben) is vrijwel niet nadelig voor dit soort spelers waar de casual...
  16. Final 24

Golden Awards

Wat 'redelijk' accuraat is, is dat jij je op je tenen getrapt voelt. Een nummer 1 account, met een edel limiet ver boven de nummer 2 (voor zover te zien is) die naar de 5e plek zakt omdat die al weken/maanden niet meer actief groeit. In het begin verwacht je er veel van. Want "wow, die kerel is...
  17. Final 24

Golden Awards

Stam speler of niet... Het gaat om wat mensen, in dit geval ik, als de meest overschatte speler beschouwen. En op een casual is het niet moeilijk om met een AM je account te laten groeien. Pathos had zo'n grote voorsprong, en had dit met gemak kunnen behouden als die simpelweg de PP had...
  18. Final 24

Golden Awards

Beste speler: IAmNoob (Zelfs Tijd is niet zo actief als hij) Beste stam: Rain De beste stam speler: Phuture noize Het grootste ego: Final 24 Beste leider: - Slechte leider: - Meest overschatte stam: RA Meest onderschatte stam: BA Meest overschatte speler: Pathos (puur vanwege verloren rank 1...
  19. Final 24

Topstammen

Leon wacht nog steeds op de uitnodiging!
  20. Final 24

Topstammen

Nee dan verliezen we zijn gedoneerde punten. We zijn de gierig om mensen te ontslaan hier bij Rain.